
Jei jau labai tvirtai nusprendėte palikti savo dabartinę ilgametę darbovietę ir pradėti nuosavą verslą, turbūt turite labai puikią verslo idėją, kuria tikite ir kurią jau ne vienerius metus vylėtės kada nors įgyvendinti? Jei atsakymas yra teigiamas, galite būti tikri, kad tokius lūkesčius turinčių žmonių šiomis dienomis yra daugybė. Visa tai rodo, kad šiandien žmonės yra kur kas atviresni ir nebebijantys rizikuoti. Jie tvirtai siekia savo užsibrėžtų tikslų ir nori įgyvendinti savo svajones. Tuo tarpu nuosavo verslo sukūrimas yra viena iš pačių populiariausių svajonių, kurias turi daugybė žmonių. Taigi, kad vystyti savo pirmąjį nuosavą verslą jums būtų bent šiek tiek lengviau, pasinaudokite šiais keliais praktiškais patarimais.
- Pasirinkite tinkamą komercinės veiklos vykdymui skirtą juridinio asmens formą. Suprantama, kad norėdami vystyti savo nuosavą verslą jūs turėsite įsteigti įmonę. Šiuo atveju jūs turite nemažai galimybių, pvz., įsteigti Uždarąją akcinę bendrovę, Mažąją bendriją, Viešąją įstaigą, Individualią įmonę ar kt. Be abejo, pats populiariausias pasirinkimas iki šiol yra UAB, todėl jei ir jūs norite pasirinkti ribotos civilinės atsakomybės juridinį asmenį, kuris yra universaliausias, labai tikėtina, kad taip pat norėsite įsiteigti UAB (apsilankykite nuorodoje, jei apie UAB steigimą norite sužinoti daugiau).
- Suformuokite labai tikslų ir aiškų savo verslo planą. Nei vienas verslas neturėtų būti vystomas neturint verslo plano. Deja, bet pakankamai didelė dalis verslo savininkų vadovaujasi neteisingu požiūriu, manydami, kad jei jie neplanuoja pritraukti papildomų investicijų ar kreiptis dėl verslo paskolos, jiems nereikia ir verslo plano. Tačiau jei jūs neturėsite tikslaus ir aiškaus savo verslo plano, padidinsite tikimybę priimti neteisingus sprendimus, kurie pakenktų jūsų verslo plėtrai.
- Pasirūpinkite į tikslinę auditoriją nutaikytos reklamos strategija. Be reklamos iš vietos negali pajudėti bene nei viena įmonė, todėl jei jūs savo pasirinktą komercinę veiklą vykdote labai konkurencingoje rinkoje, taip pat neturėtumėte manyti, kad reklamai neverta skirti daug dėmesio ir didelių investicijų. Privalu pasirūpinti efektyvia reklama, kuri būtų nutaikyta į jūsų tikslinę auditoriją.