2024 22 liepos

33 thoughts on “Bėgimas

  1. nu tipo sprinta ;0
    krc ash lankau kashi ir noriu greiciau begti kad perimciau kamuolius ir t.t bet ash nesakau kad ash letai begu,begu greit bet noriu dar greiciau 🙂

  2. va va man irgi reiktu greiciau begt sprinta… per kuno kulturos pamoka trumpa begima kai begam gaunu 6 😆 bet kai ilgai begam(nu ilga distancija) visad gaunu 10 ir tai dar man laiko daug buna like…

  3. Aisku kad reikia istvermes Krepsinyje. Jis gi ir pats parase, kad perimant kamuolius tai cia taip supratau, kad kai perimi kamuoli ir varaisi ligi kasio jis cia greiti padidint nori, tai cia yra trumpa distancija. Jis nepraso kaip nepadust per rungtynes begiojant.

  4. Trumpa distancija reikalauja jegos, kuria isvystai bebegdamas tai 30 – 50metru, Nuo 50-100 vidutine distancija kuri tai pat reikalauja jegos, bet prie visko to ir istvermes kuria begdamas pastoviu neletinant tempu atletas gali isvystyti kaip ir trumpose. O ilgos distancijose daugiuasei reikia istvermes, jegos maziau nei trumpose ar viduotinese distancijose.
    Taigi norint 30m prabegti reiktu daryti 10 metru splinta po 10 kartu palieciant zyma 10-ties metru (linija) visa tai atlikti kuo greiciau, po padarymo 5minutes poilsio (zinoma negalima atsisesti) ir taip 3-4kartus is eiles per diena, geriausei per savaite, 3-4diena i savaite, jau po metu ir 5-6 kartai. Be to nepamirsti ir begioti ilgas distancijas po treniruotes 10X10, uztektu ir vieno ilgo kroso normaliu greiciu prabegimu nuo tu spurtu.

    P.s. sekmes sporte ir nepamirskit kad tik reikia cia daug pastangu deti norint keles simtases ar desimtases sekundes dalis pagerinti(zinoma is karto gali net ir 1sekunde pagerinti jai prabega tarkim 30m per 6sekundes). Si treniruote veiksmingiause.

  5. primatas, 100m yra grynas sprintas, nes pasaulio ciampuose tai yra maziausia distancija, kaip plaukime 50m ir tai olimpinese 50m tik laisvu stiliumi gali plaukt, o tie kurie yra sprinteriai yra labai raumeningi, stajeriai yra plonesni siektiek, bet pas juos kraujotakos sistema gerai issivyscius ir plaukiant maziau raumenys pavargsta, nes deguoni geriau isnesioja. as pats toks pusiau sprinteris, pusiau stajeris, 400m geriausiai plaukiu.
    o sprinteriam tikrai jegos reikia labai, paziurekit olimpinese, kai 100m bega, tai tikrai ispudingai atrodo, ir paziurekit kai maratona bega, visi po 50-60kg sveria:)

  6. 4 mylios(10 km) 5 dienas i savaite minimum. Puse kelio begi letai kad raumenys issitampytu kita dali spaudi. Aisku ne ant viso greicio bet ir neletai. Islaikysi tempa bent dvi savaites as garantuoju tau ir istvermes ir greicio bus tavo kojose.

  7. vasara begiodavau vakarais tai gal po 6km, taciau nuo rudeni, kai darbas prasidejo visa diena, tai pirkau dvirati – treniruokli. tai dabar tik su juo ir sportuoju, vis liekneju:)))Labai geras ir man patinka sis sportavimo budas

  8. Taip, tikrai puiki alternatyva, tik zinoma, dviratis -treniruoklis, tai turi buti geras, o ne siaip kazkoks uz 50 lt:) as pirkau KETTLER Paso is varles (parduotuve) tai kaina verta ir pacio daikto.

  9. na taip, tikrai noreciau sporto kluba siuo metu lankyti, bet na finansai yra finansai, kainos tai tikrai didokos:( Todel stengiuos namie kiek galiu pasportuoti ir paminti dvirati – treniruokli. Bent jau koju raumenys sustiprinsiu")

Parašykite komentarą