2024 23 liepos

40 thoughts on “Kaip sustambėti?

  1. Forbidden rašė:

    Auxaplauke rašė:

    Asilėli tu, čia jau natūraliai taip, o ne dėl dietų 😆

    o kas nors cia apie dietas bent uzhsimine, karvyte tu?

    Pukiai supratau, ką norėjai savo anuo postu pasakyt. Yra dar toks žodis fiziologija, naudoji retkarčiais?

  2. Aga, ce mano atvejis, Lelyte…
    O jau uzbiesina, kai visi tik ir "ouj, kaip ce grazu, turetum dziaugtis, kad tokia esi, kitos kiek prakencia kol tampa tokios kaip tu"ir bla bla bla… O man asmeniskai zavesnes apvalesniu formu merginos…
    Pas mani tai tame beda, kad sudejimas smulkus, nesu kauleta, bent tiek gerai… Bet liekna… 😕

  3. man irgi ta pati problema…na bet as nesiulau kaip kiti ten rase kad kimst i skrandi wiska kas papuola, kuo daugiau saldumynu ir t.t. juk nesveika!as siulyciau pradeti sportuoti, uzsiauginsi raumenuir sveikesne busi ir graziau atrodysi…o tas plonumas tai jau yra toks dalykas cia rimtai reiktu dziaugtis ypac jei tu dar paaugle pamatysi po poros metu kai tas laiktarpis baigsis atrodysi graziau ir moteriskiau 🙂 wa o jei wiska kimsi tai tik lasiniu prisiauginsi ir patikek neatrodys tai grazu…

  4. Aš ne apie tai turėjau omeny, kad kimšk nesveiką maistą nesveikai, o tiesiog tai, kad valgyk, kas patinka, neribok maisto. Haha, gerai būtų, kad kauptųsi tie riebalai, va čia ir yra bėda.

  5. istroskusi rašė:

    nu ka cia bepatarsi,tiesiog valgyk viska ko tik sirdis geidzia,o ypac riebu maista bei saldumynus.kuo maziau sportuok. trumpiau viska atvirksciai ka daro,kad suliesetum

    Išprotėjusios mergos? Kaip tik sportuok. Jei riebalų neturi tai tikrai raumenų nenumesi, o jei imsi valgyt kuo daugiau tešla gali patapt. Sportuok padailinsi kūno formas, užpakaliuką ”užkočiosi”.

  6. Baltymu ir angliavandeniu daugiausiai. Zinoma viska turi valgyti. Pagrindiniai – kiausiniai, varske, suris, kepta lasisa, traskuciai, bandeles bulkos etc., sokoladukai ir pan.

  7. Geriau sveikai svorį didinti, o valgydamas visokį šudą( hamburgeriai, picos, saldainiai…) , gali ne svorį pasididinti o pakenkti širdžiai, kepenim, inkstam ir kt.
    Jei neklystu dėl strumos gali būti mažas svoris, žiūriu labai daug kas ją turi šiais laikais.

  8. Aš norėčiau atrodyti kaip pagalys, nes atsibodo storos kojos. :(( Žinau mano toks sudėjimas, jei galėčiau tai iš viso nieko nevalgyčiau. Bet skrandis susigadintų. Blemba jums pavydžiu, kad tokios kūdos esate.

  9. Ir makdonaldai nepadeda :(( Nuo pat mazens kemsu viska ka imanoma paragaut. Ir nieko! Vienintelio ko negaliu atsisakyti tai aktyvaus gyvenimo budo. Sededamas visa diena prie pc gali tik pilva uzsiauginti.

  10. ta pačia problema turėjau buvau seniau šakalinė.. tad ėmiau sportutoti, auginti raumenukus.. tai lašinuku nebuvo o visa tokia raumenynga tapau, valgyk daug košių, avižinių, grikių manų ryžių.. kiaušinius..raumenų maistas, rasi info internete.. daug valgyti nepatariu skrandis pareis.. o va sportas tai geriausiai ir jėgų atsiras ir nuostabiai atrodysi, deginant riebalus reikia imti mažesnius svorius ir daryti greičiau.. auginant svorį reikia imti didesnius svorius ir daryti lėčiau, aišku jei eisi i Sk tai konsultuokis su treneriu, kad nesusigadyntum sveikatos.. sekmės
    oi kaip man tada tas pasikeitimas patiko, visi pastebėjo ir sakė va dabar atrodai kaip tikra moteris.. net pasiūlyma į fitneso varžybas gavau.. 😉

  11. nu bent kiek mėsos visi turi patikėk turėjau jos minimaliai.. tiek kiek užtenka jaustis prastai ir kad kiti sakytu vyrai ne šnys ant kaulų nepuola.. ilgas darbas bet verta..

  12. Skipper rašė:

    Kad augintis raumenukus reikia turet bent kiek "mesos", raumenys ant kaulu nenori augti 🙂

    Jauti kaip nusišneki? eik sportuot nesiteisindama absurdiškais pasiteisinimais. Per pora treniruočių kalnu netapsi.

  13. Skipper rašė:

    Kad augintis raumenukus reikia turet bent kiek "mesos", raumenys ant kaulu nenori augti 😀 Sako neauga, pabusk is sapno tada rasyk. Visu pirma reikia norint augint raumenis valgyt ir ne Sh koki. O antra reikia SPORTUOT, o ne voliot **** ir sakyt, kad sportuoji.

  14. mano patarimas būtų kaip ir daugelio butinai pradėk sportuoti: geriausiai čia tikriausiai tiktų kultūrizmas (nereikia bijoti to žodžio, tik nuo tavęs priklauso ar tapsi raumenų kalnu ar tik padailinsi figūrą) 😀

  15. Raumenis ir svori augina ne sportas, o maistas, visas pagridninis darbas keiciant kuno proporcijas atliekamas virtuveje,o sporto pagalba tik keiciamos formos,reljefas,tonusas ir t.t.. Dazniausiai kudi zmones arba visai nevalgo( nors mano, kad valgo normaliai ar netgi daug) arba pas juos labai super greita medziagu apykaita(kitaip sakant ka suvalgai, ta ir uz keliu minuciu ir issiki :D).Tokiems zmonems norint priaugti svorio reikia valgyti ir valgyti ir valgyti,jokiu stebuklingu paslapciu nera.Aisku prie to prijungus sporta bei papildus kunas bus transformuojamas nebe i apvalia backute su kudom rankytem ir kojytem , o i proporcinga ir atletiska kuna.Aisku valgyti tai nereikia betko, o valgyti tas kas yra sveika ir maistinga t.y. ivariu kulturu kruopos,mesa,darzoves ir t.t.
    Sekmes!

  16. tau dar tik 14 metu, galbut veluoja brendimas ir pradesi igavinet moteriskas formas siek tiek veliau.
    Jeigu ne tame problema tada lieka tik maistas,kiekvienam tas "valgau normaliai" skiriasi, gal tas kas tau skautosi daug, man atrodytu kaip trupinukai 😀

Parašykite komentarą