Senai ne postinau nieko pakankamai rimto, bet radau tai, kuo manau, reikia pasidalinti… ir… gal, jei būtų noro, – išbandyti, patikrinti, PASINAUDOTI… Žodžiu taip: GEET (Global Environmental Energy Technology) – tai jau senokas, bet nepaplitęs (kažin, kodėl) būdas važiuoti automobiliu naudojant kurą 80% sudarytą iš VANDENS ir tik 20% iš benzino/dyzelio/propano ar net mazuto – svarbu, kad būtų angliavandenilių ir kuo didesnė jų molekulinė masė, tuo efektyviau veikia šis mechanizmas.. Be kita ko, degimo rezultate NĖRA KARBONATŲ, kas reiškia, kad deginant C turintį kurą negaunamas CO2 (ar kitokie anglies turintys junginiai). Iš pirmo žvilgsnio (esminė šio sakinio dalis) teoriškai tai NEįmanoma, nes turėtų vykti branduoliniai kitimai, kuriems reikalingi milžiniški šilumos kiekiai… tai, juk, TERMOBRANDUOLINĖ SINTEZĖ… Bet iš tikrųjų išmetamosios dujos – tokios pat temperatūros, kaip ir paimtas oras. Kaip tai įmanoma? Angliškai viskas paaiškinta Čia:
http://www.geetfriends.net/vids/GEET_Reactor.mpg
O kas nesupranta angliškai (labai gaila, nes tai amerikiečių išradimas, todėl visa info – angliškai) pabandysiu trumpai paaiškinti:
Yra pagrindinis reaktorius:
http://www.file.lt/files/7055/GeetDrawingLrg.JPG
Kairėje pusėje prijungiamas variklis (Intake – įsiurbimas, Exhaust – išmetimas) Tad pradėkim nuo išmetimo, išmetamosios dujos juda vamzdžiu iki Sujungimo su storesniu vamzdžiu (pagr dalimi, dar vadinamu REAKTORIUMI) kurio viduje yra mažesnis vamzdelis (priešinga kryptimi juo į variklį juda kuras) išeinančios dujos atiduoda visą savo šilumą viduryje esančiu vamzdeliu judančiąm kurui, ir "praėję" reaktorių išmetamosios dujos jau būna beveik aplinkos temperatūros, dalis jų išmetama lauk, o kita dalis nukreipiama į kuro baką, kur vamzdeliu nuleidžiama iki dugno, iš kurio kildamos priverčia kurą (vandens ir kuro mišinį (vietoje vandens galima naudoti BET KOKĮ SKYSTĮ nuo rūgšties iš akumuliatorių iki kokakolos)) burbuliuoti (dėl to po bakeliu parašyta "BUBBLER"- burbuliuotuvas (kažkaip kvailai skamba)) ir šiek tiek įkaisti. Šie garai, susidarę dėl burbuliavimo, keliauja į reaktorių (siaurąjį vamzdelį, esantį viduje storojo) čia jis didžiuliu greičiu (kadangi vamzdelio skersmuo labai mažas) keliauja PRIEŠINGA išmetamosioms dujoms kryptimi, bet lyg šio greičių santykio būtų maža – į plonąjį vamzdelį įkišamas PLIENINIS (sako, geriausiai veikia) strypelis, dar labiau sumažinantis skerspjūvio plotą (taip padidindamas garų judėjimo greitį) ir kadangi čia susitinka PRIEŠPRIEŠA karštos ir šaltos dujos (nesvarbu, kad per vamzdžio sieneles) susidaro elektromagnetinis laukas (ar tai tikrai EM laukas niekas tiksliai nežino, kaip ir dar daug ko apie čia vykstančius dalykėlius) šis laukas ir dar daugybė mažų smulkmenų (karštis, didžiuliais greičiais priešprieša judančios dujos ir t.t.) Priverčia anglies, sieros, deguonies ir visus kitus ten keliaujančius atomus išsilaisvinti, paleisti elektronus (kas sudaro EM lauką aplink viduryje esančią plieninę lazdelę/ strypelį) ir skilti į lengvesnius – He arba H jonus… taip gaunama PLAZMA, kuri patekus į variklį (kartu su oru, kuris paduodamas kiek tolėliau pam pačiam vamzdyje (žr paveikslėlį)) sudega labai kokybiškai (po ~10m kasdien dirbant (tiriamų sumetimais) po 8h variklis buvo visiškai nesusidėvėjęs, nors tepalai nekeisti ir t.t.) ir šio degimo metu susidarę elementai (karšti) vėl juda į reaktorių ir savo šiluminę energiją atiduoda naujai kuro pamainai.
Ši technologija buvo bandoma ir Prancūzijoje, daugiau Info apie Prancūzų darbus rasite čia:
http://bingofuel.online.fr/bingofuel/index.htm
O Amerikiečių informacija rasite čia:
http://www.geetfriends.net/
http://geet-pantone.com/
http://www.teslatech.info/ttstore/artic … t/geet.htm
Apie tai yra ir nemokamos video medžiagos Youtube.com:
http://www.youtube.com/watch?v=hjLqFSlHWcs
http://www.youtube.com/watch?v=qMNCebzgCgg
http://www.youtube.com/watch?v=XYexXWPapAg
http://www.youtube.com/watch?v=adqtuj_kGC8
Ir viena "maža smulkmenėlė"… GEET išradėjas – Paul Pantone – dabar kalėjime… už ką? už tai, kad pervažiavo JAV su savo modifikuota mašina, kuri buvo varoma BEVEIK vien vandeniu… ir keliose valstijose, pasirodo, tai draudžiama… vienoje gavo kaltinimus už naudojimąsi automobiliu 90% mažiau teršiančiu aplinką, kitoje už tai, kad kaip kurą naudojo VANDENĮ… Pasirodo TAI YRA DRAUDŽIAMA……. Ar tai ne absurdas? tai tik 2 pavyzdžiai iš daugybės… dabar jį kaltina visa krūva ABSURDIŠKŲ dalykų, už ką jis dabar įkalintas…
nu tikrai banditas, mūsų vandenį naudoja :/ taigi naftos mes negeriam ir joje nesiprausiam, tai tegul ją ir naudoja, o ne mūsų vandenėlį, gi jį mes gert turim ir jei taip pradės visi naudot automobiliam jį tai greitai mirsim iš troškulio! į kaleimą tokius vandalus tik…
O naudojamas tik gėlas vanduo ?
Renagade rašė:
Vienam iš pateiktų video (o gal to ir neįdėjau, bet vienam iš duotų psl tikrai yra) yra rodoma, kaip variklis dirba naudodamas kokakolos, cukraus ir benzino mišinį… Anot Paul Pantone – galima naudoti BET KOKIO skysčio (nuo rūgšties iš akumuliatoriaus iki vandens (pastarasis – labiausiai paplitęs), kuris tinka ir iš jūros, tad ne bėda) ir benzino mišinį (benzino kiekį galima sumažinti iki 20%). Beje, vietoje mano įvardinto kaip "Benzino" galima naudoti bet kokį C turintį kuro pakaitalą – nuo metano ar propano iki alyvos ar mazuto…. 🙄
Beje, šios medžiagos pagrįstumą, atšilus orams planuoju išbandyti su pažįstamais mechanikų patirties turinčiais žmonėmis.
Negi manai, kad varomi vandeniu visokie stūmokliai ir kiti besitrinantys elementai ilgai laikys?
PPJ rašė:
Pradžiai – perskaityk veikimo principą.
tai gal dar darom agurkais varomą mašiną, kad afrikos žmonės išvis neturėtų ką valgyt?
Bat , jau nebejuokinga …
tai va, kaip jis drįsta taip kalbėt ;/
Šį tekstą surašiau į vientisą straipsnį, kurį patalpinau technologijos.lt puslapyje:
8)
neblogai istikruju, su tokiu varikliu issprestumem siltnamio efekto problema ir dar daug kitu 🙂
atsilima sustabdytu tik 0% dioksido ismetimas, taip kad to niekad nebus niekaip 🙂
Bent jau pristabdytu nemažai .
Vat man vienas dalykas nesuprantamas kaip tas plieno strypas ten tabaluoja? nuo garu gal jis pats atsistoja per viduri? ar ji reik itvirtint kaip nors
ir is kokiu metalu vamzdziai kuriais teka garai ir ismetamosios dujos? irgi is plieno?
wdm rašė:
Visa info ir klausimai susiję su GEET:
http://www.technologijos.lt/diskusijos/ … =9239#9239