2024 28 gegužės

39 thoughts on “Sveika, patikrinta dieta papilnejimui?

  1. avietinis_ debeselis rašė:

    kas zino..pavyko..pasidalinkit 😉

    Dieta:

    pusryciams – vedarai,
    pietums – kugelis,
    vakarienei – pica,
    utenos melynas (3 buteliais vakare prie televizoriaus).

    Jokio fizinio aktyvumo. Kai nevalgai miegi.

  2. kiek girdėjau, sportas padeda ir norint papilnėti, ir suliesėti. Pvz, jei Melanija nori stambesnių kojų, tai jai tiktų minti dviratuką ir pan, kas tvirtina ir formuoja kojų raumenukus 🙂

  3. Jo, dviratis gerai. Kad ir treniruoklis. Tik va, raumenys augs, jeigu kruvis bus didelis, t.y. sunkiau minsi (na ant treniruoklio tai dydesni lygi uzsistatai ir viskas), o jei tik lengvas mynimas, tai degina kcal… Bet vistiek kojos ar taip ar taip grazes 😀

  4. as tai tvirtinu koju raumenis tokiu budu. iseini penktadieni gatve( cia alytuj taip budavo), vakare, nueini prie stoties, kioske nusiperki cyzu, surukai pora ir eini pora urlaganu suspradyt. jei spiri i galva, treniruojasi slaunys, jei seip spardai i padyxa ar kojas, tai blauzdom gerai….. o paskui begi nuo ju kai ju prisirenka koki 5, tada apskritai kojos visos treniruojas

  5. melanija rašė:

    apie drabužių dizainerius gėjus jau esu girdėjusi. 😯 Turbut kad tik tu viena… aha, daugiau nieks negirdejes, kad jiems patinka vyriskos figuros merginos-modeliai… nieks negirdejes….

  6. geriau valgyti ir sportuoti. nes jei nejudesi tai ir bus drimbalai. jei judesi, bus raumenukai. o raumenukai sveria. ;] reikia valgyti tiek , kad po to nebadautum ir nenoretum dar valgyti. bet ir persivalgyti negalima. viskas turi buti normoj. 😉

Parašykite komentarą