Pliusai: Piniginės sąnaudos kurui sumažėja. Variklio darbas "minkštesnis", stabiliau dirba žemose apsūkose, t.y. galima važiuoti mažesniu greičiu aukštesne pavara).Kalbos apie tai, kad mažėja variklio ilgaamžiškumas – nesamonė, reikia naudoti atitinkamus tepalus, nes iš tikro, dujų-oro mišinys yra "sausesnis" negu benzino-oro. Kalbos apie tai, kad mašinoje pastovi dujų smarvė, irgi nesamonė. Nereikia gundytis pigia devėta įranga ir pigiais atsitiktiniais įrangos montuotojais.
Minusai: Dujinės įrangos balionas užima papildomą tūrį. Galimą statyti balioną-"baronką" vietoje atsarginio rato. Bet tokio baliono tūris 35-40L, teks dažnai pasipildyti dujų ir teks rasti papildomą vietą atsarginiam ratui. Reikia išmokti įsibegėti, lenkti "sportiniame stiliuje" žemesnėmis pavaromis, nes variklio dinamika yra blogesnė: 2-a pavara iki 50-60km/h, trečia iki 80-90km/h. nors važiuoti gali 50km/h 5-ta pavara lygiame(horizontaliame) kelyje.
248 Responses to “Dujų įranga”
nesupratau, ka tuo norejai pasakyt 🙄
cia info pradedantiems arba svarstantiems ar verta deti dujas 😀
dar pamirsai kad jei dediesi dujas pas dieduka garaze tai reikia pasikeist zvakes i dujines (del tos pacios karscio priezasties) nes jie to dazniausiai nepadaro ir poto filtrai sprogineja kaip kaledines bombioskes…..
Jau buvo parasyta "nereikia gundytis pigiais atsitiktiniais įrangos montuotojais". Manau kad viskas tuo pasakyta. O saudo kai buna per liesas duju-oro misinys. Ypac vaziuojant i kalna ar lenkiant.
Vazinedamas turi priziuret zvakes, aukstos itampos laidus (zvakiu laidai), paskirstytojo dangteli ir skriejika.
Patarimas kaip tikrint zvakiu laidus: laidu kokybe priklauso nuo laidu varzos, kiekviena laida reikia patikrinti testeriu, turi buti ne maziau 5 kiloOmai.
Pvz.: Siandien draugui ieskojom laidu zvakem. Patikrinom testeriu naujus laidus uz 45Lt. Visu laidu varza buvo apie 4.8 kiloOmus. Pasekmes turbut aiskios. Kiek remontas kainuos priklauso nuo automobilio.
Ir nepagailekit pinigu chlapuskem. Vienos pastatymas Vilniuj apie 50Lt. Bet jos apsaugo oro srauto matuokles, kurios kainuoja kelis kartus brangiau nei chlapuskes, ir dabar gauti problema
noriu paklaust, ar beskei su pilnu ipurskimu galima paprasta iranga det ❓
be abejo, tik siulau dar 300litu damest ant eko sistemos.
deti galima. Tik nepagailek, kaip traktoristas minejo, pinigu eko sistemai ir papildomai isidek chlapuskiu. Geriau dabar idek pinigu, nes paskui atsiradusias problemas sunkiau ir brangiau sprest 🙂
Esu mates beskiu su pilnu purskalu kurios vazineja be eko sistemu, o tik su emuliatoriais (kaina apie 50Lt), bet tada reikia labai priziureti laidus su zvakem. Bet eko sistema padeda taupyti dujas (jei gerai sureguliuota) ir gimtam masinos kompui lengviau suprasti lamda signala
o chlapuskes butinai, nes labai lengva suvaryti oro srauto matuokle
beskej jei neklystu, ne oro sauto matuokle, o oro kiekio matuokle.
tiksliai nepamenu bet gali stoveti lekste, kuri labai graziai linksta 🙂
platininis siulas, dar buna plevele, ir tai neturi reiksmes masina kinu ar japonu, dar gali but kaip sakei lekste, gali but toks kampas 90 laipsniu.
bulkoj paprastoj lekste stovi.
100 taip pat lekste, bet paskirtis ta pati
ne visai, bet panasiai. neswarbu tema apie dujas nenukrypkim
dekui uz patarimus! kazkaip abejojau del duju, dar visokiu nuomoniu teko prisiklausyt, bet pagalvojau kad gi blin nevisam gyvenimui ta masina 😀
funtikas, nedek duju, vazinek tik benzu ir tik is koloneles, dujos tik viryklem. o zmones teisingai sako, kad kenkia, dar zmones zino, kad mobilus kenkia, tai siulau tau ir jo atsisakyt. 🙄
Aš irgi galvojau galvojau ar verta dėt dujas y beške. nes irgi girdėjau visokių gandų, kad dujos bus brangios, kad varikliui blogai, smyrda, netraukia. Bet nusprendžiau ir įsidėjau. suplojau neblogai uztat sekventinis įpurškimas dabar po kapotu purkštauja. Dar tik pusė metų praėjo kaip pas mane jis purkstauja ir nieko. Eina kaip ant bendzo ir nereikia dauk moket, kvapo jokio, o variklis kadanors ar taip ar taip užlinks jaigu jam lemta ( aišku niekas ten nelinks ).
tu cia pats sugalvojai i beske sekvencine iranga isidet? kuo puikiausiai beske vaziuoja paprasta iranga, o tie kur pasakoja kad su dujom problemos prasideda, tai arba niekad jom nevaziave arba tik rusika iranga naudojo.
Tai ne, pasiulė dujotiekininkai. Paprasta įranga yra paprasta, neveltui ji vadinasi paprasta. Juk ir garantijas naujiems daiktams duoda ne visam eksplotavimo laikui o tik ribotam, nes viskam ateina galas, taip ir varikliui ar jis su dujom ar ne, ir jokio skirtumo kokia yranga. Aišku šustresnė yra šustresnė.
paprasta yranga su eko sistema butum vaziaves ne ka prasciau, tik kad butu dvigubai pigiau kainave, o dujininkai aisku siulo kas brangiau.
sekvencinis ipurskimas sumazina iki minimumo suvio galimybe, nes kai ideta paprasta sistema visame kolektoriuje yra duju-oro misinys (kuris sprogsta), o sekvenciniame dujos ipurskiamos i kiekviena cilindra atskirai (kaip bendzo ipurskimas)
parasta tau butu kainavusi daug pigiau, o kai gerai sureguliuota jokio skirtumo vaziuojant
BRC sumontavusi sureguliuoja kad trauktu ir nesaudytu, bet tai padaro duju sanaudu saskaita
jie aiskinima kad tokia sistema tokioj masinoj naudoja tiek, jei sumazinsim- bus problemos uz kurias neatsakom 🙂
nieks ten nesaudo jei masinos uzdegimo sistema tvarkinga.
O visvien tos duju yrangos atsiperka kokios jos bebutu.
ziurint kiek vazineji ir ar perki masina jau su dujom ar pats desi. jei desi pats o vazinesi mazai tai oj reikes nemazai metu laukt kol atsipirks, spesi jau masina pakeist 😛
ekonomija, faktas akivaizdi. man 1200 kainavusi iranga per metus atsipirko, o toliau nesa pelna, ir vienintele investicija per ta laika tai keistos zvakes. benzu buciau dar ir su senom vaziaves.
tai jei kiekviena diena vazineji tai aisku atsiperka 8)
gali, kas antra diena nuvaziuot po 200km ir greiciau atsipirks nei kad as nuvaziuoju kasdien vidutiniskai 50km
uztenka manau ir po 20-30 i diena. ir tai nebutinai kiekviena. 😉
ei kad isvengti duju suvio tai nebutinai sekvencini det uztenka variklio mono ipurskimu kaip kad civikuose yra tuose nuo 92 apvalesnuose 1.5 16v cia siaip geras varijantas ir dujos nepyskina ir mazai ryja, bet nemaciau ar kas paminejo traukos sumazejoma ne tik dujom bet deja ir bendzu nu krc variklis iskastruotas gaunasi 😉 nu o su tom sekvencine ir benzu ir dujom traukia taip pat nu cia geriausias varijantas bet 4 cilindrams kaina 2800lt o 6cilams tai 4500 o jei dar mechaninis ipurskimas kaip kad audi 2.3 tai dar brangiau
tai gali variklio galva biski nuslifuot, padides suspaudimo laipsnis ir nebus kastruotas variklis, tiesa tokiu atveju turesi aukstesnio oktano benza pilt, o dujom bus pats tas.
traktoriste, o tu negalvojai savo autoservisa atidaryt? 😀
galvojau, bet tam reikia investiciju, o siaip garaze as pats savo paslaugom visada naudojuos, ir kitiem padedu
pas pazistama yra padangu keitimo bei ratu balansavimo kompiuterine iranga, stovi dulkija, neturi jis laiko ir vietos papildomos tuo uzsiiminet. kazkada siule toki varianta: duoda iranga, randi sau vieta, klientus o jam moki arba nustatyta suma arba procentus. 😀
as is kauno, ir tokie varijantai manes nedomina. ir siaip ne tam as studijavau, kad visa gyvenima apie swetimas masinas nugara lenkciau, kita kalba pries savo masina 🙄
o tai ka tu nori dirbti? jei tavo studijos susijusios su automobiliais tai greiciausiai ir ateity turesi reikalu su svetimu automobiliais.
turiu omeny, ne tepaluotam iki ausu vaiksciot, jei supranti apie ka as.
nu tai taip. bet vistiek rankas prie automobilio tektu kist, be to tu tai gana megsti ir suprranti kaip supratau. o tas variantas apie kuri as kalbejau su tepalais nesusijes, aisku nuo ratu rankos purvinos butu, bet nelygint 😀
tai va yra skirtumas apeit masina paziuret kas sugedo ir pasakyt meistrui, kad sutvarkytu, nei paciam taisyt. o univere trint suolus tam, kad paskui remontuot nelogiska.
tik deja daznai taip nutinka.
is kart direktorium nereik noret but, bet nuvertint visiskai saves irgi nereikia, nors buvo pas mane grupioku, kurie isvis neraukia apie technika ir baige 😯
tai zinau. pvz vgtu tai tokia korupcija kad ojoi. ten tiek babkiu vokeliuose per kontrus ir atsiskaitymus gauna. vienas pazystamas dirba uzsieny ir studijuoja vgtu, atvaziuoja dukart i metus, sumoka dekanui ir isvaziuoja. o dekanas jau dalinasi su kuo reikia 😛
a tu cia neskelbk, kaip kas vyksta, paskui kai paciam reikes del kokiu nors priezasciu susimoket, ziurek neims, ar nebus kam 😯
ivairiai buna
siaip as kolegijoj studijuoju
vgtu teko pabut
ir kas busi kai uzaugsi?
maitinimo verslo organizatorium!!! 8)
a joptv. mat 🙄 geriausi kulinarai vyrai, keista, kad masinom domies, o mokais apie maista. turetum sedet kokiam forume, ir su moterom apie patiekalus diskutuot ir kalorijas.
o jei man patinka ir maistas ir mergos ir technika, ypac auto? ! 😆
beto mus mokina ne vyrejais ir ne kulinarais but, o maitinimo versla nuo pagrindu ir iki virsunes (nuo paprasto darbuotojo iki direktoriaus, imones savininko), tad ir psichologija ir teise ir vadyba ir buhalterija ir rastvedyba ir marketingas ir anglu ir dar daug visokiu dalyku ir su maistu susijusius 😛
as suprantu, kad tave ne vireju mokina, ir nesipyzdavoju, bet man keistai atrodo, kad zmogus domisi labai skirtingais dalykais ir tiek. 🙄
atrodo nukripom nuo temos 🙂
gerai, gryztu, va siandie maciau dujos atpigo kaina tik 1,6 lito.
o pas mus 1.65 😛
o as visdar su 3.04 vazineju 😆
man kai tokia, kaina, tai ir uzkurimui, gaila benza pilt
nebuvo pamineta apie duslintuvus 🙂
gal ne taip ziauriai bus kaip minejai, bet panasiai.
sveiki. neseniai nusipirkau audi 80, 1.8 benzas, ’88 metu. dabar svarstau, ar verta butu isidet duju iranga ir kokia det? gal kas patarsit, kur geriausia kreiptis, kad uz salyginai nedidele kaina galima butu susidet gera duju iranga, nes kazkaip nesinori det irangos, kuri kainuotu daugiau uz automobili, bet kazkokios "baltarusiskos irgi nesinori det"? ❓
nzn kaip jum bet man tos dujos tai nzn,reikejo dyzeli pirkt ir butu ramu jei tvarkingas variklis tai ir su benzu galima vazineti o dar su 1.8 tai juokas butu koks 2.8 ar 4.0 (nekalbu apie audi butent)
va as dujom vazineju ir jauciu skirtuma, nors variklis anot sincro juokingas, 1,8 litro, dujas pilu po 1,4lito, benzas net nzn kiek kainuoja tiksliai , bet, kad dvigubai brangiau tai faktas. jei nuvaziuoji bent 1000-1500km per men tai apsimoka det tikrai.
as pats dirbu su auto susijusioje firmeleje ir gan daznai tenka bendraut su servizu darbuotojais. tai ju nuomones apie dujas ivairios: vieni sako, kad duju det neapsimoka, nes gera iranga gali kainuot apie 2000-3000Lt, o isidejus pigesnes kencia variklis (viskas zymiai greiciau dyla: zvakes, laidai it t.t.), dideja kuro sanaudos(zmogus isidejo dujas iki tol vazinejant benzu uztekdavo api 7l mieste, o po metu dvieju metu vazinejimo dujomis dabar benzo valgo apie 9-10l mieste). kiti gi sako, kad ir uz koki 1000-1500lt ideta iranga gali per daug nekenkt varikliui.
kiek zmoniu, tiek nuomoniu. siaip idomumo deliai gal patarsit kokia geriausia det ir kokios mazdaug kainos irangos? ar brangi tokios irangos prieziura?
nu cia idomu, sakai kad pazysti nemazai autoservisu darbuotoju, pats su auto susijusioje firmeleje dirbi o del duju diegimo klausi musu forume 8)
as dirbu daugiau su kebulininkais. o ju nuomones del duju skirtingos. va todel ir kreipiausi cia
nu kiek man zinoma tai dujos tikrai nekenkia laidam ir zvakem, zvakes kaip tik buna svaresnes, bet jas reikia keist laiku, kaip ir ziuret, kad laidai nebutu pramusti, trumpai tariant uzdegimo sistema masinoj turi veikt nepriekaistingai, jei nori isvengt duju suviu. jei pas tave masinoj mono purskalas ar karbas, tai tie suviai nera baisu, bet jei pilnas purskalas tada lanksto oro matuokle jei nera chlapuskiu.
i tavo audi tai montuot paprasta iranga ir vaziuos kuo puikiausiai. prieziura irangos hmm, kad ten ner ka priziuret.
trktoristas: oro matuokle ir lemda zondas tas pats ar ne ??? 😳
Syncro rašė:
lemda zondas buna isuktas i ismetimo kolektoriu, buna su vienu arba trim laidais, jis matuoja deginiu riebuma, ir duoda signala i elektronini valdymo bloka, ar tai pariebint ar tai paliesint deguji misini. naujose masinose buna net keli, kitas buna jau uz katalizatoriaus.
oro kiekio matuokle, matuoja oro kieki patenkanti i cilindrus, ir pagal tai dozuoja degalu kieki( cia paprastesnese ipurskimo pilno sistemose).
naujesnese sistemose yra oro srauto matuokliai, bet ten jau pati sistema veikia biski kitaip.
Someone rašė:
Labai labai dekavoju 😉
prasom
Gerai, tingiu čia skaityt, ką jūs rašėt, tai beleką parašysiu šia tema. Pasireikš pikta teta Oni. 😯
Ai, žinoma dar būna, kad važiuoji lygiu keliu ir susprogsti. Man taip buvo. Todėl esu be galo dėkinga dviems vaikinukams, kurie nepasididžiavo ir atgramdė mane nuo asfalto. 😮
visada galvojau kad yra temu i kurias moterim nereikia kistis, bo zodis ne zvirblis…. paskui tokia nuomone susidaro 🙄
Tipo galvoji tos pačios moterys apie mašinas nenusimano? Cha cha cha. 😆
nu ne bent kokioj, kas su mada susije ir ten rubai visokie, sukuosenos ir t.t. tai dzyn, bet bent jau kas liecia technika 8)
Ką aš ir sakau, kad BENT kokioj. T.y. nors vienoj. 😆
bet taip ir turi but, jus pranasesnes vienoj ar kitoj o mes kitose 8)
todel mes ir idomus vieni kitiems 😉
Vistiek atsirastų moteris, daugiau nusimananti apie automobilius, nei jūs. Kaip ir vaikinas, geriau nusimanantis apie mados tendencijas ir t.t. Ok, baigiam offtopicint. 😆
tai kai atsiras gudri apie technika moteris ir diskutuosim, ir patarimu paklausim.
Tai klauskit – atsakysiu. 😆
kai iskils problemu butinai, zinosiu skant i ka kreiptis
Oni: kuo skiriasi Doch nuo plytos (cia apie bmw) ???
Rasiau lygtai "traktoristui" zinute-pasiulyma.Nezinau ar gavo. Nesu "kietas" internetiniuose labirintuose, todel bunant sitoj svetainej pirma karta, bandau dar karta:))). Siulau patalpas, iranga, finansine parama, savo protine patirti….Tepaluotis netektu:) , bet organizuoti darba, sukurti komanda, tai jau kaip sakoma prabocyk:)
Syncro rašė:
BMW nesidomiu, bet man atrodo, kad tai yra vienas ir tas pats.
Someone rašė:
Kaip nesidominciai visai neblogai 😉
😛
Saulius rašė:
deja negavau žinutės.
pasiūlymas įdomus ir vertas dėmesio, jei vis dar galioja, lauksiu zinių
zinau tokiu artistu kurie nusiperka bmw kuris ryna 15 l. i simta km. ir susideda dujas jei neprilaikai litu prie saves tai geriau pirkt koki ekonomiska gelda bet vis ne dviratis beto dujos labai eda varikli
inferno rašė:
nesidek ir bus gerai,jei dedies dujas tai jau nepagailek babkiu atsipirks negu ten isideda uz centus tai sprogineja tai dar kas papildomos islaidos tas ant to ir iseina
Vilnietis, pora menesiu kaip turiu "Ford Galaxy" 2000mt, 2.3 l benzinas/dujos su japonisku duju ipurskimu, state duju firma BRC.
Nuo pat pradzios : ant duju gesta pradedant vaziuoti ir uzsukus vaira, prie sviesiaforu stovint gesta , toli vaziuojant issijunga dujos, pypsi, kad nesa, nors sanaudos benzo- 8-9 /100 uzmietyje. O mieste stovint vietoje kompas rodo sanaudas 20-21L/100 km, Ant benzino negesta, bet dreba, kai stovi vietoje. Dukart tikrino BRC, perrase dukart programa- ta pati istorija, nusiunte i Fordo servisa.
Luksio gatveje "Dujine iranga" rado, kad duju davikliai neprisukti iki galo, prisuko- ugesau tik nuvaziavs nuo serviso.
Fordo servise imti masinos net nenorjo (duju netaisome, sako), per pazistamus paeme- rado perdegusi laida- pakeite laidus , filtrus ir zvakes (525Lt).
Po dienos – pradejus vaziuoti rodo, kad nera duju, ant benzo dreba masina, kai sustoji po vaziavimo. Ar visi fordai tokie? Ar yra kur geras morotistas, nebijantis duju/ benzo?
ai nu pasiziekit kodel nesukure masinu su dujiniais varikliais todel kad dujos yra suuuuudas jos eda varikli !o del fordo tai reik masna priziuret ir nedrebes!
inferno nenusisnekek, is gamyklos tukstanciai masinu nauju iseina su duju iranga, beto pagrysk savo teigini kad dujos eda varikli faktais
ai mana baba isimete dujas i varikli ir uzkale meistras sake del duju 👿
inferno rašė:
Sveiki, kas yra "chlapushkes" – lietuvishkai ir kurioj vietoj jos statomos? Salone smirda dujom, bet kai vazhiuoju – praeina, kai sustoju sankryzhose – vel smarve. Kaip ishvengti problemos ir neprisidaryti dar? Kodel viena karta i duju (tushchia) baka pripila ~32 l., o kita karta telpa ~41 l. ? Kartais net trauka skiriasi 😡 – piluosi ten pat?
Auto – subaru legacy GL
Achiu
chlapuskes tavo tai kiek maciau tai buvo pas audi tiesiai ant variklio paciam virsuje,bet nemanau ar gera mintis,o del duju tai gal del karsio kai karsta maziau telpa,bet labai jau skirias litrai taigi neaisku 🙄
chlapuskes nuo smarves negelbes, jos yra tam kad ivykus suviui apsaugotu varikli nuo tokiu dalyku kaip oro filtro dezes suskaldimo, oro srauto matuokles kad nesulankstytu, ir tt. pas mane audi tai chlapuske turetu stoveti ant isiurbimo kolektoriaus, kaip syncro sake variklio paciam virsuje, pas mano teva chryslerije stovejo pacioje oro filtro dezeje
Klaustukas rašė:
stebetojas rašė:
geriau patyletum , atrodytum protingesne
Goda rašė:
Syncro":1rh6ta3y] Goda rašė:
Goda rašė:
tai gal geriau dizeline masina pirkti jei yra galimybe ? dujos lieka dujom =]
bastunas rašė:
pries dujas tik tie kurie ju niekad neturejo, kai pavazineji su dujom, po to apie kitoki varijanta net negalvoji.
salvij rašė:
Tik tiek sakau kad su dujom masina taip netraukia kaip su benzu..
traukia gal siek tiek maziau, bet vaziuoji beveik perpus pigiau
Goda":17f0h164] Syncro":17f0h164][quote="Goda rašė:
goda nevisos juk masinos vienodos ir ne visos duju irangos vienodos, as savo masinos ant stendo nesu sukes, bet jauciamo skirtumo tarp benzo ir duju traukos atzvilgiu nejauciu.jei duju iranga tvarkinga, bei sureguliuota tikrai neturetum pajaust skirtumo.
lolas rašė:
jau galvojau su visais gincytis reikx 🙄
Syncro rašė:
Kokiam servise dirbi ?
pas drauga,savo garaza atsidares,siaip tiksliai neisaiskinsiu bet prie bazes 8)
Syncro rašė:
ei zmones gerieji, gal kam teko dujas det i passat wr6 2.8, benzinu jau nebeimanoma, o paprastu kiek zinau irgi taip paemes neibruksi, daznai isgirstu patarimu det su ipurskimu, bet esu mates ir su paprastom puikiai vaziuojanciu, taip ir neuprasi…gal kas ka patars?:)
purkstukas geriau jei yra galimybe tai dek po to tikrai nesigailesi,nenoriu meluot bet lygtais su tom purkstukinem nebuna tu sprigmu 🙄
dekui, tik vat, kad ta galimybe labai jau brangi…:)
Turiu Nissan sunny varyklis 2GTI. Jame imontuota duju iranga, ta kaip rasei vietoj to atsarginio rato. Neseniai sia masina turiu ir dabar pirma syk tik isgirdau,kad kazkas negerai,kad kai vaziuoji jog buna toks garsas lyg saudo. Tai kas cia galetu but?
P.s. Siaip kaip tikriausiai supratot tai as panele ir nieko nesusigaudau visai. Esme tame, kad noriu suzinot ar cia taip ir turi but ar reikia kazka daryt?
negerai mergyt, nelauk, varyk pas meistrus!
aha jei girdi pasalinius garsus tikrai negerai,varyk pas meistrus tik kainos neissigask nes gali buti labai baisi 🙂
Siaip nelabai ir girdisi tie pasaliniai garsai kai viduj sedi, nes nebloga garso aparatura sumesta 😀
na kai as muzika uzsigrajinu tai ne tik kas su masina bet ir kitokiu pasaliniu garsu negirdziu:) kai negirdziu as to garso nepasakysiu nei as nei kas kitas kas ten negerai, priezascui gali but daug, bet tik pasakysiu, kad kazi ar praeis jei lauksi;) dragere:)
normaliai traukia masiniukas ir dujom, jei aisku tvarkinga iranga ir naujesnes kartos – ipurskimas,,,jokiu garsu, traskesiu ir t.t. ..autobane be problemu laike 190 km/h ir isibegeja greit – manevringa
zodziu, dujos tikrai gerai ir kai jos dar per puse pigiau
uzsieny tik reikia turet antgaliu spec – ypac belgium , france, holand ..
nu tai bus sklende sulankstyta ir vsio ten gal paplyse kas nors,oro filtro deze sulauzyta,buna ir stebuklu kad nieko neatsitinka 🙂
O gal zinot kur anevezyje toki dalyka galetu paziuret? Ar cia bet kuriam servise?
jei i gera servisa nuvarysi tai tikrai paziures,bent kas yr atai tikrai pasakys
oho…. puse ka perskaiciau nesupratau, nes masinos man …… 🙂 pas garazinius musu galiu isimesti zymiai pigiau uz 1000-1500lt. tai ka patarsit? kokias mestis ir kokia kaina? gal kas turi kokiu variantu?
be kalbu ta brangesni- su ipurskimu …turiu… kolkas super
tikrai netaupyk,nes skupas moka du kartus 😉
jei kolektorius isiurbimo ne plasmasinis, variklis, paprastas, gali det ir dujas paprastas, o jei turi pinigo aisku, dek sekvencine iranga.
siaip gali dar i koki servisa, kur dujas deda nuvaziuot paklaust, kuo daugiau nuomoniu isgirsi tuo geriau, tik paklausk, kodel butent ta brangesne siulo.
klausimas debesėliui: kiek taviškė ( sakei su įpurškimu ) valgo dujų litrais jei važiuoji greitkelyje? Paprasta sistema kai variklis 1,6 l srebia apie 10 l.
o mano audi mieste valgo apie 14l 100km, variklis 1,8 ipurskimas. Normalios cia sanaudos ar ne?
na su įpurškimu turėtum kiek taupiau važinėt. Paprastoj sistemoj yra toks varžtukas , kuriuo galima nusistatyti priimtiną galingumo ir sąnaudų santykį. Dujos gi ne lenktynėm skirtos.
del tu duju tai neissigaskit nes duju keliai slitrais visada ryja daugiau nei benzo,o 14 manau su dujom nera blogai
o kazin ar galima detis dujas kokiam servize lizingu? na issimoketinai? gal kas zinot kur? ir ar isviso taip galima?
senux rašė:
Lizingas į auto nelabai gerai. O jeigu pavogs ta mašinyte tai neturėsi auto ir dar kas mėnesi neši i banka įmokas 😆
MAZDA RX 8 jega 8)
pixonas rašė:
prie ko cia ta mazda RX8?
o parastej megane 😆
as pats su dujom vazineju ir eina tikrai gerai o tu goda jei nezinai geriau nerasyk
Ar galima patikrint lemda neidejus
eina tikrinti bet reikia kazkokios yrangos. man tikrino, devetus 4 is sroto nuveziau i servisa, liepe po valandos atvaziuoti ir tik 1 is ju veike. dar po pitaka uz kiekviena paeme blin, geriau jau nauja pirkti.
raimazas rašė:
o kiek mokejai,kiek naujas,kokia auto ???
Ar yra toks žmogus, kuriam pinigų būtų per akis? iš tikrųjų jų niekada nebus per daug. Tuo labiau, jeigu gauni juos tiesiog už nieką. Ar norėtum ir tu užsidirbti papildomų pinigų? tau tereikia kelių žingsnių: 1.užsiregistruok adresu http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=lou-d 2. Parsiųsk iš to paties puslapio programėlę ir ją paleisk. 3. Sėdėk prie kompiuterio ir užsiiminėk savais reikalais. Paleista programėlė ir joje bėgantis žmogeliukas tau tiesiog rinks taškus, kurie mėnesio gale bus paverčiami pinigais. Kuo daugiau taškų sukaupsi tuo daugiau pinigų gausi. Pinigai išmokami čekiu kas mėnesį, kurį gausi savo nurodytų adresu ir kurį galėsi išsigryninti bet kuriame Lietuvos banke. Šis būdas yra daugelio išmėgintas ir tikrai veikia. Viskas priklauso tik nuo tavęs.
beje kai registruojiesi tawes paklausia is ko suzinojai apie cashfiesta, ten reikia yrasyti mano varda taj butu – hawajus …weliau jus jau kai busite narys taipogi kitiem turesit pasakyt kad ywestu jusu warda, uz kiekwiena nauja wartotoja kuris nurodo jusu slapywardy jum auga pinigu kiekis….sios sistemos weikimas yra tai kad jus wisada esate atsidares ju puslapy, o jie uz tai gauna pinigus, kad daug wartotoju ja ziouri…taigi wiskas paprasta pabandyk ir tu:)
raimazas rašė:
patikrinti ir paciam galima,nes tam uztenka paprasto testerio
bet reikia zinoti kaip tai daroma 😀
Galit patart Audi 80 1,8 mono ipurskimas karstas variklis dujom laisva eiga dirba 1 000aps o benzu 2 000aps ar butu kaip nors galima pareguliut tuscia eiga benzu?
gal uzteks ir vienoj temoj rasyt nebutina visur,surasim nebijok…..
Varilkio gadinimas daugiau nieko ❗
Rusher rašė:
Pasikartosiu automobilio galia negali mazeti,net oktaninis skaicius duju yra didesnis realiai turetu dar geriau traukt =] ir del tu litru del ko daugiau ryja tai taip pat galima pasalinti…… Ir isvis apie kokia galia galima kalbeti kai nori pigiai vazineti….
Taj kodel tada ziema su dujom masina sunkiai kuriasi jei ju oktaninis skaicius didesnis? tai kaiptik su jom geriau kurtis turetu, beto as turejau FORD SCORPIO 2.0l benzas-dujos, ir galiu patvirtint kad su dujom daug prasciau traukdavo, nereikia cia zmonem nesamoniu sneket!
pixonas rašė:
O zinai kuo skiriasi saltos ir karstos zvakes ???
Nelabai 🙄
pixonas rašė:
Taj taip iseinja kad jei masina su dujom ir benzu taj kiekvienam cilindre po 2 zvakes turi but, tipo viena salta-dujom ir karsta-benzui, daila kad neatkreipiau demesio i tai kai scorpa turejau, bet skirtumas taj tikrai jautesi, su dujom pradejau vaziut ir uzgeso nors ir nemazai gazo daviau, o su benzu kad soko is vietos 🙁
mano tevas dujas isidejes jau 3 metai.Labai daug sutaupyt galima bevazinenjant didelius atstumus.Duju neapsimoka detis jei yra vazinejami mazi atstumai
kliedalai jūs, galia sumažėja 10-20%б automatiškai padidėja kuro sąnaudos. Kuro oktano skaičius variklio galia neitakoja, tik su dujomis greičiau sudega duslintuvas nes jos yra kaitrios. Mašinos be katalizatoriaus padidėja vožtuvų pradegimo rizika. Beje IV kartos dujų irtanga su ipurškimu nekenkia varikliams.
o kiek tokia kainuotu i 6cilindru varikli. ir kiek kainuotu ta kur i kiekviena cilindra dedasi dujos? ar cia kalbi apie ta pati? seip del voztuvu kad jiem nekenktu visiskai dujos ir dar ilgiau tarnautu tai yra dedamas jiems atskiras tepimas
tiesioginis ipurskimas tai kaip i kiekviena cilindra atskirai ?
sneka apie ta kur kiekvienam cilindrui atskirai paduodamos dujos.
nori duju dek, tik paskaiciuok ar tau atsipirks, kiek vazinesi ir tt. pas mane dujos su ekosistema( ne tiesiogines) beveik 100000km, jokiu problemu.
as dar tik galvoju noreciau nusipirk BMW 730 ar 735 apie 90m bet ji pamaitint reik o ir traukos nenoreciau kad prarastu tai net nzn kas geriau
as tokio bmw neisivaizduoju be duju 🙄 o kokias dujas det skaiciuot tau, nelabai tu jausi kad kazka prarandi, gi ne i 1.3 varikli dedi dujas.
traktoristas rašė:
dekuj pasiziuresiu na gaila kad dar tokiu metu nebuvo dyzeliniu 7 BMW ir isvis juos su normaliu 730 atrodo tik nuo 98m pradejo leist o tiek pinigu dar toli negrazu neturiu 😀
daug cia prirasyta , bet gal cia rasit kas domina apie dujas 💡
kas gali but, kad vaziuojant ant duju, ijungus laisva nukrenta apsukos ir variklis uzgesta? gal oro perdaug paduoda o gal su filtru kasnors? seip kurtis normaliai kuriasi net prie salto reduktoriaus o va isvaziavus ir kurnos imetus laisva pavara variklis uzgesta
a tu oro isiurbimo anga prideng ranka(pries oro filtra skyle) ir paziurek, gesta masina ar ne.
reduktorinem dujom normalus dalykas.
noreciau paklaust kiek mazdaug kainuotu duju yranga y 3civica nu bet kazkokia kur wietoj zapaskes(atsarginio rato)? variklis 1.4 ir ar apsimoka maqn ja det?
tacke rašė:
Vienas vienintelis klausimas,kiek tas tavo civikas vartoja kuro ??? 😯 kiek bekainuotu tas benzas,nedeciau duju… anksciau ar veliau tavo varikliukas pareikalaus rimto remonto… dar jei ides koks sudarankis…
anksciau ar veliau, bet koks varikliukas pareikalauja remonto, nepriklausomai nuo to dujos yra ar ne
traktoristas rašė:
Bet pripazink,kad su dujom variklio resursas smarkiai sumazeja… 8)
tacke rašė:
tai kad ir taip po miesta apie 6 litrus turetu imt, ir ner jame tiek jegos kad det dujas, isvis nevaziuos. nemanau kad ka islosi. o jei labai daug vazineji (50 ir daugiau km per diena) tai jamk koki dizeli ir dizelina po 2lt pirk.
Synchro is kur tu toks išmanantis, variklis varomas tvarkinga duju įranka laiko ilgiau nei benzinu. O jei ten vazinet su "varztu" ir dar prisukas kad maziau imtu (liesas mišinys) tai as nieko tada nebekomentuoju.
o kas liečia dėt dujas i civika kuris pabreziu mieste valgo 5-6 litrus benzino tai ka as žinau, šiaip atsiprasant net geda skaityt tokais temas..
kam geda kam ne geda 😀
tai tada be komentaru. butum vilniuj gal taip nebutu pasiseke, ir vargu ar vazineetum isvis budamas 15. kur tevai ziuri man idomu?! 😯
tacke rašė:
nebeturiu komentarų.
tewaj nk nesako 😀 kazkiek tj dar nusimanau bet ne wiska
Važineju su Honda Accord 94 metu. 2 litrų variklis, kai pirkau buvo dujos EKO. Važineju jau beveik metai, jokių bėdų nėra, trauka normali ir variklis dyrba tyliau. Mieste ramiai važinejant į 12 telpu, užmiestyje 10 suvartoja. Kas turi Honda gali dujas dėtis laisvai, nes kiek girdėjas, jų varikliai sutaria su dujų įranga. Tai tiek 🙂
Mr.T rašė:
Kiek draugelis dejo i hondas visos sprinkdavo
Syncro rašė:
su IV karta nėra jokiu problemu.
Ke-jetronic":j62o97s2] Syncro rašė:
su IV karta nėra jokiu problemu.
Kad neapsimoka IVkartos iranga det, kol skirtuma pravazinesi…
tada nesakykit, kad bedu yra 🙂
As tik sakau nepasimoka, jei masina sukurta ant bendzo tai nafig deti das dujas, tai iskart ir slangele isikisi siknon ir perdi ir vaziuoji tada aplamai chaliavai.
Syncro rašė:
Pažystamas 5 metus su senesniu Accordu ir 1 kartos dujom sėkmingai važinėjo…
o dyzelis sukurtas traktoriui. Zmones nori sutaupyt tai ir taupo, o kokiu kuru vazineja tai yra asmeniskas kiekvieno zmogaus reikalas.
b l uzknisa tas posakis kad tipo dujos viryklej, dyzelis traktoriui o benzas masinai. zmogus nori sutaupyti ir taupo.
ta as ir turiu omenyje lolai 😉
O as norejau pasakyt,kad nevisiems sekasi loterijoje.Sako jei turit honda dekit ir vargo nematysit,dejau ant tokiu komentaru ir neydomu,kad kazkieno tai nuomone,neymanoma su visomis hondomis vaziuot be problemu.Vienos vaziuoja kitos ne ir jus galit mane ant b…. pakabint,nuomones nepakeisiu.
Syncro rašė:
Klausyt maziau kitu zmoniu reik, vieni tikrai sako kad gerai, o kiti specialiai trina, kad ne vieni su supistom masinom butu.
tai jei variklio nebėra tai nors ir medum tepk nebepadės.
Ne na gali būti, kad tos Hondos kaikurios ir blogai su dujom rieda. Aš tik sakau ką pats mačiau ir girdėjau 🙂
su dujom jega man tai beveik nesiskiria vaziavimas su dujom .aisku dabar jau ir dujos pabrango nelabai gal apsimoka statyti ilgai atsipirkines.pasistaciau dujas pries 4m i audi 100 vazineju be problemu nei kart neremantavau duju atzvilgiu
o kas sena audine remontuoja? as kalbu apie tuos kurie nusiperka nauja masina be duju irangos ir isideda kokia antros kartos yranga nes ketvirtos kartos dujom neuztenka pinigu, o poto keikiasi kas supiso masina.
Va turiu HONDA ACORD 1995m. Is vokieciu pries pora metu parriedejo, nuo tralo nupirkau… Ten vazineta 1948m zmogeno 😕 Gal zinot kas liga?
beda aiski- dujos… jei visa laika nuo vienodu apsuku sunkiai traukia tai kazkas bus pradeje kistis… as su 89m gimimo golfuku apie 80000km per pora metu padariau, ir visam laikui atsizegnojau tiek duju tiek golfuku 😆 dabar pripazystu tik vienintele kuro rusi- dyzelina.
nesiulyciau lakstyti tokiu greiciu su dujom. tai ne del karo keliuose. tokie greiciai truputi kenkia varykliui. del duju degimo aukstos temperaturos variklis perkaista ir prarandama galia. mazeja kompresija. 8)
poseidon":2n8ad1xx] Goda rašė:
Dujas deti verta. Vazineju jau 7 metai, kol kas nieko.
stebetojas rašė:
As apie kompresijos dingima negirdejas,bet zinau,kad ant duju maximaliai vaziuoti nepatartina =] Ir tai jau pats patyres…
DUJU IRANGA VEIKIA KUO PUIKIAUSIAI,TIK ,REIKIA SU STENDU ATREGULIUOTI.ATREGULIAVUS TINKAMAI AUT.TRAUKA NESUMAZEJA,KURO SANAUDOS ISLIEKA TOS PACIOS,TIK LIEKA SKIRTUMAS DEL BENZO IR DUJU KAINU.
opel rašė:
Jei iranga I arba II kartos tai ir reguliuoji kas menesi arba dvi savaites. IV kitas reikalas, bet kad ji kainuoja kaip visa masina.
faktas kad nevazinejai dujom, o is nuogirdu sneki. pas mane buvo paprastos dujos su eko sistema, per 100000km nei kart nereguliavau. draugelis su tokia pacia iranga tik be eko sistemos po siai dienai vazineja irgi negirdejau nusiskundimu jokiu.
faktas, kad priklauso nuo masinos ir nuo jos uzdegimo sistemos tvarkingumo
Aha,pritariu traktoristui ir pasikartosiu,kad ydomus tie zmones,kurie sako jog tie automobiliai bijo duju.Vienas vaziuoja kitas nea… o dujos tikrai nera taip blogai kaip atrodo 🙂
na as vazineju su dujine iranga jau metus laiko, galiu tik nusiskundimus pasakyt. Tai kas, kad pigiau gaunas vaziuot, nors ne tiek ir pigiau. Vidutiniskai mano auto sunaudoja 12 litru duju 100km, normaliai sureguliavus, variklis 1,8L DOHC. Per metus laiko problemoms susijusioms su duju iranga isleidau ~800Lt. Dabar nebepirkciau automobilio su dujine iranga. TDI geriausia 🙂
Trūkumai:
Kai variklis dirba su dujom vožtuvai greičiau pradega, nes esant paliesintam dujų mišiniui mišinys ilgiau dega (netobulose sistemose).
Varikliui dirbant su dujomis mažėja jo galingumas pvz., variklis dirba su benzinu ir turi 130 AG, o tas pats variklis dirbant su dujomis turės tiktai apie 80-90 AG.
I ir II kartos dujų maitinimo sistemose mišinio paruošimas yra mažiau tikslus lyginant su benzino maitinimo sistema. Nėra tiekimo nutraukimo varikliui dirbant priverstine tuščia eiga.
Eksploatuojant dujų maitinimo sistemą reikalinga papildoma priežiūra, t.y. važiuoti į servisus tikrinti dujų maitinimo sistemos sandarumą.
Praeinant TA (techninė apžiūra) ir turint dujų maitinimo sistemą reikia turėti tos dujų maitinimo sistemos apžiūros taloną, kurį išduoda spec. servise, kuriame montuojama ir tikrinama dujų maitinimo sistema. Tai kainuoja.
Dujų balionas automobilio bagažinėje užima daug naudingos bagažines vietos, ypač blogai kai automobilis yra mažas ar sportiškas, tokiu atveju vietos bagažinėje praktiškai nelieka. Automobilis daugiau sveria.
Dujų maitinimo sistemos kaina montuojant servise apie 900 Lt.
Sunkiau paleisti šaltą variklį arba reikia paleisti benzinu.
Automobilio valdymo blokas perjungimą į dujinių degalų sistemą fiksuoja kaip valdymo sistemos gedimą (klaidą, gedimo kodą). Tai klaidina vairuotoją ir auto remontininką.
Privalumai :
Tvarkingam varikliui dirbant su dujom mažėja oro teršimas.
Oktaninis skaičius yra didesnis , todėl teoriškai galima padidinti suslėgimo laipsnį to pačių ir ekonomiškumą.
Dujų maitinimo sistema (komplektas iki 1000 Lt) atsiperka po 10 000 km važiavimo.
Kenksmingais degalų priedais negadinamas katalizatorius.
😆
sakyciau jau baigesi duju bumas, dabar zmones labiau renkasi dyzelinius variantus
"Varikliui dirbant su dujomis mažėja jo galingumas pvz., variklis dirba su benzinu ir turi 130 AG, o tas pats variklis dirbant su dujomis turės tiktai apie 80-90 AG."
a tu pats supranti ka rasai? 38% galios praranda su dujom
baikit vyrai ant tu duju stumt,pirma geriau pasidomekit.Cia lietuvoj kaip visad.Bet yra ir cia keli variantai kurie vazineja turbo+dujos.Atrodo nerealu ??? :respekt:
Ziauru 😆
Tu dabar atsakei taip pat 🙂
Kaimietis rašė:
Greiciau dyla variklis, gale kvapai negeri , dazniau tenka keist zvakiu laidus ir t.t.t.t..t.t.t..t.t.t..t.t.t.t..t..t.t.t.t..t.t
Siaip dujos ir dyzelis siai dienai yra greiciau saviapgaule, nei realus taupymas.Nebent istiesu vazineji nerealius atstumus arba maliesi mieste po 100 km kasdien.
Jeigu vaziuoji apie 20000 km per metus,kaip dauguma, tai neverta investuot i jokias dujas arba rizikuot perkant "tvarkinga turbodyzeli", nes tvarkinga deveta dyzelini auto nusipirkt labai sudetinga, o problemos gresiancios uzdroztam varikliui atsipirks oi kaip negreit.Garantuoju, kad puse lietuvaiciu vairuojanciu dyzelinu varomus auto, servise yra girdeje shiurpia fraze "reiks lupti galva!".
Su dujom dar kita istorija.I nauja auto gali det tik brangia iranga (~ 3-4000Lt), kuri atsipirks isvis cher zino kada, o II karta tinka jau ganetinai pagyvenusioms geldoms-joms montuoti dujine sistema vis dar apsimoka, bet velgi, jeigu su ta masina vazinesi 3-4 metus po 15-20tukst. , tai investicija rezultate niekine.
Siai dienai,jei negauciau dyzelio "is shono", rinkciausi benzinini automobili turinti TFSI sistema.
Pvz. TFSI 1.4L, 125AG,vid.kuro sanaudos ~ 8L,0-100km ~ 10s automobiliui iki 1.5t.
ONYX rašė:
Nori pasakyti, kad 8l nedaug prie tokio galingumo?
Draugas vazineja toyota corolla 1,6l 81kw mieste telpa i 7l bendzo.
As rasiau apie realias, o ne teorines arba "draugo pazistamo pusbrolio" pageidaujamas sanaudas.
Nesupyk, bet fantastikos ir mistikos temos truputi zemiau.Nebent tavo draugas turejo galvoje vidutines sanaudas arba ten ne Corolla, o Prius.
Turiu gan ekonomiska turbodyzeli ir noreciau (labai labai !) pasakyt, kad mieste telpu i 6L, bet deja yra – 7.Vidurkis, tiesa nesiekia 6, bet jokiu stebuklu, kaip matome nebuna.
P.s.Turim imones Corolla 1.6L poros metu amziaus – mieste 9L, kaip apsiuta.
Cia lb priklauso nuo vaziavimo stiliaus pas mane buvusios masinos vidurkis turejo but 6-7, bet visada 8 buvo nes biski agresyviai vairavau.
ONYX rašė:
Pirk LUPO 2003 metu, 1.1 TDI lyg taip, mieste ne daugiau 3 litru, netgi ant to modelio ,ant galo klijuojama raudonas trejetas, galvojau 3 litru motoras 😆 bakas 45litrai.
Draugas toky turi 😀
Tai bet jie nera sveika varikliui, nes dyzeliai jau apskaiciuoti ir taip ant maksimalios apkrovos, o ideda ta sudo gabaliuka, kuris prideda 2-10kW tai jau ten pagalvok visi stumokliai kaip maskatuojasi 😆
Negaliu gincytis del Lupo, bet mieste vaziuojant sportiskai ir su "dviem raudonom", sunku patiket kad isipaisytum i 3L.
Be to – Lupo yra mazas kibirelis, kuris su geru dyzeliniu varikliu kainuoja oi kaip nemazai!
Del traukos net neabejoju, kad jokiu cipu ten net nereikia.Siuolaikine TDI sistema karu su tiesioginiu "Common Rail", tikrai labai stipri VW koncerno pozicija.
Griztant daugmaz prie temos, mano asmeniniai prioritetai siai dienai butu tokie:
1.Dyzelinas (vis dar)
2.Benzinas (vis labiau linkstu i ta puse)
3.Dujos (nzn kas turetu atsitikti, kad pasistumtu i aukstesne pozicija).
As viean reikšmiškai nusprendžiau, kad duju dėtis neverta. Viena mašina persena ir turbūt neatsipirktu, o kita apynaujė ir neperdaugiausiai benzo ima 🙂
Senoje auto kaip tik greiciau ji atsiperka, nes nebutine det 3-4 kartos dujines yrangos, galima deti paprasta ir pigia, ziurint kiek tu su ja pravaziuoji, jei mazai tai aisku neatsipirks greitai, bet jei daug, tai atsipirks su kaupu
Lievos deti neverta,nes tada tikrai neatsipirks 😀 Po to visi keikia jas… sugadina masinas ir kisi pinigu daugiau negu reikejo pries tai,nevaziuoja,tampos,genda,saudo… vargas zodziu… o jei kam ir vaziuoja su reduktorium tai tik vienetiniai atvejai…
As turejau dvi masinas su dujom, ford scorpio 2,0l 1988m ir vw golf 1,4l 1992m ir su abiejom buvo problemu del duju, isvada dujos – blogis ❗
Syncro rašė:
Tegul vazineja ar man gaila 😉
Jei suda dedi tai ir dziaukis kai sudas su motoru daros.
Syncro rašė:
Matyt nesuskaitai kai parasiau, jei normalia ipriziuresi ir normaliai atsireguliuosi, su tuo tavo motoru nieko blogo ir nebus.
Liuxas rašė:
ZInok gerai dujas sureaguliuot tai cia tau ne izhui degima reaguliuot.
Tai, kad dauguma vazineja su blogai sureguliuotom dujom arba patys isideda isvaizduodami, kad labai geri meistrai yra, tai paskui ir genda. Cia taip ir buna, kai garazuose dujas deda 😀 Na o del duju irangos kainos, tai manau, kad ir i sena masina apsimoka deti brangia iranga. Juk vistiek kokybiska iranga savo pliusu turi, o jeigu masina geros bukles ir ketini su ja nuvaziuoti dar daug,tai kodel gi ne? Bet man kadangi su senaja jau neketinu daug vazineti ir siaip jau neatsimenu kada su ja vaziavau, tai tikrai nekyla noras i ja duju deti.
o kuom pvz skiriasi ta vadinama "moderni" duju iranga nuo paprastos nejaugi tik suderinimu?
skiriasi tik modernumu. 😆
nightex rašė:
O kuo skiriasi 1 golfas nuo 5 golfo?
viskuo isskyrus pavadinima. 😆
kazin kaip ten su dujom reikalai i BMW e46? planuoju toki pirkti, bet ant benzo tikrai nevazinesiu, va gal dar dyzeli 2.0 pirkti?
Geriau jau dyzelis. Nes su dujom tai nesamone.
dyzeliai slamstas 👿
Litovec rašė:
Turbut su geru dyzeliu neesi vaziaves, nes poto nebesinori prie bendzo gryzti, kuro ryja daug maziau nei bendzo, trauka gera jeigu turbina yra. O naujuose masinose po 2 turbinas net buna, ten tai aplamai nesijaucia skirtumo traukoje nuo bendzo.
Geru negeru koks skirtumas man su benzininem labiau vaziuot patinka
Litovec rašė:
Kuo tai pasireiskia? Kad kuro daugiau suryja?
Ne, tarkim man neproblema kuro suryjimas
totaliai jus cia mane sumarudinot, jau galvojau i savo 2004 Grand Cherokee 4.7 L det ketvirtos kartos bezdalus, bet kadangi pas mane vaziavimas only sportiskas praktiskai tai kaip suprantu man neapsimoka? 😐 bet koks galios praradimas mane tiesiogiai isiutintu
caballero rašė:
Su 4 tai nebus blogai, tik, kad abejoju ar greit atsipirks jei aplamai atsipirks ypac kai toks bendzo ir duju kainu santykis.
TOMAZZ rašė:
labai daug priraset nepykit nepaslinkau skaityti gal kasnors galit paaiskinti kuo skiasi taskine duju iranga nuo paprastos ?
caballero rašė:
Jei su masina sportuoji- duju nedek. Nuo 4500rpm dujos nebesudega iki galo, o tai blogai atsiliepia paciam automobiliui. Galima pazaist ir padaryt, kad automatiskai prie norimu apsuku persijungtu prie benzo, taciau jei pastoviai sportuoji tai kam to reikia? Kol nesudauziau pats turejau turbinine ir buvau isimetes naujas dujas, buvau patenkintas del sanaudu ir storesnes pinigines. Norejau idealios traukos, jokiu duju lago ir trukciojimu- ta ir gavau, tik ilgai man bande ta padaryti…
Del duju tvirtos nuomones neturiu. Masinas kurios rija iki 10 litru benzo net nzn ar verta statytis dujas, o pas mane kai rydavo su mano vazinejimais 14-15 su benzu buvo per didele prabanga, bet, kad ne su dujom sportuot tai faktas.
Kazkas labai nusisnekejo del cipu i dyzelinius variklius. Didele dalis dyzeliniu varikliu turi labai dideli potenciala i cipa. Ir dyzeliniai varikliai tikrai nestovi ant maksimalios apkrovos. Mano vakriklis 140ag tdi, kuri uzcipinus dasideda apie 40ag. Ir tai ne siaip nusivepejimas, o irodytas dalykas. Su trimis cipuotomis (butent mano minetu varikliu) esu vaziaves ir ne vienas nepasake blogo zodzio, o anaiptol tik giria. Vaziuoja super, kuro sanaudos mazesnes. Beje vienas jau susuko virs 100k km su cipu. Ir jei sakai, kad tai sudo gabalas, vadinas net nelabai isivaizduoji kas tai tokio, nes i gabala jis net nepanasus…
Viskas ten normaliai atsiperka su tom 4 kartos dujom, jei normaliai sukat kilometrus, tai per metus atsipirks, nu gal per pusantru. Dyzeliai irgi labai saunios masinos, bet cia kiekvienam rinktis ka pirkt. Dar aisku buna kad esi nusipirkes, ir nezadi parduot. Kitas dalykas, del paprastos ten 1 ar 2 kartos duju irangos, turejau bmw su senuciu 89 metu 2.5 motoru, buvo pirmos kartos dujos, sudetos tvarkingai ir nebuvo jokiu problemu. Laiku perrinktas reduktorius, tvarkinga auksta itampa = tvarkingai dirbantis variklis. Priziurekit ir vaziuos.
Ar tiesa kad vazinejant trumpais atstumais su dujom susidaro balta substancija tepalo pavirshiuje, ir kodel taip yra?
Kopkie pribumbasai yra modernioje duju irangoje ir ka tie pribumbasai duoda/ ar principas tas pats tik ta iranga pasizymi ilgaamziskumu?
Principas kitoks. Kuras paduodamas tiesiogiai. Mazesnes kuro sanaudos. Smulkmenu nezinau.
Del baltos koses variklyje – dujos ne prie ko. Balta kose pasireiskia besikeiciant orams (silta-salta, salta-silta) ir kaip ir sakei- vazinejant trumpais atstumais. Tai tiesiog dregme, kuri kiek suprantu susiplaka su tepalu ir virsta sluoksniu baltos koses. Tuo pasizymi ne visi varikliai, taciau tame kazko labai baisaus nera. Karts nuo karto tiesiog susiruoskit kur nors i kaima nuvaziuoti (tolimesni atstuma, kad nebutu tiek tos koses). Na ir nzn, tepalus reikia keisti 2 kart i metus, tai turbut geriausia butu juos keisti pavasari ir rudeni kaip tik besikeiciant orams. Na, vnz tuo laikotarpiu kai orai daug mas atsala (atsyla), kad nevazinet su ta kose.
Geriau bet kokia dujų įranga negu jokios. Cia kaip ir su naudota prekybine iranga, geriau tokia negu viskas ant žemės.
Naudota automobilių dujų įranga
http://autos.netne.net/dujin_ranga.html
Parduodame naudotą automobilinė dujų įrangą dalimis, dujų balionai, reduktoriai, vožtuvai, užpildymo prietaisai, garintuvai, dujų/benzino perjungikliai ir vamzdeliai.
Naudota automobilių dujų įranga
romano arba brc duju iranga pacios geriausios.
limuzinu nuoma limuzinai limuzinu nuoma limuzinai