Sweiki wisi. Norejau paklausti kaip pigiai pasidaryti ta "nesuperini sportini" ismetima? Pas manes Honda Accord 1995m 2,0i 136ag 8) Tai va kiek ziurejau aps manes stovi priekyje pirmas bakelis(su katalizatorium) o gale pas manes jau pasibaiges, supuves tas antrasis bakelis…. Draugelis dirba servize, auksines rankas turi, tad jei koki sest as ten pas ji nulekciau sake prikombinuosim alaus atsigerdami kaip tik reiks… Tai galvoju katalizatoriu isvis isimti ir pravesti viena 60mm vamzdi iki pat galo, o gale palikti vien tik "remus" sportini bakeli? Kaip manot kaip del triuksmo, nebutu ten kosminis? Ir kaip del tu TA, butu imanoma su kenksmingu duju ismetimu praslysti? Dekui uz info kas nusimanot arba esat bande 😀
60 thoughts on “Tiesioginis išmetimas”
Parašykite komentarą
Tik prisijungę vartotojai gali komentuoti.
As tai kaskaip nepripazystu tokiu darymu kad atrodytu masina sportiskesne, jei jau yra garsas tai yra, o paciam specialiai daryt manau beprasmiska, pas mane buvo toyotoi kaskas panasaus kaip sakei daryta tai kartais net galva isiskaudedavo nuo to plerpimo.
Visu pirma tokie ALE sportiniai ismetimai nesiskaito,kad jau dideli vamzdy iprudysi tai tau tik AG kris… Gi nesprotui darai masina,pasidaryt visa ismetima kaip priklauso,o paciam gale pasikeisk bakely i koky siek tiek rimtesni kad garsas butu grazesnis ir tikrai pakaks… Nes kiekviena diena vazinejant su vamzdynu po dugnu galima ir isproteti… 🙂
Nu ta prasme man ir nereikia to sportinio ismetimo jokio kad ag dadetu, bet kad nebutu garsas kaip skardas viena i kita tauskinant varikli uzkurus, norisi storo tokio zemo garso, tik ne per garsiai 🙂
Butu mano vale visas kregzdes ir 5 bmw (cia pagrindas) susprogdinciau ble is karto, BAUBIA tiesiog, spaudzia is garso atrodo kad lekia 150km/h o is tikro tik ka tik pajudejo is vietos … lochai 😉 ir trauka padides siek tiek
dar lipduka uzsiklijuok "turbo" ar koki panasu dades arkliu.
Ir pakalbek cia kaip su zmonem… 😉
Sakau ir daugiau nekartosiu.Susitvarkai visa ismetima kaip priklauso ir galini bakely isidedi ale ta tipo sportini uz kokiu 200-400lt ir padoriai atrodys ir nebus per daugiausiai garso ir tikrai patiks tau ir tiems kuriems nepatinka BMW.Katalizatoriaus pjauti nepatartina jei jis vis dar geras.Bet tai tik tavo valia 🙂
Syncro rašė:
Tai rinksiuosi Syncro pirmaji varijanta, susitvarkau visa ismetima kaip kad turi buti, o vietoj galines bankes sportini bakeli koki isimesiu(taip tikedamasis pradziuginti visus BĖ EM WĖ fanus) 🙄
ZakasSirakas rašė:
Honda Accord 1995m 2,0i variklis 136ag~96kw. Benzinas, rida~118000km.
katalizatoriu mesk lauk, vietoj jo statyk tiesiogini vamzdi, o paskui kaip synchro rase, as taip pasatui VR6 padariau, trauka pagerejo, o del garso tai bakeli pasistatyk ir psio. o del BMW tai as ne fanas, bet man tie 6 cilindru varikliai labai graziai dirba, aisku cia skonio reikalas, ir jeigu duslintuvas nenukrites 😀
ZakasSirakas rašė:
hmm uzkistas dar neturetu buti, bet gerokai turetum gaut uz ji, svorio bus … jei dar pazystamas ispjaus tau ji ir susipyles i maisa pats nuvesi priduot ohoho gausi litu 😉 (tik pries tai namie pasverk, nes jie sukos isdurineja) , man ispjove, uzvirino dar kelias vietas ir 30 lt i ranaks dave, nenorejau mustis, bet kitur budziau nuvezes butu daugiau dave
manteliss rašė:
Pas manes 4cilindru 2,0… O uz katalizatoriu dafiga galima gauti 😀
ZakasSirakas rašė:
Aciu dievui as daznai stengiuosi pats tvarkytis, nes jei man ispjautu katalizatoriu tureciau isgirst, o tada chebra man visa ismetimo sistema pakeistu nauja.
Chuinia tu isgirstum 😉
ZakasSirakas rašė:
Garso tai tikrai nepajusi, kad del katalizatoriaus jis pasikeite. Man keliom auto pjove, tai visada stoviu sale, ispjauna, uzvirina , prie svarstykliu irgi kartu, tik neaisku kaip jos teisingairodo .,.. Tik nesuprantu koki vamzdi ivirina ir kokiai cia auto taip, nes katalizatorius stovi pirmajame bakelyje, kuri prapjauna ~ 10×10 cm, atlenkia ta "lopa" ir iskrapsto viska, po to uzlenkia ir uzvirina… kas per nevekslos jei ismeta visa bakeli ir ivirina vamzdi ? 😕
Ot ka as zinau, gal ir ta pati ideda, nesu mates kai jie ten pjauna 😆
Tai ir tie furistai masinas kur parveza, jei ilgiau prie namu apsistoja irgi PATVARKO jas ,,..
Vyrai,vyrai.Ten ne siaip sau ydeta ir jeigu jis geras,o jus ji panaikinat lemda zondas duoda neteisingu sparodymus i kompa ir misinys reguliuojamas ne taip kaip turi,o tada ir prasideda nesamones… Pjaukit virinkit vamzdzius darykit ka norit,bet rimtam servise niekad nepjaus jo,neperspeja,kad po to gali buti nesklandumu.Jeigu du lemda zondai stovi,vienas pries kitos po katalizatoriaus,ji ispjauti butu mirties nuosprendis…
P.S. "Tada paimdavo cemento idedavo del svorio, karoc uz vienos auto katalizatoriu 250-350lt prasisukdavo"
Man ydomu kur tau ten k adedavo,jeigu katalyza superka visa padaliam,o ne paciuose bakeliuose.O jeigu norejai pasakyt,kad i dusle deda,tai vapse kliedi.Na bet kokiu atveju tu cia kazka mums stumi 😉
Esi mates katalizatoriu? Jis pilkas…. Labai trapus…. Ji musant lauk is bankes jis subyra, susismulkina…. Sudedi ji i maiseli… Pridedi cemento(lygiai toki pati spalva, nixuja ten neatskirsi, aisku jeigu nepradesi ten su spec kokiom priemonem ziureti…. Nieko as cia nemeluoju…. Pats pabandyk…. Beje katalizatoriaus kilogramo kaina bent jau cia seniau budavo 180-200lt… Dabar nezinau, bet kadangi metalai brango, tai turbut dar brangiau kainuoja….
Išimti katalizatorių? Ir vien dėl garso? Sąžinės turėtumėt. Išsiimam visi ir kvėpuojam tada šūdais.
Auksaplaukė rašė:
Wa,saunuole…. 😀
Auksaplaukė rašė:
Ne del garso, nes ji isemus garsas nepasikeicia, na bent jau pakeitimu plika ausim neisgirsi
Liuxas rašė:
Ot ir isgirsi tevai 😉 Ant aukstesniu rpm viskas ir pasigirsta… Aisku jei tu ten muses zvimbimo nuo suns lojimo neskiri tai tu ten nieko neisgirsi.Bet seimininkas kuris diena is dienos vazineja su savo mylimu automobiliu,tikrai turetu pastebeti…
Buvo laikai kai paprasciausiai pjaudavome duslintuvo bakeli ,ismesdavome korius lauk ir jeigu dar storesni ismetimo vamzdi kur ne kur – garso tikrai uztekdavo (ne blerbimo). Daugumos tüningo profu nuomone yra ,kad kato ismesti isviso nereikia. O jeigu nori kad butu chiki chiki ,tai turi imesti "Remusa".Akordui kainuos apie 200 – 250 euru, bet bus orginalu…
:evil2:
Syncro":1zkuvooj] Liuxas rašė:
Ot ir isgirsi tevai 😉 Ant aukstesniu rpm viskas ir pasigirsta… Aisku jei tu ten muses zvimbimo nuo suns lojimo neskiri tai tu ten nieko neisgirsi.Bet seimininkas kuris diena is dienos vazineja su savo mylimu automobiliu,tikrai turetu pastebeti…
gal ant benzo, dviems dyzeliams ispjoviau, tikrai niekas nesikeicia, bet traukos padidejo
Taip taip 😆 Cia tai afigienai…
Syncro rašė:
NANANAS rašė:
Syncro":1cc3j56s] NANANAS rašė:
NANANAS":12p0kafg] Syncro":12p0kafg][quote="NANANAS rašė:
Syncro":1eulwjkj] NANANAS":1eulwjkj][quote="Syncro":1eulwjkj][quote="NANANAS rašė:
Nu ir ka ??? kalba ejo apie sportini ismetima.Tu kazko nesupratai.As noriu pasakyti,kad uz tokius pinigus jau gali pasidaryti jau rimta duslintuva,kuris tau ir galios prides.O tu vis apie kazkokius bakelius uz kuriuos moki tik kad yra kazkokios firmos vardas,O sportininkus paminejau tam,kad tau parodyt jog tokie bakeliai niekam tike,nes ir rimti sportininkai su tokiais nevazineja,o tai tik jaunimo krutumo parodymas.
P.S. Stai apie ka as sneku,jei sy karta nieko nesuprasi tai geriau nieko ir neberasyk
"nu gerai, tai gal pavardinkit man neismananciam drifto, kokie modai tarkim BUTINI bmw 325 chuliganui, be kuriu neimanoma atvaziuoti prizininku Drifte? Kainas as jau pac suprasiu kaip nors…
Esme gi tokios diskusijos yra kitokia.
Man asmeniskai atrodo, kad autosporto entuziastus galima isskirti i tokias dvi kategorijas – apsisprende sportininkai ir neapsisprende ricer’iai. Apie apsisprendusius nera ka daug kalbeti – jie maniakai savotiski ir tiek. Atskira veisle.
Tuo tarpu yra daugybe tokiu "motosporto svajokliu", kurie is tikro rupinasi daugiausia savo ivaizdziu, ir asmenines charizmos trukuma megina padengti aksesuarais – skudureliais, ziebtuveliais, ir automobiliais tame tarpe. Ypac jaunimas, tik issilaike teises ir besivelkantys nuo vakarinio kruizinimo su mergikem ir i save panasiais boifriendais. Grazi masina, lempikes, N-coliniai ratukai ir panasi nefuncionali atributika kaip ir papildo jo ivaizdi pries tuos, kuriu "respektas" jiems yra tiesiog kaip oras butinas.
"Aptarinedami" savo geldas tarpusavyje jie lyg ir privalo susipazinti su techniniu leksikonu, kad nepasirodytu nieko nesuprantantys. Internete kaip taisykle anonimiskai susirenka neisvengiama info, stoja i klubus, kur atsinesa savo isivaizduojama "poreiki" tiuninti masina. Nu, tegu, tokia geneze su vienokiais ar kitokiais nukrypimais buvo pas kiekviena.
Luzis ivyksta paskui. Zmonems yra labai sunku skirtis su mintim, kad ju ismyletas "kruizeris" grazuolis visiskai netinka JOKIOMS lenktynems…na NEBENT driftui? Ta prasme, zmones jaucia gyvybisa poreiki su savo superbolidu pasirodyti gatves ziurkelems penktadienio vakare. Nu tiesiog be to – niekur! O dar tas F&F! Nu cia isvis ****, vo cia tai reikalas, jeigu tu gali gatveje dar prasikosti skersas pries publika bendrameciu – nu cia yra isvis – VIRSUNE isivaizduojamo krutumo!
Tai va ka as noriu paklausti – ar pilnai isdrakonintas driftui aparatas yra gatvine masina, ar ne? Jeigu taip, tai as drystu teigti, jog tai yra PaGRINDINE sitos sporto sakos populiarumo salyga. O ten svarus dalykai, kaip vairavimo technikos tobulinimas, greitis ir kitos sveikos sveiko zmogaus aistros, tai man yra vienodos tiek drifteriui tiek ralistui. Esme yra ta – ar tu is tiesu esi veiksmo fanas, ar eilinis nusiciulpes savo gaidisko ivaizdzio per savo papigiaiska kibira kurejas? Ir tiek.
Ir dar as noreciau kreiptis trumpam i tuos kas be savo papuosalu neisivaizduoja savo asmenybes kitu zmoniu akivaizdoje – nebesvaikit apie tuos arklius, turbas, nebelausinekit ka ir kaip daryti. Baikit mokslus, statykit namus ir pirkit tiuninginius sikinykus. Autosportas reikalauja maksimalaus atsidavimo, isipareigojimo. Jeigu iniksit i sporta, mergos neleis ciupineti klynu tepaluotais pirstais, masina teks pilnai iskastruoti, grysit naktimis, bobos ir motinos smerks jus ir pinigu neturesit niekada!
Ne jums tai, negaisit savo ir kitu laiko bergzdziais skiedalais.
O kas galvoja, kad jam ateis geri laikai, jis uzaugs, ir uzsidirbes litu pasidarys savo supermodeli ir taps lenktyninu – debilai verti pasigailejimo. Taip realybeje nebuna. Jeigu koks istines verslininkas kada ir priseda prie vairo, tai nereiskia kad jis yra sportininkas. Jie tiesiog is to istinimo nebezino ko griebtis, bo perteklius juos yra atvedes i jusliu atrofija.
Taip kad tokie pavyzdziai nepraeis. Ne vienas nepradejo sportuoti is gero gyvenimo. Tiesiog jei tau to reikia, imi ir darai, o jeigu dar nedarai, tu niekada to ir nedarysi. No offence, sekmes viesiems. Zuikeliams irgi"
From Ebola
😈
Syncro rašė:
Tevai blet,ar tu tupas ar koky gala ??? 😉
P.S. O jeigu jau nebeturi,ka pasakyti,tai nesikabinek prie postu…
Ei tai gal kas zinot ar gal intike kur galima paziureti INFO ar Honda Accord 1995m 2.0i varikliui lemda zondas stovi pries ar uz katalizatoriaus? Ar vapse jo ten nera??? 😕
NANANAS rašė:
ZakasSirakas rašė:
Lemda zondas matuoja deguonies kieki ismetimo dujose. Jeigu jis stovetu uz katalizatoriaus, tai automatiskai parodymai butu netikslus ir krustusi degimas. Buna ,kad stovi du lemda zondai ,vienas pries ,kitas ant kato. Taip kad manau ,kad ir tavo Hondoje ne kitaip… Del manes kata gali isvis ispjauti, bet nejudink lemda zondo.
Matai,net nzn kuris cia labiau isizeide 😆 Bet manau esme visi pagavot…
Syncro rašė:
Idomu kas cia kam pisa prota. Pats ilindai i sita diskusija. Ir nematau kur ir kurioje vietoje as neapgyniau savo nuomones. Erelis kol prie knopkiu sedi ? Dar karta kartoju ,kad tu apie kusi ,o as apie musi, ir neknisa manes tos tavo kabutes. Manes neidomu tie tavo super sportininkai ir ka per srota ten jie kisa i savo birbalus. Dar karta kartoju – as tik norejau pasakyti ,kad as tokiu nesamoniu nedaryciau. Jeigu zlibas ,ar neturi prie ko prisikabinti, tai prisikabink prie traukinio – patemps.
NANANAS rašė:
Syncro":2negvyxl] NANANAS rašė:
As savo pvz jau pateikiau 😉 Nieks taves nevercia…
Pas mane audinėi buvo tiesioginis išmetimas be jokių bakelių tik neatsimenu kiek mm vamzdis. Faktas tas kad reikia daryt vamzdi kad buut kuo maziau islinkimu. Pvz crx iseina pastatyt visiska tiesu ismetima be lenkimu.
Syncro rašė:
NANANAS rašė:
Syncro":2w28td5g] NANANAS rašė:
Taip taip,uz tave protingesniu nera… Galbut as ir kliedziu,bet bent as suprantu apie ka kliedziu,o tu vapse nesigaudai situacijoje 😉
P.P.S. Ir baigiam sitas nesamones,nes kolkas tik dvi nuomones yra,kaip sakant "vienas lauke,nekarys". Tu dedi uz 1000e,o as darau bardakus… vsio…
Syncro rašė:
Tai pats ar nematai ka tu cia mali. Kada ir kur as rasiau ,kad as deciau duslintuva uz 1000 euru ? As rasiau jeigu nori kietesnio, tai yra dar ir toks…. O ta A6 primeciau, nes norejau paziureti ar tu rimtai cia toks pasikaustes ,ar tik primeti.. Bet vietoje to, kad duoti pavyzdi ar normalu paaiskinima ,tu puoli pyzdavotis. Cia ir yra tavo visas kietumas… Ir niekaip nesuprantu kam tu man kisi cia tas trasas ir "super sportininkus" – ka temos autorius "Zakas Schirakas" ar kaip ten jis – irgi yra super sportininkas is trasos ?. Manes tos tavo trasos visiskai nedomina. Tavo nuomone kad reikia prisnargliuoti kazkokius sukurinius ,prilipinti pora vamsdziu ir busi kietas uz 100 litu. O mano nuomone ,kad geriau nieko nesnargliuoti ,o isideti normalu orginala uz 200 euru (ir as niekams nesiuliau taip daryti, o rasiau ,kad as taip daryciau). Cia yra tik toks klausimas – ar zmogus turi tam lesu,ar ne – tai as tau pacioje pradzioje ir minejau. Kai man buvo 18 – 20 metu ,as irgi kombinuodavau kad iseitu pigiau, bet dabar as nematau tam jokio pagrindo.
kam dyzeliui tiesioginis? 😆
Ke-jetronic rašė:
TOMAZZ rašė:
Ke-jetronic rašė:
Tai cia ir buvo kablys… Bet anas puole pyzdavotis , o ne normaliai paaiskino. O toks gi specas…..
nzn koks cia kam kablys,bet tada paaiskinkit kodel dyzelis ir tiesioginis ismetimas nelimpa ??? O tokiam kaip tavo TDI tai manau reiktu tiesioginio 8) …..
Syncro rašė:
O as tau nieko ir neketinau aiskinti. As to laukiau is taves, bet is to isejo tik pyzdavones… O siaip – siame komentare rasai jau truputeli aiskiau…. -Mano "turbovikui" komplekte sportinis ismetimas kainuoja 400 – 500 euru (normalus). Pasakyk man nors viena gera priezasti, kodel as tureciau ji kaip toki i savo Audine imesti ? Ka man tai duos ? Traukimo mano audei uztenka ,greicio irgi. 6 cilindrai 110KW – 150AG, normaliai vazinejan – per akis…. Anksciau turejau ir Golfuka 128 KW ir Civika 118 KW – man to dziaugsmo jau gana…..
Cia jau kitas klausimas ar tau jo reikia ar nea.Bet as pasimeciau kai pasaket,kam dyzeliui tiesioginis… O cia jau priklauso nuo kiekvieno zmogaus poreikiu,jeigu jam reikia tai ir isides,bet as jus supratau,kad i dyzeli nieks niekada,nedejo ir nedes.
Syncro rašė:
Na ir gerai….. Taika ? 😉