2024 18 liepos

21 thoughts on “Dėl atsispaudimų

  1. nieko netrūksta jei tu po tiek kiekviena diena darai atsispaudimų tj tu paprasciausiai uzdeginai raumenį pailsėk kokia sawaite nedarytk nė vieno atsispaudimo gerk daug skyscių daug valgyk ir viskas turėtų susitvarkyti bet po to jei vėl taip varysi tj vėl uzdeginsi

  2. Pasiieskok googlej kaip dega raumenys ir pamatysi ar kenki jam ar ne , o siaip kiekvienai raumenu grupei yra kazkoks laiko periodas , per kuri ji atsistatineja, zinoma visi raumenys skirtingai , tai va jei tame periode labai raumeny "smaugi" tai nelabai gerai yra todel rezultatai ne dideja o mazeja , siaip patariu jei vien ant atsispaudimu varai 🙂 , tai va 5 minutes ilsetis reikia tarp pratimu kaitos o ne tarp seriju.

  3. jo cia protingai parasiai 🙂 o geriausias variantas būtų jei pvz darant atsispaudimus ant nugaros tau kas nors uzdėtų pvz koki 20kg stangos blyna td padarytum maziau atsispaudimų bet būtų geresnis rezultatas

  4. joa, negerai, kai raumuo negauna poilsio periodo.. visgi, buna keistu dalyku. pazystu zmogu, kuris treniruojasi ir specializuojasi butent ant stangos spaudimo. dirba kasdien ir nemazais kruviais. atrodytu, raumenys senai jaustu pertempima ir visa kita, visgi, staiga sumazines treniruociu daznuma nuo 5 kartu per savaite iki 3, patyre jegos kritima. dirbami svoriai sumazejo. nuo 130 iki 115. tai va, negali niekad zmogus 100% tvirtint, kad yra taip o ne anaip, nes va kartais ir labai daznos ir be poilsio treniruotes duoda stimula

  5. ka jus cia snekat, kiekwiena diena darydamas ant to pacio ramens jo niekada niekada neuzsiauginsi….zinokit wiena dalyka – raumuo auga poilsio dienomis, nakti – kaj miegi, tarp treniruociu, kaj ilsiesi o treniruotes metu jis wisiskaj neauga!

  6. Faint , teisus , bet sis dalykas kiekvienam gi skirtingai yra vienam gali kas diena buti labai gerai , kitam kas diena bus labai blogai , kiekvienas sau turi individualiai prisitaikyti , kostas 18 ;D cituoju " raumuo auga polsio dienomis , kai miegi – nakti" cia poilsio diena ;D , bet irgi tiesa parase kad atsistatineja kai ilsisi 🙂

  7. isimilejau rašė:

    gal pries menesi galedavau laisvai padaryti 40~ atsispadumi po 5 mi n pakartot, bet db kazkaip darant lb greit rankos nusilpstaos 30 bepadarau per karta, nors sportavau pastoviai.Tai patarkyt ka daryt , gal kokiu vitaminu truksta ar ko.

    mmm..Gal tas 40+..Tavo limitas??
    Ta prasme darai kiek eeina?ir poto fsio..skauda rankas ir visa kt..
    Daryk tiek kiek gali..Nespausk iki galo:))
    As irgi darau atsispaudimus 😛

  8. Kostas18 rašė:

    ka jus cia snekat, kiekwiena diena darydamas ant to pacio ramens jo niekada niekada neuzsiauginsi….zinokit wiena dalyka – raumuo auga poilsio dienomis, nakti – kaj miegi, tarp treniruociu, kaj ilsiesi o treniruotes metu jis wisiskaj neauga!

    na siuo atveju bent jau as turejau omeny jega o ne apimtis ir visa kita. o seip tu teisus. visgi, kiekvieno organizmas reaguoja skirtingai

  9. Siaip darant piramide pratimo , kas daro na pvz 1-2-3-4… atsispaudimai ar prisitraukimai reikia ilsetis- pratimo padaryti kartai *10 sekundziu- , na pvz padarai 1- ilsiesi 10 sec, darai du , padares ilsies 20 sec , ir taip kol nebepadarysi kurios nors serijos 🙂

  10. isimilejau rašė:

    gal pries menesi galedavau laisvai padaryti 40~ atsispadumi po 5 mi n pakartot, bet db kazkaip darant lb greit rankos nusilpstaos 30 bepadarau per karta, nors sportavau pastoviai.Tai patarkyt ka daryt , gal kokiu vitaminu truksta ar ko.

    gal nedirbai ant konkrecios raumenu grupes, kuri reikalinga atsispaudimams

  11. garantuoju jog ten kur raset 40 su pliusu ar 70 padarot tai as primetu kaip jus darot. turbut atsispaudimas per sekunde iseina? geriau daryk pilnus atsispaudimus nusileisk iki pat galo kad nosim zeme siektum, ir leciau daryk, atsipsaudimas apie 3-5 sec turetu uztrukt.. nereikia daryt kuo daugiau, nuo to tikrai nebus geriau. daryk maziau, protingiau ir taisiklyngai.

  12. seniai nedariau as ju. siaip dabar gal 40-70 padaryciau bet kad vel galeciau daryti tektu laukti kokias 5 min. 😀 geriausia yra daryti po kokius 30, tada pailseti minute ir vel daryti. zymiai didesne nauda.

  13. Atsispaudimai mano mėgstamiausia "sporto šaka". Juos darau nuo vaikystės.
    Dabar mano rekordas 205. Bet tuoj tikrai kelsiu iki 250.
    Pasiekiau visa tai treniruodamasis reguliariai, tačiau tik tada kai "būdavo nuotaika", vadinasi tingiu – nedarau. Paprastai darau kasdien ar kas antrą diena iki nuovargio, kartais po kelias serijas. Tarp tokių sportavimo dienų dažnai praeina dvi savaites. Po to vėl sportuoju. Rezultatai kyla negreit, bet nuolat – prieš pora metų rekordas tebuvo 100 atsispaudimų.
    Vienu metu nevyko joks progresas, tačiau pakeitus rankų padėtį (plačiau), taip pasportavus keletą savaičių, o po to vėl pečių plotį rankas laikant kaip tik ir pasiekiau 205. Pieš tai buvo 180.

  14. Supranti aš tiesiog juos darau. Nėra tikslas konkrečiai jėgą padidinti ar masės priaugti (ko neįmanoma praktiškai padaryt atsispaudimais). Skaičius kiek padarau yra tiesiog, kad matyčiau, jog progresuoju. O kasdien po truputį tai aš nepajusčiau jokio rezultato. Nes kai darau tai iki 70 beveik be nuovargio.
    Be to tai beveik įprotis, o ne sportas. Jau seniai atsispaudimus darau. Nes tai, manau, pagrindinis pratimas. Gal dar dėl to, kad nebūčiau distrofiškos išvaizdos, sportuoju.

Parašykite komentarą