2024 17 liepos

21 thoughts on “Atsispaudimai

  1. TOMAZZ rašė:

    Jeigu su abeim "daug" padarai(zinok 20-30nesiskaito daug) tai ir su viena padarytum, paprasciausiai per silpni raumenys krutines.

    ne 30 o ~60,tai tik del krutines raumenu?daugiau del nieko?

  2. tai tipo jei stipri krutine tai pdarysi belenkiek atsispaudimu, taip pat su viena ranka, ane? Cia viskas vyksta labai proporcingai: Rankos-Krutine-Jega- Istverme, stai kas svarbu atsispaudimams….
    O beto kam tau tie atsispaudimai su viena ranka? neizvelgiu jokios naudos tokiuose atsispaudimuose. Isvis reiktu gal daryt be ranku 😀 http://www.youtube.com/watch?v=Cq0M1mdlFug

  3. ForestBrother rašė:

    Midis rašė:

    naudos is tokiu atsispaudimu su viena ranka nulis .. 🙂

    Norisi ir su viena ranka padaryt

    kam??? naudos tikrai ner geriau jau su dviejom kokius 200 padaryk :]

  4. Sudek ranku pirstus taip kad gautusi trikampis – nykscius suglausk ir pamatysi apie ka kalbu.. cia dirba tricas
    Atsispaudimai placiai – Dirbs krutine daugiausia
    ir t.t.

    Daryk daryk ir pasieksi Sexy Bitch lygi.. da dirbk ilgai ir pasieksi Chuck noris lygi.. da padirbus ir svarcu tapsi + papildai aisku 😉

  5. Kadangi tema apie atsispaudimus tai norėčiau paklausti, ką daryti, kad padaryčiau bent 40 atsispaudimų? Prieš 2-3metus būtent tiek ir padarydavau, bet kuo toliau tuo mažiau padarau. Kai pradedu daryt atsispaudimus padarau 20 vienu kartu, o per dieną apie 40-50, kasdien vis darau ir vis pastebiu, kad kuo toliau tuo mažiau aš jų galiu padaryti, tai ką man reikėtų daryt, kad ne mažėtų atsispaudimų skaičius, o didėtų?

  6. Na jeigu kasdien darai tai labai didele tikimybe jog tiesiog nespeji atsistatyti. Darant atsispaudimus dirba pagrinde krutine,tricepsas,ir peciai, visos sios raumenu grupes yra gan mazos todel joms reikia didesnio poilsio. Pabandyk dazniau pailseti ir daryti tarkim i savaite 4 ar 5 atsispaudimu treniruotes. Jeigu nepades gali bandyti variatu su paciais atsispaudimais t.y. daryti "diamond" stance push ups, rankos siauriai, plastakos viena prie kitos( dirbs labiau rankos raumenys), placiu paemimu (placiau nei peciu plotyje, tada dirbs labiau krutine), ir pabandyk daryti atsispaudimus nuo pakylos (kojos tarkim ant lovos, rankos ant zemes, didesne apkrova teks peciams.) .Dar vienas dalykas kuri gali isbandyti yra darymas iki negalejimo. Darai atsispaudimus kol isvis nebeatsikeli , tada atsiremi keliais i zeme ir damusineji.

  7. TA2X rašė:

    Kadangi tema apie atsispaudimus tai norėčiau paklausti, ką daryti, kad padaryčiau bent 40 atsispaudimų? Prieš 2-3metus būtent tiek ir padarydavau, bet kuo toliau tuo mažiau padarau. Kai pradedu daryt atsispaudimus padarau 20 vienu kartu, o per dieną apie 40-50, kasdien vis darau ir vis pastebiu, kad kuo toliau tuo mažiau aš jų galiu padaryti, tai ką man reikėtų daryt, kad ne mažėtų atsispaudimų skaičius, o didėtų?

    Kas dien daryt negalima, alini raumeni. Jam reikia duoti pailseti. I savaite daryt 3 kartus 🙂

  8. ForestBrother rašė:

    Gal zinot kokiu pratimu kurie padetu man padaryti atsispaudimus ant vienos rankos,nes su abiejom tj daug padarau o su viena ranka nei vieno 🙂 nes grynai i jega ir i raumenis eis. Tarkim as galiu padaryt 75 atsispaudimus vienu kartu, bet naudos jokios nebus…geriau padaryt maziau, bet taisyklingai.

Parašykite komentarą