2024 24 gegužės

77 thoughts on “Šuolis

  1. Siaip suolis yra igimtas dalykas, aisku treniruojant ji galima padidinti, arba jei jo nera siek tiek pagerinti.. bet gali per galva verstis ,kaip negras niekada nesokinesi.. Sokdine yra geras dalykas.. laiptais palakstyk,shuoliukai per suoliuka.. pritupimai.. daug pritupimu.. 😉

  2. Eikit jus.. galima 30 cm shuoli pagerint,bet reikia labai,labai,labai daug treniruotis..Treniruodamasis pagal Air alert 3 programa gali padidint vertical jumpa tikrai daug..per google parashyk Air alert ir megink susirast programa treniruochiu..Ash kazhkada bandzhiau pagal shia programa treniruotis,bet neuzhtenka man jegu.. zhverishki reikalavimai ten.. Sanarius galima papilt tiek pratimu darant.. 😆

  3. padeda tos suolio programos,reikia tik daug valios ir prisiziurejimo,,,krc dariau air alert 2 apie 8 savt ir jau normaliai dedu i kasi ,mano ugis 186.5cm o seniau net nesikabindavau uz lanko.tokias programas reikia atsargei daryt,nedidint kruviu nes tik veliau prades aisketi rezultatai ir tt.pradzioj bus sunku,per pirma menesi suolis sumazes bet poto jo didejimas bus akivaizdus.sekmes darant 😉

  4. Viena karta bandziau daryt air alert 3 dienas padariau ir nustojau nes pagalvoja kad nesamone ir biski sumazinau dabar normalei pradesiu.
    Mano ugis 176 ir lengvai lieciu kasio lenta cia reiskia kad turiu suoli ar kaip

  5. draugas turi gerai atidirbes.jis gal 180, bet deda gan laisvai.nemeluoju.sake atsistodavo ant kokios kedes ar ko, na kad kulnai, ar ta puse pedos butu isoreje, ir stiebinejosi.tai as cia nezinau, kurie raumenys idirbami,bet rezultatas jo atveju buvo akivaizdus.

  6. labaj padeda programa air alert 2…pats wisa kursa praejau ir db pasoku 90cm nuo zemes…..

    kazkas maciau neistempe wiso kurso air alert Very Happy na wa…ten sejp walios rejkia…pagrindinis rejkalavimas yra tureti daug valios…o jej neturi walios taj ka galima kalbeti apie nora padidinti suoli? as su draugu wisa wasara 15saw air alert 2 warem…uztaj ir suolis dabar toks…o del sanariu taj kiekwienam wis kitajp…jej dar iwejktumet prieda tos programos wa tada galima sakyti jau busit kieti….

    zidane, sakaj cia suolis? mano ugis 171cm o uzsikabinu uz 305cm lanko…taj wa…darykit air alert 2 ir nepasigailesit

    Edit by Oni: būk geras, nerašyk dviejų post’ų iš eilės. Yra tokia funkcija "Edit" – ją rasi savo posto viršutiniam dešiniam kampe, taip gali redaguoti savo post’us, jei sugalvojai ką nors pridėti. Ačiū.

  7. taj tu pirma ta programa atidirbk su papildomu pratimu wa tada ajskink! pamatytum koks zweriskas tas papildomas pratimas yra….pwz penkioliktoj sawajtej rejkia 5 serijas po 50 pritupimu ir pasokimu iskart su kamuoliu kasio rankose padaryti….palauk palauk pirma….pwz penktas air alert pratimas penkioliktoj(paskutinej) sawajtej yra turi 1400 suoliuku susokineti wietoj….wa tau ir programa…sekmes arti tris menesius su biskiu….. 😆

  8. Nzn atsispausdinau ten tik 12 savaiciu yra paskutinei savaitei 1200 suoliuku. Ir nezinau jokio papildomo pratimo ten nieko apie ji neparasyta, o be to tas 1400 suoliuku dabar atrodo labai baisu, bet jei atsitreniraves buni kaip?

  9. Sveiki cia jus matau apie suoli diskutuojat norejau paklausti ar svoris trukdo suoliui? :S nes mano ugis 178~cm ir svoris 70 kg ( plius dar as stambiu kaulu) ? as dabar turiu lieva shuoli 5 cm virs lentos gal pashoku seip netaip :s bet vistiek norisi lanka paliesti ir ideti kada nors . dar vienas klausimas turiu tris programas Sky is the limit, Air Alert II , Air Alert III kuri geriausia?

  10. neeilinis rašė:

    Zidanas kaip tau sekasi alert 2 treniruotis? kelinta jau sav?

    Dabar jau 5 savaite. Nzn jau buvau lanka palietes, bet tik viena karta ir daugiau nebesigauna, bet siek tiek tai tikrai padidinau pvz: zinai kaip sporto sale mokyklose tai ant tu soniniu kasiu atsispyres nuo sienos visada lengvai dedu taip kad sioks toks padidejimas tikrai jauciasi.

  11. neeilinis rašė:

    as jau 3 sav treniruojuos, kol kas nieko nepajuntu, kad didesnis suolis, nes pakankamai kojos yra pavarges. Beje, traumu neturi?

    Nu traumu nebuvo tik po savaites treniruociu blauzdos raumeni skaudejo, bet trumpai, o siaip lanka po 3 savaiciu pasiekiau, bet jau dvi savaites kaip neina dar karta pasiekt lanka.

  12. as pagalvojau kad kashy lankau ir uzteks man ir taip 4h ~ sporto salej prabunu kashi losdamas 3 kart i sav. 🙂 tai man persidirba raumenys vienasyk savaite padariau air alert 3 + dar trenkes koja pradejo skaudet smarkiai tai daugiau nebenoriu taip daryti ant vasaros nebent apsimoka

  13. visi kai uzsivede ant tu suoliu ;DDD aisku lb geras dalykas nieko nesakau bet kasio aikstelej sunkei deliosit kai visi priesininkai vienodo ugio….patikekit kol nesat suoliu ir jega uztikrinti nebandykit det losdami….traumos vienos…px kad kelis kartu idejau bet kai pries agresyvius zaidejus losiau stipriu traumu neisvengiau…..kai predejo alertus daryt viska derinkit- poilsi miega maista(kad bedarant 1400 suoliuku viduriu nepaleistu xDD) as pvz visa diena kasi losdavau o tik apie 9 val vakaro air alerta 2 dariau…rezultatai aiskus…highflyer :)))

  14. neblogas klausimas pries 3 dienas matavau prasisolinejus buvo gal kokie 83-83 cm 🙂 bet po vasaros dar daugiau bus nes varau i jav pas trenerius dirbt i specialia stovykla,pavadinimo dar tiksliai nzn bet brolis is jav jau uzsake ir bilietukaj jau greit i lietuva atejs….tik nepersistenkit su tjs suoliais …suolis-ygimtas dalykas tjp kad nepatariu draskytis perdaug:)

  15. 1. Stiprinant koju raumenu jega:
    a) pritupimai su stanga su maksimaliais svoriais. apsilimui padarai 2 priejimus po 6-8 kartus su nedideliu vidutiniu svoriu, o tada 4 priejimai po 3 pakartojimus su maksimaliu svoriu.
    b) pritupimai viena koja (atsistoji ant suoliuko, kad kita koja neliestu zemes, gali viena ranka laikytis uz kur nors). pritupti gali is leto o atsistoti stenkis kuo greiciau.
    c) itupstai su stangute (stanga ant peciu, kaip ir darant pritupimus, o tada zengi zingsi i prieki viena koja ir gaunasi toks itupstas. taip zingsniuoji viena-kita, viena-kita koja. galima daryti itupstu ant dezes, t.y. kai zengi zingsni ant kokio nors paaukstinimo/dezes).
    2. Stiprinant sprogstama jega ir greiti:
    a) pritupimai su stanga su suoliuku (uzsidedi nedideli svori ir darai pritupimus su pasokimais 4×6-8, tik laikyk tvirtai stanga kad nepamestum ir neuzmestum ant ko nors:) )
    b) suoliukai per barjerus (tokius barjerus kaip lengvojoje atletikoje sokineja, ypac gerai tai, kad galima reguliuoti ju auksti). pastatai 2-3 barjerus mazdaug metro atstumu vienas nuo kito ir pasirenki toki auksti kad galetum per juos is eiles graziai persokti. viso reikia padaryti apie 10 suoliuku. stenkis sokti taip kaip sokineja kietai pripustas kamuolys – t.y. tik nusileidi ant zemes ir iskart, kuo greiciau soki vel, be jokiu sustojimu.
    c) suoliukai per barjerus suolio istvermei lavinti. reikia sustatyti 5-8 barjerus is eiles. barjeru auksti pasirinkti taip kad galetum padaryti 10 suoliu seriju per visus barjerus. viso gausis 50-80 suoliu.
    d) suoliai ant pakylos. reikia pasirinkti tokia pakyla ar deze kad galetum ant jos uzsokti ir daryk 5×10 arba 10×5 suoliuku (priklausomai nuo pasirinkto aukscio, jei aukstesne tai 10×5, jei zemesne pakyla tai 5×10).
    e) dvigubi suoliukai. cia riekalinga neauksta, apie 30-50cm, pakyla. ant jos uzsoki su abiem kojom o tada iskart soki i virsu kiek tik gali atsispirdamas tik viena koja. po suolio nusileidi atgal ant pakylos ir nuo jos nulipi ant zemes. tai reikia padaryti suoliuku abiem kojom pamainomis mazdaug 2-3×10 kiekvienai kojai.
    f) suoliukai ant laiptu (kauno dainiu slenyje, arba kaip sako kai kurie – mirties ir kanciu slenyje). suoliukus gali daryti abiem kojom arba po viena.
    g) 50m pagreitejimai. prabek 50m visu greiciu, begima pakartok 4-5 kartus. geriausia begti ant zoles basam.
    h) suoliukai pritupus. kaip varlytes sokineja.

    ir nepamirsk kojom duoti pailseti po dideliu kruviu

  16. esu bandes daryti suolio didinimo programa Air Alert III tai per pirma menesi rezultatas buvo akivaizdus (pries programa vos pirstu galais pasiekdavau lubas (viena ranka) po menesio lubas dauziau abieju ranku kumsciais) bet toliau nebesugebejau jos pabaigti ziaurokas kruvis nors ir palaipsniui didejantis. jei kas nori gauti ta programa parasykit man y e-mail’a…

  17. na, ka galiu pasakyti apie tuos air alertus, na as pries pradedames daryti air alert II tai dedavau kamuoli i kasi, o kai alert pradejau tai po sav jokio progreso man nebuvo, tai manau, tie alert tik tiems kurie be suolio visai, ir kai pradeda treniruoti tai ju kojos sustipreja, ir pasiekia kazkiek daug, bet man tai nepadejo

  18. kazkur apie 25-35 cm yra vidutinis suolis…. i palanga daznai atlekia vienas toks pazystamas… nieko sako ant suolio nedares bet nuo 2 koju su dviem rankom 360 ideda… tiek pasoka kad baisu…va cia tai zmogus su dievo dovana 🙂

  19. court_royalty rašė:

    kazkur apie 25-35 cm yra vidutinis suolis…. i palanga daznai atlekia vienas toks pazystamas… nieko sako ant suolio nedares bet nuo 2 koju su dviem rankom 360 ideda… tiek pasoka kad baisu…va cia tai zmogus su dievo dovana 😀

  20. o gerai kad pamaciau sita tema ir apie ta air alert2 ;].Mano ugis 178, lanka siekiu lengvai 3.05 bet deti su normaliu kamuoliu dar neiseina :/ Reiks pasitrniruot gal ir krausiu po keliu menesiu .

  21. isimilejau rašė:

    o gerai kad pamaciau sita tema ir apie ta air alert2 ;].Mano ugis 178, lanka siekiu lengvai 3.05 bet deti su normaliu kamuoliu dar neiseina :/ Reiks pasitrniruot gal ir krausiu po keliu menesiu .

    Nezinau ar pades man atrodo, kak padeda tik tiem kurie suolio visai neturi, nes man nepadejo.

  22. Mano tai 176 buvo tai viena karta lanka buvau pasiekes ir taip uztikrintai cia si pavasari. Dabar mano ugis apie 177-178, bet nepasiekiu nesuprantu kas per sudas truksta labai nedaug 1-2 cm. Bandziau siekt lauke aikstelei sulios salei dar nebandziau siemet. Gal ausktesnis kasis lauke arba dar neformoj 😆

  23. zidane keik tau metu?beto nepasieki dabar gal del to kad koju raumenys pavarge, nors tu to ir nejauti perdaug, bet suolyje lb pasijaucia koju nuovargis.
    P.S neeilnis mano ugis 178 ir sutiklinio kamuoliu jau kraunu, praejes ta air alert’a gal ir normlaiai desiu su kases ;]]

  24. Man 17, bet abejoju, kad nuo nuovargio visa vasara nieko nedariau. Pavasario pabaigoj 10 prisitraukimu be vargo darydavau dabar, kad penkis padaryt reikia daug pastangu idet. Sakau man atrodo sportine forma dar prasta atsigaut nespejau.

  25. Prasau pasakykit kokiomis dienomisa reikia daryti air alert 3? Vienur raso nuo pirmadienio iki penktadienio kiturt pirm,trec,penkt, dar kitur pagal savaites… Tai kaip istikruju?

  26. ten tiesiog parasyta tris kartus per savaite, tai taip supratau pirm,trec,penkt. Bet va skaiciau lietuviska versija, ji beveik tokia pati tik raso, kad reikia lyginem savaitem daryti tokiom ir tokiom , o nelyginem kitom dienom… Na pom darysiu pirm,trec,penkt 🙂

  27. Kipras rašė:

    esu bandes daryti suolio didinimo programa Air Alert III tai per pirma menesi rezultatas buvo akivaizdus (pries programa vos pirstu galais pasiekdavau lubas (viena ranka) po menesio lubas dauziau abieju ranku kumsciais) bet toliau nebesugebejau jos pabaigti ziaurokas kruvis nors ir palaipsniui didejantis. jei kas nori gauti ta programa parasykit man y e-mail’a…

    cha nesugebejai, o as sugebejau, mazai uzsispyrimo reiskia buvo jei nesugebejai, man irgi akyse zaliuodavo paskutines savaites bet visitek dariau viska kiek reikia be jekiu papildomu sustojimu 8)

  28. isviso geriau uz visus ail alertus tai kachelke- o tixliau keli pratimai (itupstai su stanga,pritupimai,ir leggpress,ir blauzdos pasistiebimai)- cia bent man bomba buvo suoliui.Dabar kraunu normaliai su kases kamuoliu.

  29. Kai buvau 19-kos ir prie kasio praleisdavau vos ne kiekviena vasaros diena, tai idedavau (ugis 187).. O dabar kai alaus butelis pasidare geresnis draugas uz kamuoli ir pazaidziu tik karta i savaite, tai geriausiu atveju uzsikabinu uz lanko,na bet lengvai 🙂

  30. As tai darau dvi treniruotes per svaite. Viena stanginej su svoriais (pritupimai, koju tiesimas, pasistiebimai), o antra air alert 3 treniruote su squot hops. Ir dar pasikeliau kasi daugiau negu idedu id daznai delioju ar bent bandau ideti… 😉

  31. Boxeris rašė:

    nemaciau dar tokios temos jai ir yra sorry. taigi kasiorai ar taip soklus zmogai rasykit kaip pagerint suoly 😉 😆

    Uzsidek svarmenys ant koju kiekviena diena bek bent po 10km ir daryk po simta pasisokinejimu. Garantuoju pradesi skraidyti.

  32. Sveikas kolega. Pernelyg daug nesigilinau i 2 ir 3 puslapius kas ten rasoma, bet galiu papasakoti kaip pats issiugdziau suoli. Mano ugis 185cm ir pirma karta ykroviau 14 metu. mano paslaptis yra tame, kad as nesidraskiau nei su viena is siu programu, nenaudojau svarmenu ar dar ko tais. Tiesiog atsikeldavau ryte ir pirmyn 1000 paprastu suoliuku, o tada y lauka zaisti krepsinio ir tikriausiai tai padejo man. Mano suoliukai nebuvo is gilaus ar dar kokie mandrus, paparsti suoliukai tik kuo staigesni 🙂

Parašykite komentarą