Pasidariau as ratu suvedima, bet ziuriu, kad man masina labiau nesa i sona nei anksciau 😕
28 thoughts on “Ratų suvedimas”
Parašykite komentarą
Tik prisijungę vartotojai gali komentuoti.
Įtraukiančios diskusijos visomis gyvenimo temomis
Pasidariau as ratu suvedima, bet ziuriu, kad man masina labiau nesa i sona nei anksciau 😕
Tik prisijungę vartotojai gali komentuoti.
zvairas mechanikas 😀
Pinky rašė:
Kam dareis, kiek kainavo, kokiu budu dare, ratu dydis, koks padangu stovis ir ar ziemines ar vasarines?
Pas mane tfu tfu tfu tiesiai ratai eina, galiu vairo nelaikydamas gan toli nuvaziuot ir neiskryps auto is kelio, net keista, kad neissikraipe po tokiu duobiu kokios kaune yra.
Suvedimas ir ratu balansavimas du skirtingi dalykai
Skipper rašė:
balansavimas tai konkretaus rato, o suvedimas visu ir kai blogai suvesti tada nesa i sona.
Negirdejes, kad nuo dobiu issbalansuotu suvedimas. Suvedimas daromas tik priekiniams ratams, galiniams tik kai kuriose masinose.
Skipper rašė:
Nu, nu, pavazinek duobetais keliais koki pusmeti, poto i normalu kelia, tikimye, kad tiesiai eis labai maza.
Skipper rašė:
Dariaus po vairo traukes apsaugos antgaliu keitimo. Regis taip vadinas 😀
Greciausiai blogai padare, nuvaziuok pasakyk, turetu manau perdaryt. Arba dar variantas, kad padangos xrenovos
Kuom jos gali but blogos? Juk pries tvarkima padangos tos pacios buvo, ir nenese taip…
gal taip atrodo, man irgi nešė į šona, kai sureguliavo atrodo pradėjo nešti į kitą pusę 😀
Gali buti, kad vienas sonas padangu labiau suestas, o dabar padarius suvedima jos atsistojo normaliai ir pradejo esti kita sona, to pasekoje gali nesti vaira. Geriausias atvejis butu sukeist ratus su galine asimi ir paziuret kas tada darysis. Tada ir suzinosi kas kaltas.
Variantas. Reiks apziuret kaip mano padangos nuestos.
Mano vienas pazystamas, kuris ismano si bei ta 😀
Ivaziuoji i maximos aikstele, atleidi vaira ir ziuri. Idealiai ir nebus, bet jeigu paskausta ranka belaikant vaira vadinas negerai 🙂
Nepaskausta 🙂
Pinky gal važiavai kai pūtė stiprus vėjas ir nešė į šoną 😀
Kiekviena diena vejas nenesa i sona 😛
Kadangi man vairą nešė šiek tiek į dešinę pusę nuvažiavau į servisą pasidaryt suvedimo. Tvarkė valandą laiko, tuo pačiu patikrino ir važiuoklę. Važiuoklėje jokių gedimų nerado, na ką susimokėjau už paslaugą ir išvažiavau. važiuoju ir žiūriu kad vairą dabar neša nebe vos vos į dešinę pusę, o labai stipriai. Grįžau atgal į servisą, jie patys pravažiavo ir sako kad suvedimas 100 proc. atliktas gerai, tipo man padangos išsidėvejo ir reikia jas keisti naujomis. Nors prieš valandą laiko automobilis važiavo gana normaliai, sakyčiau padarė ne ratų suvedimą, o atvedimą…… bandė sukeisti priekines padangas vietomis padangas, sako jei neš į kairę pusę tada tikrai padangose problema. Taigi vairą dabar nešė į kairę pusę. Grąžino padangas į savo vietas ir aš nuvažiavau į kitą servizą, kuris būtent specializuojasi ties tuom. Pasakė kad anas servizas padarė blogai suvedimą, nes po suvedimo tikrai negalėjo pablogėti važiavimo kampas. Bet dėl visa ko rytoj važiuosiu pas juos, kad padarytų ratų geometriją…. pažiūrėsim ką pasakys.
Kaip manot ar dėl padangų sudilimo ir po ratų suvedimo galėjo pablogėti automobilio važiavimas? jog vairą pradėjo žiauriai stipriai nešti į šoną….. :ymdevil:
Labas.
Net tuoj pat po ratų suvedimo vairą gali pradėti tampyti į kurią tik nori pusę. Reikalas tas, kad darant suvedimą, kai kurie pakabos elementai yra atpalaiduojami, sureguliuojami ir vėl užveržiami. Keletą kilometrų po suvedimo, kol pakaba dar nenusistovėjo, ją galima labai greitai pažeisti – užteks menkiausios duobės ar nedidelio smūgio į bortą (pavyzdžiui, užvažinėjant ant šaligatvio). Be to, pakaba gali ir pati atsipalaiduoti. Padangų būklė (netolygus susidėvėjimas, skirtingas oro slėgis ir pan.) taip pat turi didelę reikšmę, kaip ir amortizatoriai, trauklės ir t.t.. Tačiau aš nemanau, kad Tavo atveju sutapo visi šie faktoriai… Vargu ar Tu daužeisi kur per duobes ir bortus, ar per akimirką nutrynei visas padangas… Greičiausiai autoserviso mechanikas padarė kokią klaidą. Juk stebuklų nebūna – jei mašina prieš suvedimą važiavo daugmaž normaliai, o po suvedimo staiga pradėjo tampytis į visas puses, tai vargu ar čia Tavo, kaip vairuotojos, kaltė. Grįžk į autoservisą ir pabandyk su jais pasikalbėti. Juolab, kad normalus autoservisas atliktiems darbams turėtų duoti nors kažkokią garantiją – tegul nors porai dienų. O jei žmoniškai susitarti nepavyks, tai to autoserviso paslaugomis siūlyčiau nebesinaudoti… Sėkmės!
P.S. Netolygus padangų susidėvėjimas turi įtakos, jei ratų suvedimas senai nedarytas, tačiau darant ratų suvedimą visi jėgų skirtumai, veikiantys pakabą, yra išlyginami. Tam tas suvedimas ir daromas. Jei viena padanga susidėvėjusi, o kita nauja, tai net tokiu atveju pakabą galima išvesti ir mašina važiuos kaip strėlė. Svarbu tik po to ratų vietomis nekaitaliot – suvedimas nusimuš. Meistrų išsisukinėjimus dėl Tavo padangų kokybės ar dar dėl ko, geriau praleisk pro ausis, kaip kad nieko negirdėjai. Nesiginčyk su jais ir nesileisk į jų taip mėgstamus techninius niuansus ir debatus [-( – gal tada jie greičiau imsis taisyti savo broką…
nu jooo, suvedimas buvo blogai padarytas..
Pinky rašė:
nebereikalo tem amzinai akcija 😀
daryt normaliai nemoka, o i akis pult ir draskyt- primoj eilej, kad neva mano padangos disovos…… :ymdevil:
Labas 😉
Daznai ir padangos buna kaltos…
ProtoKuolas rašė:
Che che, tai jau reik manyt, kad buvo nepatenkinti… Specialistai "dirbo", "stengėsi", o čia staiga – še tau, Zose, ir agurkai! Atvažiuoja atgal kažkokia "moteriškė", išaiškina politiką ir dar pinigus grąžint pareikalauja! Viską teisingai padarei. Šaunuolė. Taip jiems ir reikia! 😉
ProtoKuolas rašė: