2024 28 gegužės

41 thoughts on “Miegas ir figūra

  1. O kodel? As tai sakyciau, kad kaip tik maziau miegi, reiskias ilgesni laika praleidi siaip ka nors veikdamas, judedamas, tai lyg ir turetu buti mazesne tikimybe nutukti.. 🙄

  2. nesąmonė.. Miegas būtinas organizmui, kad jis pailsėtų, atsigautų, nes jei mažai miegosi, būsi irzli, organizme vyks įvairūs pakitimai ir t.t. O nutukimas čia niekuo dėtas 😆

  3. na tau reiktu kreiptis i imagine ji pas mus sporto eksperte 🙂
    bet manau akd kaip tik sutvirtintetu kunas pradetum daugiau valgyt..siaip sportuojant dazniausiai kaip tik jis auga

  4. hm rašė:

    o kiap juos galima namu salygom ‘augint’?o jei tarkim begecioj krosus ar pan. tai tai nepadetu,nes juk kaip tik kristu svoros 🙂 ten sudarytu tau skirta programa:-D

  5. BaltaSaulė rašė:

    Imagine,man iskilo klausimas,o kokie pratimai yra krutines raumenims? 🙂

    Yra visokiausių pratimų krūtinės raumenims, su svareliais, atsispaudimai alkūnes atstačius į šalis. Nueik į sporto temą gal rasi ką nors, nepamenu ar rašėm mes ten ką nors apie krūtinės raumenų treniravimą ar ne.

  6. na kai turiu nedidele ir grazia krutine tai darau tik atsispaudimus ir dar toki pratima : suspaudi rankas pries save delnais ir tarsi bandai sustumti viena i kita 🙂

  7. Daryk kasdien, tik nepersistenk. Pradžioj nedidelį kartojimų skaičių, paskui po kurio laiko kartojimų skaičių padidink. Sunku pasakyti, kiek. Žiūrėk pagal savo kalimybes. Svarbiausia, nedalyk staigių judesių, pratimus atlik lėtai, bus didesnis efektas. Raumenų neužsiauginsi, nesumažės krūtinė nepergyvenk, juk nesiruoši kilnoti didžiausių svorių 😉 Sėkmės.

  8. as turiu pvz po du kg, pilnai uztenka, dar vienas kineziterapeutas sake, kad nuo svareliu svorio auga raumenys, nu tipo, jei po kazkiek laiko imi sunkesnius, o nuo kilnojimo daznumo jie tvirteja, gali ir po kila kinot, tik daznai 🙂

Parašykite komentarą