2024 27 gegužės

340 thoughts on “Jūsų svoris

  1. Aki~lan~da:) rašė:

    O dievulėliau, už visus vaikinus daugiau sveriu.
    Rytais 60, vakarais 61.5 😆
    daznas atvejis kad jaunos "strojnos" merginos sveria daugiau uz suaugusias arba ir uz bachurus, todel kad merginu organizmas teenager metais staigiai vystosi ir rodos nestora o sveria daug, o po to visks susinormalizuoja, i savo vezes stoja, nu nebent nepriziuret saves tai bet kas svers daug, nebent kai kam sunkiai tai padaryt (pvz man) cia jau nuo kuno/raumenu sandaros ir riebalu deginimo priklauso. gi merginos ir auga greiciau ir suagusios greiciau atrodo, bet paauga iki kokios 10 klases ir wsio, o vaikinai vis toliau ir toliau auga ir aplenkia su laiku.

  2. 172 cm ir 64 kg. Anskciau sveriau 66kg, bet pries koki menesi nutariau sveikai maitintis, nebevalgau saldumynu, geriu daug vandens, stengiuos kasdien bent truputi pasportuoti. Staiga eme ir nutirpo du kg, o beto ir jauciuosi kur kas geriau 😀

  3. momentum rašė:

    Jei mano ugis 1,79 m ir sveriu 90 kg, kiek man reiktu numest?
    nesenai sveriau 83, pries keliata menesiu, bet sventes, sumazejes aktyvumas ir pan savo padare :/

    Ble kaip as tau pavydziu… 😡

  4. Katalikas rašė:

    momentum rašė:

    Jei mano ugis 1,79 m ir sveriu 90 kg, kiek man reiktu numest?
    nesenai sveriau 83, pries keliata menesiu, bet sventes, sumazejes aktyvumas ir pan savo padare :/

    Ble kaip as tau pavydziu… 🙁

  5. Merginoms baisu pasakyti, kiek sveria. Dieve, kas čia tokio. Pati esu apkūnoka: 56 kg. Mazdaug. Daugiau nebuvau pakilusi ir senokai svėriausi. Bet žinai, svoris be ūgio neturi reikšmės. 1,80 tokia mergina būtų kaulų kratinys, o 1,50 storuliukė 😆

  6. 180cm 80kg

    Ugi parasykit, kad bent jau vaizda susidaryti.

    nors tas svoris irgi labai slidus dalykas, priklausomai kiek turi riebalu.
    pvz vienas gali sverti ta pati 80gk ir teslius atrodyti., o kito kurio arba raumenine mase didesne, arba kurno sandara kitokia (yra placiu zmoniu, yra siauru) 🙂

  7. Panelems galiu patarti ,kad jos pabaigtu su harmonais ir su MC.Donaldais, ir svoriai atsistatys.(na bent daugeliau…).Negerkite per daug alaus,kolos ir neprisivalgykite vakarais. O "byciukai" galetu daugiau pasportuoti. Tai tiek. – As esu 182 ugio ir sveriu 76kg. Kartais pasportuoju , todel riebalu nerasta… :kill:

  8. NANANAS rašė:

    Panelems galiu patarti ,kad jos pabaigtu su harmonais ir su MC.Donaldais, ir svoriai atsistatys.(na bent daugeliau…).Negerkite per daug alaus,kolos ir neprisivalgykite vakarais. O "byciukai" galetu daugiau pasportuoti. Tai tiek. – As esu 182 ugio ir sveriu 76kg. Kartais pasportuoju , todel riebalu nerasta… :kill:

    zalioji arbata padeda greiciau pasisalinti toksinams is organizmo, pagereja organizmo funkcionavimas, pagreiteja medziagu apykaita… apskritai pagerja organizmo savijauta
    is esmes, tu teisus, jeigu kinsi visokius bigmakus ir sokoladus besaiko, tai kad ir kiek gertum zalios arbatos, svoris vistiek nenukris…. taigi su protu reik

  9. 180cm, Svoris 75-77kg. Šiaip būtų kaip ir gerai pagal visus KMI, bet man asmeniškai per daug, pilvas 78cm reiktų retsykiais pasportuot, bet patys suprantat, kad tokie dalykai ir lieka turbūt ;D

  10. Aura101 rašė:

    182cm. Rudeni sveriau 78kg…
    Dabar 68kg.. Dziaugiuosi 🙂

    Kuri laika ~apie 2 savaites nebesuprantu savo svorio. Viena diena svarstykles rodo 65, kita 67,kit 66, kita vel 68, kaip rasiau anksciau. Pastarosiomis dienomis svoris kinta 1kg, tai 67, tai 68, ir vel 67, ir vel 68…Gal kas esat susidure su tokiu KASDIENIU svorio kitimu? Kokios galetu buti priezastys? (siuo metu gyvenime jokiu dideliu pakitimu neivyko)

  11. Aura101 rašė:

    Aura101 rašė:

    182cm. Rudeni sveriau 78kg…
    Dabar 68kg.. Dziaugiuosi 🙂

    Kuri laika ~apie 2 savaites nebesuprantu savo svorio. Viena diena svarstykles rodo 65, kita 67,kit 66, kita vel 68, kaip rasiau anksciau. Pastarosiomis dienomis svoris kinta 1kg, tai 67, tai 68, ir vel 67, ir vel 68…Gal kas esat susidure su tokiu KASDIENIU svorio kitimu? Kokios galetu buti priezastys? (siuo metu gyvenime jokiu dideliu pakitimu neivyko)

    tai visai normalu, zmogaus svoris nera pastovus dalykas jis daugiau ar maziau kinta kiekviena diena.. taip pat kaip ir ugys, vakare zmogus apytiksliai 1cm zemesnis…

  12. Skipper rašė:

    Be sansu, tevukui jau per 40- koks buvo toks ir liko. Lieknesnis net uz mane ir net pilvas neauga :))
    O sūnus kaip ir tu labai nori truputį priaugti, stengiasi į klubus vaikšto bet nieko, rado kitą išeitį (bando), sako kad geras dalykas

  13. skipper, su tokiu ugiu ir svoriu nesi toks liesas kaip tau atrodo. ziurek, neprisikalbek, nes 10kg nieko grazaus neprides ,jei juos uzsiauginsi valgydamas. o save lyginti su tevu nera labai patikima, kad jam taip yra ,nereiskia, kad ir tau bus

  14. Jeigu as sedeciau sikna isvertes tada galima butu bijoti tu 10kg, bet pastoviai judant jie nenuses vien tik ant pilvo ar uzpakalio. O del tevu… Stambiu giminese net toli nesviecia, seimoj esu pats didziausias, tad turbut neimanoma is niekur nieko nutukti, tuo labiau jei per tiek metu taip maitindamasis vos priaugau kelis kg.

  15. Skipper rašė:

    Kokia toji iseitis? 🙂 Impulsai pades raumenu uzsiaugint, o kad juos augint reikia turet ant ko (mases), o kai jos nera tai ir snipstas gaunas.

    Na jis tik jautieną valgo ir aplamai maistą kuris turi daug angliavandenių, o savijautai palaikyti papildus naudoja.

  16. Moksliuke rašė:

    Na jis tik jautieną valgo ir aplamai maistą kuris turi daug angliavandenių, o savijautai palaikyti papildus naudoja.

    Gaila tavo sūnaus (ar kas ten buvo..).. Jautiena pati nesveikiausia mėsa iš žmogaus vartojamų. O papildai irgi briedas..

  17. Voveryte rašė:

    Moksliuke rašė:

    Na jis tik jautieną valgo ir aplamai maistą kuris turi daug angliavandenių, o savijautai palaikyti papildus naudoja.

    Gaila tavo sūnaus (ar kas ten buvo..).. Jautiena pati nesveikiausia mėsa iš žmogaus vartojamų. O papildai irgi briedas..

    Na aš galvoju, kad kiauliena pati blogiausia ir kaloringiausia, o papildai tikrai ne briedas, priklauso kokius perki

  18. na is papildu zmogaus organizmas pasisavina apie 40 proc.
    o kodel jis taip keistai maitinas tik jautiena ir angliavandeniai ?? ka jis tuom tikis pasiekt ?

    jautiena siaip gana sveika mesa…kiauliena yra nesveika

  19. per daug angliavandeniu lb apkrauna kepenis ir kitus organus, todel taip, kaip jis maitinasi, susivarys savo organizma, ir tu esi mama, privalai ji sulaikyti, turi vartoti ivairu maista, vengti kiaulienos, daugiau vistiena, kalakutien, jautiena, daugiau angliavandeniu, nes jie eina i kuna, i mase, bet vartoti NE VIEN ANGLIAVANDENIUS…o maisto papildai yra sudas, nebent sprotuoja ir ju nepadaugina, nes jie dar stipriau apkrauna kasa, kepenis, inkstus, tulzi, jau nekalbant apie skrandi, todel berniukas tures rimtu problemu, jei ilga laika rys lb pastovu, vienoda maista, uzpildamas ji nuodais(papildais).

  20. Pinky rašė:

    173cm ir 60kg??? Ir tu dar nori 5kg numest?
    Taip kaip tu atrodysi? Plytas kisenese nesiosies?

    NA jau na jau… nera cia jau tiek mazai. 55kg tokiam ugiui nera labai mazai, Ta prasme per mazai nera. 49kg-jau mazai.
    Didzioji dauguma bernu 175-180cm ugio sveria ~65kg.
    KAip bebutu-zvoris kris tik nuo virsutines dalies tad jei apatine stamboka-neapsimoka ir mesti 🙂 – nelabai proporcingai zesis.

  21. tmx rašė:

    Pinky rašė:

    173cm ir 60kg??? Ir tu dar nori 5kg numest?
    Taip kaip tu atrodysi? Plytas kisenese nesiosies?

    NA jau na jau… nera cia jau tiek mazai. 55kg tokiam ugiui nera labai mazai, Ta prasme per mazai nera. 49kg-jau mazai.
    Didzioji dauguma bernu 175-180cm ugio sveria ~65kg.
    KAip bebutu-zvoris kris tik nuo virsutines dalies tad jei apatine stamboka-neapsimoka ir mesti 🙂 – nelabai proporcingai zesis.

    Kaulu net sunys nepuola.

  22. Verdant pažeidžiamas baltymas, pakinta visa jo cheminė struktūra ir liaudiškai tariant, šūdas gaunasi. Kepant išvis nieko gero nelieka, vienas šlamštas. Jei nori gerų baltymų, reikia gerti žalią.

  23. Renagade rašė:

    Verdant pažeidžiamas baltymas, pakinta visa jo cheminė struktūra ir liaudiškai tariant, šūdas gaunasi. Kepant išvis nieko gero nelieka, vienas šlamštas. Jei nori gerų baltymų, reikia gerti žalią.

    visas maistas kazkiek denaturuoja kepant,verdant, aukstoje temp, bet pagrinde labiau nyksta vitaminai negu maistines medziagos, t,y balt,angl,rieb. ir t.t.


  24. Baltymu isisavinimas priklauso nuo jo biologines vertes ir pvz ar jie augalines ar gyvulines kilmes.Aisku priklauso ir pacio asmnes poreikis sioms medziagoms.
    Pavyzdziu caseino baltymai( dazniausiai gaunami is pieno produktu) yra dazniausiai vartojami pries nakti, nes jie gali buti apdorojami netgi dar ilgesni laika.

  25. Na nezinau arba daktarai nupjove arba tavo tas normalus valgymas ne velnio nenormalus. Uvalgyk geresni mesos gabala ir baltymu stygiaus kaip ir neturetu but, gal vien vaisiais ir darzovemis gyveni?

  26. Frantic rašė:

    Na nezinau arba daktarai nupjove arba tavo tas normalus valgymas ne velnio nenormalus. Uvalgyk geresni mesos gabala ir baltymu stygiaus kaip ir neturetu but, gal vien vaisiais ir darzovemis gyveni?

    Baltymai sudėtingai įsisavina žinok.

  27. Frantic rašė:

    Baltymu isisavinimas priklauso nuo jo biologines vertes ir pvz ar jie augalines ar gyvulines kilmes.Aisku priklauso ir pacio asmnes poreikis sioms medziagoms.
    Pavyzdziu caseino baltymai( dazniausiai gaunami is pieno produktu) yra dazniausiai vartojami pries nakti, nes jie gali buti apdorojami netgi dar ilgesni laika.

    Tai biologinė vertė ir yra sudėtingumas 😀

  28. Kaip ir bet kokia fizine veikla. Lanko sukimas ar atsilenkimai NEDEGINA konkreciai pilvo riebalu. nera tokio dalyko. galima mazinti tik bendra kuno riebalinguma tuo paciu mazinant ir pilva.
    Tavo atveju svoris ir pilvo apimtis gera atrodo. nematau kodel turetum tuo rupintis. tiesiog sveikai maitinkis ir buk fiziskai aktyvi 🙂

Parašykite komentarą