Išganymo kaina nėra ideologija:"nekiekvienas , kuris man šauks: << Viešpatie Viešpatie!>>įeis i dangaus karalystę".
Svarbiau yra elgesys , praktika: į dangaus karalystę įžengs tas, "kuris vykdo mano dangiškojo Tėvo valią".Vadinasi tas, kuris konkrečiai mylėjo.
taip sako jėzus Mato evangelijoj. Jis sako ir tai, kad tą dieną, kai žmonės bus teisiami, daugelis nustebs išgirdę: " Paveldėkite nuo pasaulio sukūrimo jums paruoštą karalystę!". Tiems išsigelbėjusiems, kurie sakėsi niekad negirdėję kalbant apie jį, Jėzus pasakys, jog "įeiti" jiems duos teisę tai, kad jie nugalėjo egoizmą, parodė konkretų solidarumą su kitais. Jie davė valgyti jam išalkusiam, gerti jam ištroškusiam, davė jam namus, kai jis gyveno barake, aprengė , kai buvo nuogas, aplankė jį sergantį, atėjo pas kalinį. O tiems , kurie dar labiau nustebę klaus: "Viešpatie, kada gi mes tave matėme tokį?", Jėzus atsakys( pagal matą) : "Iš tiesų sakau jums: kiek kartų taip nepadarėte vienam iš šitų mažiausiųjų, nė man nepadarėte."
Taigi nebūtina išpažinti ypatingą credo, šauktis Jėzaus kaip Viešpaties, kad atitiktum tą moralę. Užtenka būti solidariam su kitais, parodyti savo žmogiškumą. ir atvirkščiai, neužtenka tikėti, kad Jėzus kalba Dievo vardu ir kaip pats Dievas, kad turėtum teisę i vietą pažadėtoje karalystėje. Taip pat pasakyta, kad pirmose tos karalystės eilėse bus daug tų, kuriuos "tikintieji" laikė "pražuvusiais", nepataisomais, nes nekalbėjo ryto ir vakaro maldų, piktažodžiavo, nedalyvavo mišiose.Tačiau jie mylėjo. ir nėra tikra , kad daugeliui tų ‘tikinčiųjų" pavyks gauti bent stovimą vietą galerijoj.
83 Responses to “Išganymo kaina arba kas įeis i Dievo karalystę?”
idomi interpretacija. is kur paemiai?
i mano nepanasu?:)
ok is idomios knygutes tokios …kur kaipo analize
nzn, man cia tikinciu, taciau persilpnu pakeist savo gyvenimo buda zmoniu saves raminimas, jog uztenka pirsta pajudint ir tu jau daugmaz eijni i dangu 😆 deja, jei tox reiskinys, kaip dangus yra, tai i ji patekt tikrai sunkiau, nei cia nurodyta.
va butent , kad egoizmo atsisakyt, rupintis salia esanciu tikrai nera lengva – tikrai netas pats kas pirsta pajudit
kiek musu rupinasi silpnaisiais?
juk niekam neidomu kas uz jo namu duru vyksta … daugelis sprendzia savo problemas, konkuruoja su kaimynais del grazesniu masinu , namu .. pasinere i karjera ..krauna pinigus , kuriu tikrai gaili labdarai ar pagalbai…numeta lituka karts nuo karto kokiam bomziukui ir tiek …
o ar labai rupi kam apvogtas ar sudeges kaimynas, vienisas zmogus , ligotas zmogus( gal jis negali nueit i parde), kaimyno alkoholiko vaikai ir t.t. ?
ka ten kalbet apie kaimynus ir kitus ..uztenka paziuret i gimines ..kaip daznai mes uzmerkiam akis ir nenorim matyt kito kancia …nes nepatogu, rupestis papildomas, vargas
teisybe. visi kalba apie humanizma, taciau sirdyje neka humaniskesni uz barbarus. visgi, neturiu teises kanors teist. visada reikia pradet nuo saves, o tada vertint kitus. bet kaip nerealiai sunku yra keist save 😕 daug sunkiau, nei bandyt pakeist kita. bant jau man
ir sakau.kad sunku tai:)
Visur Jėzus kalba gyvai. Jo kalbai nekimba jokios dogmos. Bet kodėl mes turime daryti taip kaip sako. Argi vien dėl to, kad būtume išganyti, kad pakliūtume į dangaus karalystę. KODĖL MES TURIME BŪTI GERI? Argi tam, kad išsaugoti savo kailį. Pigu. O gal iš baimės? Senojo testamento pagrindinė mintis. Kodėl? Kas man iš to?
Kas atsakys į šiuos klausimus.
gali nedaryti, niex nevercia
Aš nesimaivau, o klausiu.
Nova rašė:
tu visuose postuose sumali i kruva netgi nesuderinamus dalykus 😆 bet tiek to… socialineje psichologijoje nagrinejamas tox reiskinys kaip "laisve". ar zmogus gali buti visiskai laisvas? tokio dalyko nera. nes asmuo astakingas uz kiekviena savo poelgi. yra atsakingas pries istatyma, seima, tevyne, draugus ir tt. ivairus stereotipai, paprociai ir tt.
aisku, gali but priesgyna ir daryt viska priesingai. bet paprastai, tokia zmones greit prieina liepto gala ir susiduria su teisesauga, neigiama visuomenes nuomone, atstumimu ir pns.
religija irgi pns, tik cia daugiau pasirinkimo laisves. visdelto, jei esi pakankamai tikintis, gali puikiai suvokt, kad atpildas ateis bet kokiu atevju. jei netikintis – paprasciau. tai va, nieko tau is to, tik ramesne sazine, kad galbut uzbaigus gyvenima neteks daugiau kentet.
Kol kas atsakyta senojo testamento mąstymo rėmuose. Toli dangus. Gal kas subtiliau mąsto?
Nova rašė:
Nesupratau klausimo 😕
Klausimas yra aukščiau. Senojo testamento mintis yra paprasta- bijok Dievo. Dievobaimingumas yra pagrindinė vertybė ir pagrindinė dorybė. Katalikai iki pat šių laikų aukština Dievobaimingumą.
Taigi, ar reikia būt geram tam, kad kažkam įtikti ar yra kokie nors aukštesni motyvai. Kokie? Kas gali juos įvardyti?
Na va aiskiau 🙂
Reikia buti geram tam, kad nesijaustum prie save chamas. Jei zmogus apie save taip galvoja, vadinasi kazka deretu keisti.
ok , Realistas
Tikrieji sekėjai
21 „Ne kiekvienas, kuris man šaukia: ‘Viešpatie, Viešpatie!’, įeis į dangaus karalystę, bet tik tas, kuris vykdo mano dangiškojo Tėvo valią. 22 Daugelis man sakys, anai dienai atėjus: ‘Viešpatie, Viešpatie, argi mes nepranašavome tavo vardu, argi neišvarinėjome demonų tavo vardu, argi nedarėme daugybės stebuklų tavo vardu?!’ 23 Tuomet jiems pareikšiu: ‘Aš niekuomet jūsų nepažinojau. Šalin nuo manęs, jūs nedorėliai!’
24 Kas klauso šitų mano žodžių ir juos vykdo, panašus į išmintingą žmogų, pasistačiusį namą ant uolos. 25 Prapliupo liūtys, ištvino upės, pakilo vėjai ir daužėsi į tą namą. Tačiau jis nesugriuvo, nes buvo pastatytas ant uolos. 26 Kas klauso šitų mano žodžių ir jų nevykdo, panašus į paiką žmogų, pasistačiusį namą ant smėlio. 27 Prapliupo liūtys, ištvino upės, kilo vėjai ir daužėsi į tą namą, ir jis sugriuvo, o jo griuvimas buvo smarkus“. ( Mt 7)
Paskutinis teismas
31 „Kai ateis Žmogaus Sūnus savo šlovėje ir kartu su juo visi angelai, tada jis atsisės savo garbės soste. 32 Jo akivaizdoje bus surinkti visų tautų žmonės, ir jis perskirs juos, kaip piemuo atskiria avis nuo ožių. 33 Avis jis pastatys dešinėje, ožius – kairėje.
34 Ir tars karalius stovintiems dešinėje: ‘Ateikite, mano Tėvo palaimintieji, paveldėkite nuo pasaulio sukūrimo jums paruoštą karalystę!
35 Nes aš buvau išalkęs, ir jūs mane pavalgydinote,
buvau ištroškęs, ir mane pagirdėte,
buvau keleivis, ir mane priglaudėte,
36 buvau nuogas – mane aprengėte,
ligonis – mane aplankėte,
kalinys – atėjote pas mane’.
37 Tuomet teisieji klaus: ‘Viešpatie, kada gi mes tave matėme alkaną ir pavalgydinome, trokštantį ir pagirdėme? 38 Kada gi mes matėme tave keliaujantį ir priglaudėme ar nuogą ir aprengėme? 39 Kada gi matėme tave sergantį ar kalinį ir aplankėme?’ 40 Ir atsakys jiems karalius: ‘Iš tiesų sakau jums, kiek kartų tai padarėte vienam iš šitų mažiausiųjų mano brolių, man padarėte’.
41 Paskui jis prabils į stovinčius kairėje: ‘Eikite šalin nuo manęs, prakeiktieji, į amžinąją ugnį, kuri prirengta velniui ir jo angelams!
42 Nes aš buvau išalkęs, ir jūs manęs nepavalgydinote,
buvau ištroškęs, ir manęs nepagirdėte,
43 buvau keleivis, ir manęs nepriglaudėte,
nuogas – neaprengėte,
ligonis ir kalinys – ir jūs manęs neaplankėte’.
44 Tuomet jie atsakys: ‘Viešpatie, kada gi mes tave matėme alkaną ar ištroškusį, ar keleivį, ar nuogą, ar ligonį, ar kalinį ir tau nepatarnavome?’ 45 Tuomet jis pasakys jiems: ‘Iš tiesų sakau jums: kiek kartų taip nepadarėte vienam iš šitų mažiausiųjų, nė man nepadarėte’. 46 Ir eis šitie į amžinąjį kentėjimą, o teisieji į amžinąjį gyvenimą“. ( Mt 25)
taigi…kaip mylejome taip ir gausime …nieko keista, Dievas budamas meiles dievas pagal meiles dydi , pagrista darbais o ne zodziais ir spres 🙂
Someone rašė:
– ir is to interpretuojama, jog ir kitu religiju atstovai (satanistai) arba isviso netikintys ir neigiantys pati Dieva ir ta ten Sventaja Dvasia vistiek turi tiek pat sansu eiti i ta vadinamaji roju? I dont think so… 😉
Realistas rašė:
Someone rašė:
– tai kad as butent pagal tai ir gyvenu 🙂 Nekliudau kitiems, kaip nekurie pasisakantys pries gejus, kitatikius, abortus, mokslo zinias, neplaunu smegenu ir tt… Ir ieskau malonumu sau, man nemalonu jei zinau kad kazkas alksta ar mirsta, nemalonu kai matau kazka skriaudziama ir vel tt… Taciau satanistas vadintis negaliu, nes jei nera Dievo, tai nera ir Setono.
Someone rašė:
– debeseli, nieko asmenisko, tik eksperimentas. Šventoji Dvasia yra shudo gabalas ir as dejau ant jos. Tegul mane tuojau pat nutrenkia zaibas jei as pasakiau netiesa.
Noretum. 😀 Dievas tau ne automatine masina, kur imeti moneta ir iskrenta…
Realistas rašė:
nebuk vaikiskas….kam tokias nesamones daryt…net nejuokinga
o Dievas zaibais nesisvaido is sakiu kaip Poseidonas ..viskam ateina savas laikas …
– Pragaro isivaizdavimui.
Didesnis paveiksliukas:
Viskas, dabar pasak Biblijos tikrai tureciau eiti pragaran 😉 Del visa ko dar tai pasakiau garsiai. Dabar isivaizduojat, mane degins pragare visa amzinybe…
Realistas rašė:
Realistas rašė:
Faint rašė:
o tai kas tokio tau nutiko, kad pakeitei poziuri i religija? 🙄
Faint rašė:
is cia ..tikrai idomi knyga..analizuoja ir teologu ir skeptiku ir markso ir filosof mokyklu tiesas , kelia iv hipotezes jas nagryneja ir pan.
Vittorio Messori
Hipotezes apie Jezu
Faint rašė:
zinai, kads man toj analizej nepatinka? "Svarbiau yra elgesys , praktika: į dangaus karalystę įžengs tas, "kuris vykdo mano dangiškojo Tėvo valią".Vadinasi tas, kuris konkrečiai mylėjo." is esmes tai tiesa, tik ta tiesa cia skamba neturedama perkeltines prasmes, tiesiogiai. Meile viena is triju dieviskuju dorybiu. Dar lieka dvi: viltis ir tikejimas. zmogus turi talpinti visas tris. i tikejimo samprata ieina ir tokios smulkmenos, kaip malda, misios ir pns. aisku, tas kuris yra tik kulto vergas, kurio darbai gyvenime smarkiai atsilieka nuo religines praktikas, tai tas bus visa galva zemiau nei tas, kuris gyvena del kitu zmoniu, gyvena pilnas meiles ir darbais tai irodo.
avietinis_ debeselis rašė:
o viltis . kas ieina i si kriteriju?
amzinojo gyvenimo viltis
Faint":3qgfgowk] avietinis_ debeselis rašė:
o tu Faint ..koks tavo kelias ?
vat butent, kad paprasta issibarstyt. as tai vadovaujuosi tokia taisykle – tiket tuo, kas jau per tukstantmecius nuslyfuota, milijonu zmoniu nuolat darytos interpretacijos, tikrojo kelio ieskojimai.. beto, juk tai ir mano saknys, esu krikscionis, katalikas. tai dar viena priezastis nepamint isitikinimu.
Faint rašė:
sita irgi ta supratau ..aisku , neiskart …buvo etapas filosofai – egzistencialistai, krishnos, jogos , visokios new age idejos ir t.t. ir tik nuvargus , pasimetus ..emiau ziuret i krikscioniu mokyma ir tai su priespriesa tik tramdziau 🙂 ..ir i Jezu …ir po netrumpo laiko supratau , kad tai yra tai, ko taip ieskojau ir taip mielai priemiau, kaip senai matyta prarasta broli:)
aisku ir dabar buna visko..ir pykstu ir nusiviliu ir netikiu ir t.t. ..kas tikrai buna neretai
karstais gali susidaryt toks ispudis, kad esu ten belekoks tikintis ir tt. bet taip nera. toooli grazu 😕 skaityk, ir i baznycia beveik neinu, darau nuodemiu, netgi nemazai. bet turiu tvirta nuomone tikejimo klausimu. tam tikru laiku, gal visai ir nesenai iviko viduje tam tikras luzis. nors visada buvau tikintis, nes artimieji tikintys, taciau augau aplinkoj, kuri toli grazu nedvelke religungumu. tikrai nemazai teko pakovot uz save. nemazai draugu sedi, nes taippat bande susikurt kazka, tik paciu lengviausiu budu, o as seip netaip nepaslydau. beto, siais laikais ir tiket nebemadinga. istikruju, kai esi mazas vaikas, tas tikejimas yra toks naivokas, tiki neieskodamas atskymo "kodel taip o ne anaip". kai suaugi, tikejimas tampa kitoks, pradedi logiskai mastyt ir nemazai pastangu reikia iveikt abejones. nors man ju kazkaip daug ir nebuvo. beto, man tikejimas suteikia jegu gyvent. atsitiest po iavairiu negandu ir irtis iskelta galva per gyvenima.
avietinis_ debeselis rašė:
Realistas":2vr3067k] avietinis_ debeselis rašė:
tai as uz tave juk negaliu pasirinkt..kam tada taip elgiesi ? nu netiki , tai netiki, bet kam gundai Dieva?:)
Realistas rašė:
nea, aciu, alergiskas karsciui 🙂
Someone rašė:
Someone rašė:
– tavo saknys religiniu aspektu yra pagonybeje. Pakol kryziuociai nepriverte apsikrikstyti… na, turejau omenyje ne tokias tolimas saknis. tevus, senelius
kieno cia piesta?:)
Wiki yra:
Hortus Deliciarum – 12th century
Hell (Hölle)
Artist: Herrad von Landsberg (about 1180)
avietinis_ debeselis rašė:
tu parašiai čia tai į ką aš tikiu
..ir… bažnyčia tai pinigų darymo mechanizmas… ir nedaugelis pateks iš jų, manau, į tą galeriją…
Suprantu 🙂
Kachenka rašė:
patiko kazkada Ratzingerio pasakyta mintis apie baznycia:
"(…)Gal esate girdėjęs viduramžių istoriją, kaip vienas žydas nukeliavo į Popiežiaus rūmus ir tapo kataliku. Kai jis grįžo, kažkas, gerai žinojęs, kas juose dedasi, paklausė jo: „Ar tu supranti, kokie dalykai ten vyksta?“ – „Taip, – atsakė jis. – Gana skandalingi dalykai, mačiau visa tai“. – „Ir vis tiek tapai kataliku?, – nusistebėjo tas žmogus. – Tai didžiulė klaida!“. Tada žydas pasakė: „Būtent todėl aš ir tapau kataliku. Jei Bažnyčia tebegyvuoja nepaisant viso šito, tuomet tikrai turi būti kažkas, kas ją palaiko“. Yra dar viena istorija apie tai, kaip kartą Napoleonas pareiškė sugriausiąs Bažnyčią. Tada vienas iš kardinolų atkirto: „Net mes nepajėgėme to padaryti!“.
Galima įžvelgti kai ką svarbaus šiuose paradoksaliuose pasakojimuose. Katalikų Bažnyčioje iš tiesų yra buvę daugybė siaubingų dalykų. Tai, kad ji nesubyrėjo, net jei traška ir girgžda, kad ji vis dar yra, kad pagimdo didžių kankinių ir tikinčiųjų, žmonių, kurie visą savo gyvenimą pašvenčia jai tarnauti – misionierių, slaugių, mokytojų – tai aiškiai rodo, kad Bažnyčią kažkas palaiko."
STNT parasyta, kad Dievas minejo, jog i dangaus vartus pateks tie, kurie pildys Jo valia…Netgi ne tie, kurie Jezaus vardu stebuklus darys, demonus isvarines, o tik tie, kurie pildys valia.
Tas tik skaicius 144000 kazkaip neramina…
tai ir tu, kaip tie jahovistai, viska pazodziui supranti? ypac kalbant apie skaicius. Jie kazkur rado biblijoj, kad kitam zmogui perpilt kraujo negalima, aukot inkstu ir pan, nes po prisikelimo juk be vieno inksto negyvensi 🙂
nesupratau klausimo.
Jonas rašė:
Faint klausia ar pazodziui supranti priimi kas Biblijoj parasyta
ir kad tas skaicius pvz simbolika …
Ne, ne kaip jehovistas.
As juk sakiau kad pragaro nera.Dievas savo sunums atleido.Yra tik rojus- o tas rojus yra gyvoji gamta Zemeje.Zemeje zmones seimininkai gali kurt ka tik nori.Dievas duoda visiska laisve.
Jonas rašė:
12 izraelio genciu pakelta kvadratu ir padauginta is tukstancio( kuris reiskia pilnutini sk) ir iseina 144000- tai naujos Jeruzales simbolis
aha…bet ar tai ne skaicius isgyvenusiu po armagedono?
Vidmantai, tai yra tik tavo nuomone. Jei nebutu pragaro, nebutu ir demonu. Demono veikimo paprasciausias pavyzdys: bandai susikaupti, o tau vis i galva lenda mintys, dazniausiai zemisku aistru srity.
Tiksliau dar, yra gerimo demonai. Vyrai nusigeria, nezino, kodel negali mest, bando, bet tie prisirisimai, tos valios jau nera. O tai tiesiog blogio veikimas, per visokias piktas sdituacijas, kai zmogus pyksta, vat jie ir ilenda i ji ir kankina.
na sis skaicius irasytas i gyvuju knyga …kas pateks i dangu …bet manau kad tai simbolika , ne tiesiogine skaiciaus reiksme , nes jau labai mazas per visus zmonijos amzius
o kaip suprast ..tie , kurie vykdo Dievo valia?
Manau, kad Dievo valia gyvenime vykdyti yra sunkiausia. KIekvienam Dievas siuncia situacijas, kur reikia rinktis: ar sau i nuostoli ar kitam, ar padeti paciam sau ar kitam. Tas, kuris praeina si etapa, gauna kitus isbandymus. Kai atlaikai isbandymus, tai reiskia, neisdavei Dievo vardan malonumu sau, visko atsisakei zemisko, tada Dievas gali pradeti veikti siuo zmogumi, kadangi jis atsidaves Jo valiai.
Pvz dainininkai: Bocelis. Jis kuria tikrai meile, siluma ir geri. o kad tai kurtu, jam teko nemazai praeiti.
Jonas rašė:
cia manau biski kitaip
malonumus reiktu ir viska neiskelt auksciau uz Dieva , bet tai nereiskia kad ju nereikia…aisku, dar ziurint kokie jie …pvz Jezus mego draugija , mego , pasisedet , bendraut but su zmonemis , vaises ir net gal pasokt …
zemisko atsisakyt irgi manau Dievas nenori …zmogu sukure materialu trokstanti, svajojanti , gebanti kurti ir gyvenanti materialiam pasauly, kuri pagal jo plana , turejo valdyt tvarkyt zmogus …taigi zmogus turi dirbt , turi tvarkytis , kurt, grazint , didint geri meile aplink save -tiek su kitais zmonemis tiek gamtoje …bet materija , pasaulis neturi zmogui tapt svarbiau uz Dieva ar be jo
gerai mastai…
avietinis_ debeselis rašė:
kodel butent taip manai? o kodel tu, Jonai, taip manai? juk turite abu remtis kazkuom tai.
Remiuosi testamentais ir ju situaciju sutapimu mano gyvenime…
taip pat praktika, kuri buvo gan ilga…mano tiesa taip ir lieka tik man, nes kiekvienas zmogus susikuria sau savaja. Mes galime tik dalintis….Butent dalinimasis ir nuves prie didziausios tiesos kiekvienam.
remiuosi ir biblija ( suskurimas ir kt)ir kitokiais veikalais , isgirstomis , perskaitytomis mintimis isvadomis ..galu gale zvelgiant i pasauli , gamta, zmones , tai pasitvirtina
Na, tada mano nuomone artimesne Jonui
Kachenka rašė:
Sutinku 100%
Renegade, pamastyk. Nesdamas pinigus i baznycia, galvok, kad nesi butent Dievui. Nesvarbu, kaip jie bus panaudoti, nesvarbu, kad jie bus ismesti kazkokiems reikalams. Svarbu, kad duotum juos Dievui, ne i baznycia. Dievas mato ir girdi, zino, ka jauti nesdamas. Nebutina aukoti pinigus Dievui baznycios keliu, bet tai yra senoves tradicija, tas konservatyvumas, kad zmones liberaliu paziuru nepradetu veikti savaip – t.y. neteisingai Dievo atzvilgiu. Visgi, baznycia palaiko tikraji kelia. O pinigai ir t.t. yra pavirsutiniskumas.
Kaip jus nemastot . DIEVUI PX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Jei pagal jus dievas emociskai tobulas tai jis turetu buti ir kuklus . Pagal mane kuklumas dorybe. Taigi manau kad jam nesvarbu ar ji garbinam ar ne. Ir manau jis nesiklauso tu maldu jam visiskai nesvarbu ko mes norim jis leidzia mums patiems gyventi .
Jonai, manai, tokie argumentai netikinciam kanors sako? tikrai ne.
Renegade, sakai, baznycia pinigu darymo masina? paprastas kunigas, vikaras uzdirba apie 800lt, klebonas kiek daugiau. bet ir tai cia tik tose turtingesnese parapijose, kaimuose kunigai isvis sunkiai gala su galu suduria, ir is 500 ir is 300lt pragyvent reikia. tai kur cia milijonai? stojantys i kunigu seminarija praktiskai pasmerkia save neturtingumui. bet taip tik geriau, sitaip islieka tik idealistai.
Faint rašė:
O viduramziais dvasininkai turtais galedavo lygintis su kunigaiksciais. Manau krikscionybe turetu buti visai kitokia nei kad yra dabar.
Viduramziais visuomine prietaringa dvasininkai turi nemaziau itakos nei karaliai. Ir uzsikala daug pinigu pardavinedami indulgencijas.
Faint kodel tu mane vadini netikinciu.As pvz tikiu kad yra kurejas (nekenciu zodzio dievas) bet religijos manau yra kaip kokia tradicija . Zmonijai nereikalinga bet vistiek egzistuoja .
Tu viduramziais negyvenai, todel neturi jokios teises vertint tu laiku, palik tai istorikams. Gal tiesiog apsiribokim siais laikais.
Matai, man zodis "tikintysis" asocijuojasi su tuo, kuris ta savo tikejima irodo darbais, o ne keleta kartu kazkam tai konstatuodamas "as manau, kad visata is niekur neatsirado. turetu buti kazkas auksciau".
Faint rašė:
Faint , pats sakai kad tikejimas tai yra darbas , darbai, o nesutinki su tuo kad zmogus negali ir neturi atsisakyt savo zemiskumo kol jis yra cia Zemeje – kurt cia zemeje.t.y dirbt tvarkytis mokytis ir pan.
…negalima sudet ranku , apleist kasdienius reikalus , palikt rupescius ir darbus, pareigas , galu gale zmones ir pvz tik melstis ir medituot motyvuoajnt tuo, kad cia tik materija , cia zemiska tai nesamone , bereikalinga , ir netgi prazutinga , nes materija- blogis
zmogus sukurtas pagal Kurejo paveiksla , kuris kuria , dirba ir yra trokstantis …. viskas kas jo sukurta yra gera , vadinasi ir materija irgi, tik , zinoma, dabar ji yra pazeista kaip ir mes patys …bet tai nereiskia kad tai blogis ir kad si pasauli ir materija reikia ignoruoti , negerbti , nemyleti …
reikia tiesiog nepersudyti
nea, manau siek tiek kitaip. isesmes, as net nelieciu to, ka vadini kasdieniniais darbais, rutina ir tt. tik turiu omenyje, kad visas tas pramogu, malonumu vaikymasis yra visiskai tolimas religijai.
as apie vaikimasi ir nekalbejau
avietinis_ debeselis rašė:
zmogus sukurtas dziaugsmui…vadinasi zmogui reikia ir pasilinksmint – pvz pabut su smagia kompanija, pasibendraut, pakeliaut ir pan.
kodel manai, jog butent dziaugsmui? ir kieno dziaugsmui? juk nuolat pabreziama, kad tai isbandymas
apskritai dziaugsmui dziugesiui o ne sielvartui liudesiui …
kodel neesant dziaugsmui iskarto puolama i liudesi? kodel negalima apseit be situ krastutinumu? nes juk yra tarpine grandis – ramybe, susikaupimas. kodel butent tai negaletu but asis zmogaus emociju? juk kaiptik ramybe ir yra pabreziama krikscionybeje. ir nekalbu apie pomirtine ramybe, kurios gyvieji nuolat linki mirusiems, o ta ramybe, kuri imanoma tarp gyvuju. juk ir kiekvienu misiu metu vienas kitam linkime ramybes, o ne dziaugsmo ar liudesio.
verta susimastyt. niekad ir pats apie tai nemasciau.
i krastutinumus pult yra lengviau nei islaikyt aukso viduriuka. Ramybe ir yra tas auksas, kuri taip sunku islaikyti. Nevyrauja nei dziaugsmas, nei pyktis…bet nepainiokim ramybe su tustuma.
Manau, kad geriausiai ramybe islaiko flegmatikai…skirtingai nei jie, cholerikai dazniausiai yra dziaugsmingi ar stipriai pikti 👿
Jonai ar tu manai kad pyktis, baime, pavydas, liudesys,kitu zmoniu smerkimas,puikybe,isdidumas yra gerai ? Manai kad mesa valgyti gerai ?
flegmatikai? daznai ju veide gali atsispindeti ramybe, nors vidus ir liepsnoja. vnzdz, cia tas palyginimas nevisada tinka.
Apie kokius felgamtikus tu kalbi ? 😀
su jonu kalbu.
Atsiprasau
patarimai..
http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles/66868