2024 24 birželio

74 thoughts on “Mokytojas vaikui sulaužė ranką

  1. Beje, klasė aplamai visą pamoką juokėsi, o kai rašalo kapsulė aptėškė rašalu A. Lazarenką, jis nuėjo prie šiukšlinės, išsitraukė servetėlę ir ėmė šluostytis. Va iš to labiausiai klasė juokėsi. Mokytojas priėjo prie Hario (tačiau kapsulę metė ne jis, o, turbūt, labiausiai kvatojosi) ir iš nugaros jam užlaužė ranką, jis muistėsi ir suklupo. Tada išgirdo, kaip kažkas trakštelėjo.

  2. Clon rašė:

    nebutu isdaigu,nebutu ir suzalojimu, tad kaltas septintokas 🙄

    He…neblogai cia pasakei. Bet taigi cia mokykla. Kaip gali joje nebuti isdaigu? Juk ir langai ismusami, ir mokytojai istepliojami, ir maistu apsimetoma, ir spynos uzkisamos, ir dar daug visokiu kitokiu dalykeliu ten ivyksta. Tai jei vadovautumemes tavo nuomone, beveik kiekvienam mokiniui rieketu kaulus lauzyti.

  3. aisku reikia lauzyti! juk turi buti bentelementari pagarba mokytojui o jei jau ne mokytojui tai bent vyresniam zmogui, juk negalima daleisti kad kiekvienas „pienburnis” tyciotusi is suaugusio zmogaus

  4. Albertas rašė:

    aisku reikia lauzyti! juk turi buti bentelementari pagarba mokytojui o jei jau ne mokytojui tai bent vyresniam zmogui, juk negalima daleisti kad kiekvienas „pienburnis” tyciotusi is suaugusio zmogaus

    Na, jo…Taigi cia mokykla. Ne veltui mokytojai po 20 metu jau i ligonine visam laikui gula… Juk tu vaikams nepasakysi, kad nekvailiotu. Idomu, ar pats niekada nesi iskretes kokios kvailystes? 😕
    Mane tai isvis siaubas ima, kai zmones taip kalba. Tai ka, jau vaikui vaiku buti nebegalima? Jis nuo 5 metu turi jausti atsakomybe ir nuolatine pagarba kitiems? Juk vaikutis – ne issilavines intelektualas, o dar maziukas, kuris labai daug ko nesupranta. Ir lauzydamas rankas jam to neisaiskinsi.
    Ir dar. Tai tu gal ir savo vaikus musi? Turbut daug lengviau nuskriausti uz save silpnesni nei pasielgti kaip suaugsiam – palaukti, kalbeti, rodyti pavyzdi.

  5. visu pirma tai kalbame ne apie 5m vaikuti kuris dar net i mokykla per mazas o apie septintoka kuris bent jau mano nuomone tikrai nera toks mazas kad nesuvoktu ka daro, ir tokio amziaus zmogus manau jau turetu suprasti tam tikras gyvenimo taisykles, zinai kaip sako? : jei vaiku neaukleja tevai tai aukleja svetimi, tik beda ta kad svetimas- ne tevas, jis nepagaili, ko pasekoje siuo atveju septintokui buvo sulauzyta ranka

  6. Plastake rašė:

    Turbut daug lengviau nuskriausti uz save silpnesni nei pasielgti kaip suaugsiam – palaukti, kalbeti, rodyti pavyzdi. tiesiog zmogui gal nervai neatlaike, asmeniskai as buciau pasielges taip pat, yra tokiu zmoniu kurie tave gerbia tik tada kai jiems parodai kad esi uz juos stipresnis, zioma tai neisaukleti ir daugiausia asocialiu seimu zmones, kad ir kaip bebutu gaila tokiu yra tikrai nemazai

  7. Albertas rašė:

    tiesiog zmogui gal nervai neatlaike, asmeniskai as buciau pasielges taip pat, yra tokiu zmoniu kurie tave gerbia tik tada kai jiems parodai kad esi uz juos stipresnis, zioma tai neisaukleti ir daugiausia asocialiu seimu zmones, kad ir kaip bebutu gaila tokiu yra tikrai nemazai

    Nervai neatlaike??? Na nieko sau… Tai jei tau nervai neatlaiko ir uzmusi kokia senute? Na, taigi nervai neatlaike…O ji dar eilen uzsigrudo – reikejo gi parodyti, kuris stipresnis 👿
    Zinai, man atrodo tu vaika painioji su sunimi. Pastaraji reikia dresuoti, o vaikas – zmogus, ko as negaleciau pasakyti apie tuos, kurie kalba kaip tu.

  8. nesupratai tu mano minties, na nesivelsiu i diskusijas. is tavo posto galima galvoti kad jau vaikui galima daryti viska? kai vaikai auklejami tokia nuomone ju ateitis netolima: kolonija, kalejimas ir gyvenimas nuejes suniui ant uodegos

  9. He…Dristu priestarauti. As kalbu ne apie auklejima, kai vaikas islepinamas ir jam leidziama absoliuciai viskas. As kalbu apie normalu, be smurto, leidzianti pasireiksti auklejima.
    As niekaip negaliu suvokti: tu teigi, kad vaikui negalima kresti kiaulysciu? Bet cia juk ir yra vienos graziausiu vaikystes dienu: kai prisiviri koses. Paskui tokius dalykus prisimeni visa likusi gyvenima ir is ju juokiesi, sakydamas: „visi vaikai taip daro”. Todel…
    Jo… Nuo apsimetymo sniegu iki grotu – vienas zingsnis…

  10. Is dalies pritariu Albertui, del to kad turetu jaust mokiniai pagarba dirbantiems mokykloje ne tik kaip mokytojams, bet ir kaip vyresniems zmonems. jei tas vaikigalis butu namie i siena metes rasala, tai turbut tevas netik ranka bet ir subine butu sulauzes.
    Na kad tai padare mokytojas tai zinoma negerai, bet yra kaip yra labai jo uz tai nesmerkciau, visi mes zmones visi klystam, mokytojai taip pat ne robotai, turi emocijas ir kantrybes ribas.

  11. kas kaltas? Per eilę metų mokytojų nervai gerai patampomi. Pravardės , įžeidinėjimai , nepagarba kaip žmogui. Kaip jis turi jaustis? Gal jam tai šventė? Sunku. Sunku pagarbą išsireikalauti iš kitų . Vienas prieš didelę gyvą emocionalę bandą. Užtenka vienam pirštą pajudinti ir cha-cha-cha. Smagu pasirodyti prieš bendraamžius ‘sumanumu’ , ‘drąsa’ , ‘protu’, pažeminti kitą , jaučiamas pasitenkinimas. Visa klasė jį priima kaip lyderį ir jam tai patinka. Pigi šlovė. Noras išsiskirti ir būti ‘žvaigžde’ per tokius pigius triukus. Tai garbės ir pripažinimo siekimas einant per kitų galvas. O reikėtų kukliau ir dar kartą kukliau.
    Mokytojui derėtų varyt lauk tokius aktyvistus iš pamokos ir nežiūrėti reitingų ar kokių nurodymų. Aišku , rankų pridėjimas prie tokio š jam daug kainuos. Kai išvedama iš pusiausvyros tai daug malkų priskaldoma ir po to gailimasi. O kita pusė jau tampa ‘auka’ , jos gailimasi. O be reikalo.
    Kažkas tampo virvutes , kažkam gerai , kažkas nukenčia. Tai kas kaltas?

  12. is kitos puses kaltas mokytojas kad nusileido iki tokio lygio, nemanau kad tai buvo pirmoji jo pamoka kada kreciamos sunybes, tik tai nuejo pakankamai toli. ko norejo tai ir gavo, o paskui pyksta kad vaikai i ji rasala leido, ar ne jis pats nusileido iki tokio lygio?

  13. Imagine rašė:

    Tuoj pat lėksti iš darbo, nuskambėsi per visą lietuvą, visgi mokytojas.. 😯 Ir mokytojas tikrai nenorėjo jo sužeisti, tiesiog apraminti, kad nesijuoktų, sučiupęs už rankos. Dar Haris svaigo, kad jį mušė… Niekas nieko nemušė…

  14. Mokytojas ,kaip pedagogas,privalo buti pakankamai moralishkai tvirtas zhmogus ir autoritetas mokiniams,kad nereiktu naudoti fizines jegos panashiais atvejais.Deje mokytojo alga nevisada pritraukia tuos stipriuosius,o dazniau atvieksciai..
    Anyway-is kitos puses dabar mokyklose pilna tokiu vat buduliuku,po to tetis-budulis sunkiai pedina i susirinkima,muistosi,krenkscia,galiausiai grizta namo ikala „Rinkushkiu”bambali ir nutaria ,kad visi JIE lochai ten..

  15. Kas visi tie lochai?

    Klausyk, Oni jau sakė, kad tas „mokytojas”, kuris sulaužė ranka yra ne pedagogas, o tik pavaduojantis laborantas, kuriam tas pedagogo darbas yra svetimas, ir jis nežino visų tų bendravimo su vaikais ypatumų. Nenuostabu, kad jis taip pasielgė..

  16. JIE-tai visi tie mokytojai,pedagogai ir ju asistentai,laborantai ar kaip ten-krc nesvarbu ir nekeichia esmes.
    Tik norejau pasakyt,kad ish kobru kiaushiniu gali ishsirist tik kitos mazhos kobros. 🙂
    P.s. As net bijau isivaizduot savo reakcija to mokytojo vietoj,vien todel man niekad to neasitiktu,tikiuosi.

  17. Visi Jus cia snekate apie moraline puse. Taip, ji yra. Moraliskai mokytojas jautesi blogai, buvo „skriaudziamas”, jei taip galima pasakyti.
    Taciau mokytojas visu pirma yra pedagogas. Negali buti jokios moralines puses. Dabar visi man sakysite: „Tai ka, mokytojas – ne zmogus?”. Jis zmogus. Taciau pedagogas neturi teises elgtis kaip paprastas zmogiukas. Jis turi labiau save tvardyti ir neleisti issiverzti jausmams, o tuo labiau smurtui. Is esmes, tai mokytojas – toks maziukas robotukas. Ziauru, taciau jis zino, ka renkasi. Po 20 metu vaziuos i ligonine…
    Jokios pateisinamos priezasties tokiam poelgiui. Ne vienos. Nepaisant visko, mokytojas – dar ir vyresnis zmogus, turintis rodyti pavyzdi kitiems. O dabar…
    Kalbu nezmoniskai? Bet kas sake, kad turi buti lengva?

  18. Labai teisingai šneki plaštake, tik va kažkas mano, kad mokytojai yra lochai 👿 Taip mokytojas žmogus, toks jo darbas, ir beje labai atsakingas, nuo mokytojų iš dalies priklauso visų vaikų gyvenimas.

  19. as visu simtu procentu ir visom keturiom palaikau Lazarenka, nes zn ir apie Hari ir apie jo tevelius , zn kas tenper kadras jis…jau tokiu metu is bobuciu krepsoius atimineja…vargselis baisus…nuskreustasis….idomu kuri kita susilauzius ranka i ligonine guldytu…tegul dzeugias , kad itakinga seneli turi….o dabar mokyloj liks duxas , nes visi lazarenka palaiko…sutrauka…O beje Lazarenka buvo pedagogas, bet po ligos jis tapo lyg ir tuputi parlyziuotas veidas poto isejo is darbio ir taip gavosi ir jis buvo labai geras mokytojas….ir kaip visi kalbat tp o cia lengva iz save silpnesni nuskreust ir bla bla idomu kaip patys elgtumetes ,lasas po laso akmeni prataso, o tu lasu tai vaje kiek buve! jei tevai neukleja tegul kiti aukleja ir nieko po s**** smegenu atsiprasant…

  20. latifa rašė:

    as visu simtu procentu ir visom keturiom palaikau Lazarenka, nes zn ir apie Hari ir apie jo tevelius , zn kas tenper kadras jis…jau tokiu metu is bobuciu krepsoius atimineja…vargselis baisus…nuskreustasis….idomu kuri kita susilauzius ranka i ligonine guldytu…tegul dzeugias , kad itakinga seneli turi….o dabar mokyloj liks duxas , nes visi lazarenka palaiko…sutrauka…O beje Lazarenka buvo pedagogas, bet po ligos jis tapo lyg ir tuputi parlyziuotas veidas poto isejo is darbio ir taip gavosi ir jis buvo labai geras mokytojas….ir kaip visi kalbat tp o cia lengva iz save silpnesni nuskreust ir bla bla idomu kaip patys elgtumetes ,lasas po laso akmeni prataso, o tu lasu tai vaje kiek buve! jei tevai neukleja tegul kiti aukleja ir nieko po s**** smegenu atsiprasant…

    Kas mes tokie, kad skelbtumeme savo teismus? Jei jau vagia krepsius, nieko tokio, jei sulauzysim ranka? Na, jei jau tas vaikas toks nusikaltelis, anksciau ar veliau butu pakliuves i nepilnameciu kolonija…

  21. namai , mokykla – tai karo veiksmų fronto linija. Psichologinio karo. Vienoje pusėje mokinys , kitoje pedagogas. Kai privedama prie kritinės ribos ar viena ar kita pusė ,vyksta sprogimas ir fizinis ir emocinis ir psichinis. Kai kam smagu žiūrėti kai laužomas palegva daiktas ar žmogus.Jaučiamas didelis malonumas. Jei užsisėstų ant tokio mokinio visi ir mokykloj ir gatvėj ir dar namuose – tai apie ką jis imtų intensyviai galvoti ir koks sektų žingsnis?
    Nesutiksiu su Plastake. Smurtas . Negi ramiai stovėsi ir stebėsi kai tave po truputį žudo? Mazochistui tai gal ir malonumas būtų , užsikaifuotų. Bet kankintojui jau bus neįdomu. Rankos trakštelėjimas tai nėra bausmė ar kerštas – tai sustabdymas tam tikrų veiksmų. Realus tikras parodymas ir jausmų ir emocijų. Jis ne robotas . Jam reikėjo parodyti dygliukus kad daugiau nekiltų kai kam pagundų.
    Mokytojas toks pats žmogus , paprastas ir moraliniai dalykai galioja. Kas gina mokytoją jei ne jis pats?

  22. Manau palaikau mokytoja, tik ne tokioms pasekmems. Bausme chuliganui zeminusiam mokytojo autoriteta turi buti, ir butinai viesa. Pats buvau ne kitoks vaikysteje ir gerbiu net dabar, tuos , kurie sugebejo garbe islaikyt bet kuria kaina. Manau , kad drausme neimanoma, be bausmiu demonstravimo. Tik as stengciausi kad nebutu tokiu pasekmiu, kaip luziai.

  23. As skaitau ir man is tikruju darosi baisu ir gaila.
    Stasys, suauges zmogus. Sitaip kalba. Stasy, pasakyk man: ar tu galetum pakelti ranka pries savo vaika? O gal ir keli? Ar tu galetum ji musti, sulauzyti ranka? Jei as trenkciau savo vaikui, niekada gyvenime sau neatleisciau.
    Kodel lietuviai pasamoneje turi kazkokia agresyvumo gyslele? As suprantu, musu istorine praeitis byloja apie ziauruma, kai buvo zudomi broliai ir tevai. Bet juk tie laikai praejo. Kad pelnytum pagarba, nereikia trenkti antausio ir nuodyti diena po dienos.
    Bet va kazkodel dauguma mano: uz viena musta 10 nemustu. Netiesa, tai neteisa, taip nera. Nereikia dangstytis tradicijomis, kad mes ne Skandinavija, kad mes iprate taip aukleti vaikus. As uzaugau seimoje be jokio smurto ir galiu pasakyti: nera geresnio auklejimo nei zodis. Juk tiesa sako MUSU liaudis: zodis 100 kartu stipriau gelia nei smugis.
    Tam berniukui sulauzyta ranka pagarbos mokytojui nesukele. Dar ilgai sitas vaikas galvos apie kersta, jo draugai taip pat. Be to, koki pavyzdi parode mokytojas? Vaikui, kurio mastymas dar nesusiformaves, pamacius, kad mokytojas, sitoks svarbus veikejas jo gyvenime, musa vaikus, pasamoneje uzsifiksuoja: jei is manes tyciosis, as pasielgsiu taip pat. Error’as smegenyse visai gyvenimui.
    Mes visi kazkada buvom (o gal dar ir esame) mokiniai. As pati labai gerai prisimenu: geriausias mokytojas tas, kuris pasako tokius zodzius, kad jie lieka sirdyje visam gyvenimui. Tik nepedagogiskas, savimi nepasitikintis, moraliskai silpnas, vaikysteje taip pat skriaustas mokytojas gali panaudoti smurta pries kita zmogu, net nesvarbu, ar tai vaikas…

  24. plastake, vaikas tai nereiskia nelieciams…visi zn,kad pilna tokiu ,kuriems zodis nieko nereiskia..ir nereikia tu vaiku taip kelti…kitieks profilkatiskai reikia, nes jau tiesiog tokia prigimtis…vat butent Stasys tikrai matoi ,kad suauges ir protingai ir logiskai masto ir nepersitengia ten del tu vaiku…idomu ka pati uzsiauginsi vien tik zodziu, nevisi ji supranta…sekmes plaunant smegenis…

  25. Someone rašė:

    …mokyklose pilna tokiu vat buduliuku,po to tetis-budulis sunkiai pedina i susirinkima,muistosi,krenkscia,galiausiai grizta namo ikala „Rinkushkiu”bambali ir garsiai nutaria ,kad visi JIE lochai ten..

    Miela brangi Imagine,skaitykit prashom texta kita kart ir jei jau leidziat sau komentuoti,priesh tai malonekit isigilint.

  26. latifa rašė:

    plastake, vaikas tai nereiskia nelieciams…visi zn,kad pilna tokiu ,kuriems zodis nieko nereiskia..ir nereikia tu vaiku taip kelti…kitieks profilkatiskai reikia, nes jau tiesiog tokia prigimtis…vat butent Stasys tikrai matoi ,kad suauges ir protingai ir logiskai masto ir nepersitengia ten del tu vaiku…idomu ka pati uzsiauginsi vien tik zodziu, nevisi ji supranta…sekmes plaunant smegenis…

    OMG As jau geriau patylesiu… Nes man gaila ir Taves, ir Tavo vaiku.
    Manes pacios per visa vaikyste tevai ne pirsteliu nepaliete… Todel…
    Zodziu, tema ziauri, nes man verkti norisi. Jei pati dabar neskaityciau, nepatikeciau, kad dar taip buna, kad dar taip snekama. Turbut ne ta mano aplinka, ne su tokiais zmonemis bendrauju.

  27. moralizavimu galima tik prislopinti budrumą ir tik tam kartui. Kitą kartą tai nepadės ir nuskriaustoji karta parodys vietą tiems žodžiams. Jei vaiko ožiukai ir velniukai nebuvo perlaužti 3-5 metų tai belieka fizinis veiksmų ribojimas ,aišku suprantama su moralės doze. Kitaip nesupras už ką jį nabagą taip skriaudžia ir nepaaiškina kodėl.

    Situacija. Kai eilinį kartą po cha-cha-cha pamatomas slepiamas veidrodėlis negi mokytoja nusišypsos ir parodys pirštuku niu-niu-niu ir apsimes kad viskas gerai? Jei tik tokia reakcija – tada tai norma , jei pliaukštelėjimas per angeliškąjį veidelį su nekaltomis akimis – jau blogai. Bet šiuo atveju tai pamoka kad už nederamą poelgį daromas veiksmas. Tai ne baudimas ir ne mušimas. Iš šono matosi kad pedagogė teisingos orientacijos ir teisingai kai kuriuos orientuoja į vėžes. Tai gana efektinga. Bet kad tai padaryti pedagogas turi būti aukščiau taisyklių ir jas interpretuoti pagal situaciją. Užtenka vieno atvejo ir informacija greitai plinta mokinių tarpe. Mokytoja mokinių akyse pagarboj.

    Tai va būsimieji pedagogai , vaikščiosite ant tokios siauros ribos kad saldu darysis. O tas siūlas tai jūsų nervai. Žingsnis į vieną pusę ir auklėtiniai taip sutryps kad … , žingsnis į kitą – barniai su aukštesniais organais.

    Čia ne apie mušimą kalba eina , o apie pamoką kad netoleruojamas panašus elgesys. Beje , jei kartą ir paragaus beržinės košės tai nieko baisaus nenutiks. Tai kartu ir prevencija kad prieš ką darant gerai pagalvotų.

  28. Vis delto i mano klausima neatsakei.
    Taip, pasnekejai cia ta pati graziai, pakartojai. Na, bet vis delto cia yra zmogaus morale. Netiesa, kad jei mokytojas nesuduos, mokiniai jo nebegerbs.
    Man paciai buvo tokia situacija: bendraklasiai iskrete kiaulyste, tikrai negraziai pasielge, taciau mokytojas ne zodeliu neuzsimine, o tuo labiau kalba apie fizines bausmes net nejo… Ir visiems del to taip geda pasidare, kad paskui ejome atsiprasyti.
    Dar stai kas. Mano manymu, didziausia bausme (kaip ir mano pvz) yra uzdetas ignore’as. Tada mokinys supranta: jis negavo trokstamo rezultato, mokytojas nesimuse, nereke, neprarado kantrybes. Nebera prasmes to kartoti…Juk visada taip buna. O jei sulauki kazko intriguojancio, idomaus, ima azartas pakartoti, kad galetum vel pasijuokti, arba kad mokytojas dar karta eitu i direktoriaus kabineta.
    Minejai… „<…> fizine bausme su morales doze”. Apie ka cia kalba eina? Morale, etika – vienas polis. Fizines bausmes – visiskai atskiras, kitas. Nederink juodo su balta.
    As tai net nebezinau. Ar verta cia dar kazka rasyti. Kai suauges zmogus sneka, kad musimas – prevencija… Mane tikrai siaubas ima. Kad bijotu, taip? Kad vaikas gyventu baime – jei as padarysiu klaida, mane mus…
    Musimas – pamoka uz nederama poelgi? Kiek Tu nederamu polegiu esi padares gyvenime? Kas turi teise Tau uz tai priekaistauti? Parasysiu kazka girdeto: „<…> meskit akmeni”.

  29. Respect Plaštake 😉 Aš esu ir visda buvau tokios nuomonės, kad gerenės bausmės už ignor’ą nėra. Dažnai taikau šį būdą ir tikrai geriausia nei tūkstančiai žodžių, o tuo labiau veiksmų. Be abejo fizinės bausmės tai blogiausia ką gali panaudoti tiek pedagogas, tiek tėvai. Auklėti reikia šiltais žodžiais ir šiltais veiksmais.

    Latifa, man tavęs labai gaila, ir gaila tavo būsimų vaikų… netikėjau taip pat, kad dar yra taip mąstančių žmonių.. turbūt pati gaudavai į kailį, ir dabar tai žadi išlieti ant savo vaikų. Na vaikai gerais žmonėmis neužaugs, sėkmės..

    Brangusis ONYX, matyt tau sklerozė, nes pats rašei:
    ONYX rašė:

    JIE-tai visi tie mokytojai,pedagogai ir ju asistentai,laborantai ar kaip ten-krc nesvarbu ir nekeichia esmes.

    Tad pakankamai įsigilinau į tavo žodžius ir turiu teisę komentuoti ką noriu!

  30. Ok supratau,kita kart sukramtysiu ir idesiu i burna.
    Jus,brangute cituojate ne mano ,o menamu tevu ,kurie isaukleja shtai tokias padugnes nuomone.Todel ,darau prielaida,kad taip ir nesupratote mano tikrosios pozicijos ir be jokios abejones,jums liko misle mano ishreiksta sentencija apie kobros kiaushinius.
    Malonekit paskaityt dar karta.Nors galbut geriau nebesivarginkit ,tuo tarpu – po to dar ko gero galvot reiks ir visai nenuostabu, ims skaudet Jusu zavinga galvyte..
    Dar kart sorry,daugiau nebepaliksiu teksto tarp eilučių. 😉

  31. nagi , būsimieji pedagogai , kaip jūs išmokysite gintis ir apsiginti savo auklėtinius ? Tik moralais ir žodžiais ? Jūs parodote savo pavyzdžiu klasėje prie daugelio akių elgesio normas ir taisykles. Parodote ir demonstruojate . O ne kalbėti kad fui kaip negražu ir nemandagu. Kai moteris mokytoja užvažiuos kokiam aktyvistui tai ir klasės panelės drąsiau reaguos į kuriuos-nekuriuos išsišokimus , žinos ką daryti ir nepasimes. Pagalvokite. Vien savo dėstomo dalyko žinių vaikams nepakanka.

  32. Stasys rašė:

    nagi , būsimieji pedagogai , kaip jūs išmokysite gintis ir apsiginti savo auklėtinius ? Tik moralais ir žodžiais ? Jūs parodote savo pavyzdžiu klasėje prie daugelio akių elgesio normas ir taisykles. Parodote ir demonstruojate . O ne kalbėti kad fui kaip negražu ir nemandagu. Kai moteris mokytoja užvažiuos kokiam aktyvistui tai ir klasės panelės drąsiau reaguos į kuriuos-nekuriuos išsišokimus , žinos ką daryti ir nepasimes. Pagalvokite. Vien savo dėstomo dalyko žinių vaikams nepakanka.

    As ne busimoji pedagoge, bet atsakysiu.
    Rodos, neperskaitei visko, ka rasiau. Ten ir isdesciau, ka daryti… Nebesikartosiu.
    O Tu manai, kad mokytojas turetu mokyti merginas musti vaikinus?.. Na, as kazkaip nebezinau, ka cia ir bepridurti?.. Jo, auklejam merginas Amazonemis.
    As tai isvis neisivaizduoju, kaip mokytoja galetu trenkti mokiniui? Man tokia situacija nesusimodeliuoja vaizduoteje…
    „Parodote elgesio normas”. Na, tai ar dauzytis yra norma? Gal Tau…
    Sutinku, kad vien destomo dalyko ziniu vaikam neuztenka. Juos reikia mokyti „gyvenimo”, morales. Taciau tikrai ne jegos naudojimo pries kitus.

  33. ONYX supratau aš visas tavo mintis apie kiaušinius ir t.t., man atrodo mes čia vienas kito nesupratom, ir tas mano sakinys, kad ne mokytojai lochai, o mokiniai ir t.t. buvo skirtas ne tau, o bendrai, kaip apibendrinimas, gal ne taip išreikškiau savo mintis, kad taip supratai. Atleisk 🙂

  34. Zinai Stasy,as tau trumpai ir tiesiai pasakysiu-joks snarglius neishkrestu man tokio bajerio,nors gyvenime neesu nei despotas nei diktatorius .
    O jei jau taip atsitiktu,tas biciulis nustotu sypsotis,bent jau per mano pamokas,nes butu valgomas nuo pirmu kiekvienos pamokos minuciu-moralishkai zinoma-ir pietauciau as ji is leto ir metodishkai,genties vado teisemis,nes kaip nesuk ir nesimaivyk civilizuotais paistalais-mokytojas yra vilkas vilkiuku gaujoje,nepriklausomai nuo klases pazangumo ar drausmingumo.
    Ok Imagine baigiam tas nesamones,as matai irgi kartais bunu radikaliai kategorishkas-niekaip neishsigydau 🙂

  35. ONYX rašė:

    Zinai Stasy,as tau trumpai ir tiesiai pasakysiu-joks snarglius neishkrestu man tokio bajerio,nors gyvenime neesu nei despotas nei diktatorius .
    O jei jau taip atsitiktu,tas biciulis nustotu sypsotis,bent jau per mano pamokas,nes butu valgomas nuo pirmu kiekvienos pamokos minuciu-moralishkai zinoma-ir pietauciau as ji is leto ir metodishkai,genties vado teisemis,nes kaip nesuk ir nesimaivyk civilizuotais paistalais-mokytojas yra vilkas vilkiuku gaujoje,nepriklausomai nuo klases pazangumo ar drausmingumo.

    Is tiesu…Mano nuomone, teisingai sneka zmogus. Buna tokiu mokytoju, kuriam net mintis nekyla iskresti sunybe. Bet cia jau nuo asmenybes priklauso.

  36. Plaštake visiškai teisingai šneki. Taip mokytojas turi perteikti mokiniams ne vien tik dėstomą dalyką, bet ir mokyti gerbti vieni kitus, diegti bendražmogiškas vertybes, juk mokykla tai gyvenimo mokykla, o mokytojas – tai asmuo, kuris už tai atsakingas. Kas būtų jei pradėtume mokytis muštis, ypač per kokia fizikos, matematikos ar kitą pamoką. Mokytojas turi žinoti bendravimo su mokiniais pedagogines ypatybes ir jas taikyti savo darbe. Yra tų auklėjimo būdų, ir nė vienas nėra smurtas. Vienas toks iš būdų gali būti kaip ONYX minėjo 😉 ir daugybė kitų.

  37. imagine per savo gyvenima nesu gavusi net per nagus, bet zn,kad yra dauugybe zmoniu ,kad ir kaip butu gaila,bet jie prip[azysta tik jega…yra tpkiu vaiku,kurie kol ju nepappurtai nesupranta, nes yra islepinti ir jiems viskas leista , nes jiem mama paburba katinyti mano daugeu taip nedaryk ir jis apsisukes daro savo…ir kas isauga is tokiu lepuneliu..recidyvistai, savimylos,kurie issivaizduoja,kad jiems viskas leista…Plastake tu labai naivi jei galvoji,kad zodziu galima viska pasiekti,taip juo galima pasiekti lb daug , bet toli grazu ne viskas…,ir nereikia issivaizduoti,kad visi vaikuciai angeliukai,nes tikrai taip nera…

  38. Latifa, ar vaikas angeliukas ar ne, priklauso nuo to kaip tėvai jį auklėjo nuo pat kūdikystės. Tas auklėjimas susideda iš įvairiausių dalykų, kurie paveikia vaiko asmenybę ir jau kai jis yra paauglys tu nieko jam nebepakeisi, gali mušt, sakyt ką nori, bet jis jau turi susiformavusi savo pasaulį, ir gal tik visiškai subrendęs ir supratęs kas jam svarbiausia gali pasikeisti savarankiškai į vieną ar į kitą pusę.

  39. pirmiausia noriu atkreipti dėmesį į tai ką cituojate ir koks po to seka komentaras. Neatidžiai elgiatės ar jau pažiūras pakeitėte?
    onix žiūri į tai kategoriškai , o latifa dalyką kalba. Jei dar perprastų tą mechanizmą tai būtų šaunuolė.
    ‘ Mūsų kova ne prieš kūną ir kraują o prieš …..’ . Tai va. Paimkime tą patį Dekalogą ir pasižiūrėkime kas tuo klausimu sakoma.

    Auklėjimas gali tik pakoreguoti mažamečio elgesį ir pažiūras , bet kas įdėta nuo pradžių tas ir bus.

  40. Deje ,Stasy, ziuriu i tai giliai filosofishkai,tik savo filosofavimams visuomet keliu viena paprasta salyga-jie turi buti veiksmingi gyvenime,kitaip ish ju tik muilo burbulai ir oras.

    Be jokios abejones neuzhsisesciau ant netycinio piktadario arba siaip silpno individo.Tokiems uztenka vieno zvilgsnio ar zodzio.Aukshciau aprashytojo demesio sulauktu nebent klases lyderis ar uzklasines gaujos stabukas.

  41. Yra toks rusishkas filmas-„Vagis” vadinasi.Ten senas vilkas moko jauna vilkiuka(laisva interpretacija):
    -Turi but pasiruoshes visada,kiekviena akimirka ,kas benutiktu..Turi but pasiruoshes perkast gerkle bet kam del nusmurgusio zaislinio kareivelio,del vienos sumautos cigaretes…Ir jie tai jaus tavyje,ir apeis tave shonu..
    P.s.dilemos nematau-galiu ishlukshtent per tris sekundes shita – buti ar nebuti

  42. filmas matytas. Tai pokario laikai ,nors tokie įstatymai galioja kai kuriose vietose ir dabar. Įsivaizduok jaunutę mokytoją , dar visai šviežiai iškeptą. Jos įsijautimas į tokias struktūras būtų tolygu mirčiai ar laiko praleidimu pastate be rankenų. Netinka. Ne tie laikai. Reikia rodyti pvz gyvai ir nedemonstruojant per daug agresijos.

  43. Matai,karts nuo karto as, mandagiai pasibeldes ,uzsuksiu i tos jaunutes mokytojos destoma pamoka ,siaip ,tik pasilabint ir paziuret tam buduliukui akis,ir ginkdie,jokios agresijos 😀 ..supranti?

  44. O tai jau jėgos struktūrų atstovo požymis. Psichologinis teroras. Mūsų merginos žagtels. O žinoti vertėtų , gal kada ir pravers , gal …
    Latifa , kai kam pasirodo tavo požiūris dar per minkštas , pasitaisyk… 😀

  45. Jegos strukturu-galbut.Tik noriu pasakyt,kad sioje situacijoje buciau tas kovinis vienetas,kuris saugo ramu avineliu miega.
    Budamas gerokai abstrakcionistas,puikiai suprantu,kaip graziai ir regis logiskai skamba teorijos apie zmoniu lygybe,susipratusius visuomenes individus,tolerancija ir lojaluma visu pirma sau pachiam,o vadinasi ir savo artimui.Zinau taipogi,koks teisingas is principo, yra atsuk kita skruosta..tachiau tai nei velio neveikia,deja,kai susiduri tamsioj tarpuvartej su skustu beisbolininku mosuojanciu lazda.
    Tam ir yra jegos strukturos,kaip visuomeneje,taip ir atskirais zmogiskosios komedijos atvejais,todel prashom vel uzhsideti rozhinius stiklus ir infantiliai diskutuoti apie eriuka globojama liuto.
    …nes ash jus saugau brangieji…

  46. onyx , dabar tokia pozicija į tuos reiškinius visiems bus aiški ir suprantama. Bet. Bet. Bet. Ne visada galima padaryti darbą ar paslaugą už kitą žmogų. Kartais reikia ir pačiam pedagogui kai ką parodyti stengiantis nesuleisti per daug nuodų į auklėjamą elementą. Tai jo profesijos dalis . Pamokose mokosi ne tik mokiniai bet ir mokytojai. Mokosi. Tai lygiai taip pat kaip norintys būti drąsūs eina ten kur tą savybę galima atskleisti. Mes visi kariai tik kiekvienas savo lygmenyse. Gyvybę atima tik labai sunkių struktūrų atstovai nes jiems tai pareiga.

  47. Nenukrypkim nuo temos,zudyti nieko nesiruosiau,nei paliesti pirstu netgi nezadejau.
    Neesu taip pat ir jokiu paminetu strukturu atstovas,tiesiog kai kuriais konkreciais atvejais pvz. kaip shis, mes nebeturim pasirinkimo,ir belieka arba duot durniui kelia ir kiekviena ,siuo atveju pamoka ,klausyt repliku is „galiorkos” bei smagaus klases juoko ,arba galima paciam pasidaryt sau tokia vat pramoga ir be jokiu palauk pliekti klases smarkuoli,kol taps visos mokyklos pajuokos objektu ir neteks autoriteto tarp „putiovu bachoooriuku”.

  48. seho_erotefthi rašė:

    manau jog kaltas mokytojas, nes neapskaiciavo savo jegos, ir emesi smurto pries mokini

    Manau, jog jums deretu pasiskaityt visa diskusija, idant butu aisku kokia absoliucia kvailyste cia suskelete 😉

  49. manau kad kaltas mokytojas, nes kapsule i ji mete ne tas mokinys kuriam sulauze ranka.. o be to jei pasirinkai mokytojo profesija turi twardytis nes sawo mokiniams rodai pawyzdi.. be to waikas nepadare nieko blogo. tik juokesi. jei kiekwienam kas is mokytoju nusizwengia lauzytu rankas manyciau wisi waiksciotumem sugipsuoti. be to naudoti smurta pries waika griezai draudzia istatymas

  50. Taip, kelti ranką prieš vaiką draudžią įstatymai. Niekas neturi teisės kelti ranką prieš nieką.
    Taip mokytojas turi tvardytis, bet jis irgi žmogus, ne koks medinis. Nemanau, kad tai buvo tik paprastas juokas, paskaičius istoriją taip neatrodo.. o jei tai nuolat kartodavosi tai išvis.. Turime suprasti ir gerbti mokytojus, o ne sakyti: "Jei jau jis pasirinko tokią profesiją, turi kentėti". Tai kas kitas, jei ne mokytojai paruošia žmones tolesniam gyvenimui. Mokytojo profesiją kitur yra labai gerbiama, bet tik ne Lietuvoj.. nežinau ką lietuviai išvis gerbia… 😕

  51. Taip fiziniai pratimai silpnumo požymis.. Bet visgi mokytojas nekaltas… Kam teko pabūt sakykim kokį mėnesį mokytoju? Pasijust ką tai reiškia, kai reikia susitvarkyt su visa klase, o klasėse visokių prieplaukų būna. Kiekvienas galime sakyti kaip mums atrodo, numoti ranka, bet reikia ir pabandyti įsijausti į tą kailį…

  52. Mokinys ir tik mokinys (!) kaltas,idant neissiugde nei laso pagarbos sau ir aplinkiniams,ir dar del to kad tvirtai zengia savo gimdytoju buduliskom pedom, ir is visko sprendziant nezada isklysti , a-nes kursas aiskus bei apsprestas is anksto giliu seimos tradiciju akivaizdoje…
    😆

Parašykite komentarą