2024 22 liepos

46 thoughts on “Turbo dyzelis

  1. Prancūziška. Konkrečios auto markės neivardinsiu, nes čia jau pačiam pagal poreikius ir simpatijas. Siūlau todėl, kad prancūziški dyzeliniai varikliai tikrai geri, bet pačios mašinos trūkumu turi

  2. jau tik ne PEZO , slikstynes ne varikliai dyzeliai jie, kala ziauriai, na negrazus labai darbas (cia kalbu apie 605 ar kazkas panasaus, tie 2000metu tai jooo 8)

    Vietoj taves apsistotciau ties audi , wolksvagen , ar kazkas panasaus, visgi tu masinu kuriu daugiausia ir islaikymas pigiausias…

  3. DEKUJ UZ NUMONES. Seip bmw atmetu nes remontu kainos ziaurios…. 😯 Mastau apie 3golf ir audi b4. Cia kazkas minejo kad 6cilindru graziai dirba-GRYNA TEISYBE!!KONE KAIP BENZINAS…
    Golf didziausias trukumas,jog komforto nera…O audi B4 detales trigubai brangesnes,traukia gerai bet…66kw?gal zinot kiek cipuot varikli kainuoj ir kiek dadetu kw,kaip sukimo momenta pakelia?(cia audi B4)

  4. Someone rašė:

    gal zinot kiek cipuot varikli kainuoj ir kiek dadetu kw,kaip sukimo momenta pakelia?

    http://www.vimota.lt kiekvienam varikliui vis kitaip pasikelia.Net jei ir tas pats variklis gali buti,kad pas viena daugiau pasikels pas kita maziau.Tiesiog reikia imti ir daryti,o kiek tu kw nori tai jau cia tavo reikalas.

  5. gal b4 detales brangesnes uz golfo, bet palyginus su kitom masinom nera brangios. b4 komfortiskesne, beto 3 golfai ziauriai rudyja, o audi cinkuota, pats turejau b4 nedauzta tai nei vienos rudeles nebuvo.
    kas del 6 cilindru dyzelio garso, tai tikra tiesa, dirba vos ne kaip benzas. o jei kalbam apie 525 tds, toki turejau 12L/100km mieste, tai pagalvojau kam man dyzelis kuris ryja kaip normalus benzas

  6. Kiekviena auto reikia priziureti ir turi atitinkamas kainas.Jei viena dalis kainuos pigiau kita kainuos brangiau ir manau tarp automobiliu tai issilygina ir didelio skirtumo nera.Nesnekant apie dyzelius kuriu remontas lyginant su benzu yra tikrai brangus.

  7. Liuxas rašė:

    Jei del cilindru skaiciaus, tai kogero nera prastesnio variklio nei 5cilindru, visi juos ziauriai keikia, (cia apie benza) , atreguliuot sake beveik neimanoma tiksliai ir pan.

    Nu nu 😆 gal konkreciau ??? pirma karta girdziu tokius prikolus… kokiu tu ten atreguliavimu reikalauji,kiek audi maciau 5 cilindriuku tai jokiu bedu ten nei girdet nei matyt.

  8. kaip klause taip ir atsakiau 😀 kiek kw turi cinkuota b4? ar ne kvailas klausimas? turetu tiek pat, jei ir butu necinkuota.

    kas del 5 cilindru audi variklio, tai galiu pasakyt, kad neuzmusamas

  9. Syncro rašė:

    Liuxas rašė:

    Jei del cilindru skaiciaus, tai kogero nera prastesnio variklio nei 5cilindru, visi juos ziauriai keikia, (cia apie benza) , atreguliuot sake beveik neimanoma tiksliai ir pan.

    Nu nu 😀 Simtines iki 88 ejo cinkuotos , bet ir tai ne visos , tie "perichadniakai" kai kurie necinkuoti, o apie B4 tai nezinau nes nebuvau susidures, bet kad cinkuojamos gal tik 50/50 audiniu tai faktas…

  10. Liuxas":3bn4kfnc] Syncro rašė:

    [quote="Liuxas rašė:

    Jei del cilindru skaiciaus, tai kogero nera prastesnio variklio nei 5cilindru, visi juos ziauriai keikia, (cia apie benza) , atreguliuot sake beveik neimanoma tiksliai ir pan.

    Nu nu 😆

  11. Syncro":1c515wk7] Liuxas":1c515wk7][quote="Syncro rašė:

    [quote="Liuxas rašė:

    Jei del cilindru skaiciaus, tai kogero nera prastesnio variklio nei 5cilindru, visi juos ziauriai keikia, (cia apie benza) , atreguliuot sake beveik neimanoma tiksliai ir pan.

    Nu nu 😉

  12. Syncro":2mfk9snx] Liuxas":2mfk9snx][quote="Syncro rašė:

    [quote="Liuxas rašė:

    Jei del cilindru skaiciaus, tai kogero nera prastesnio variklio nei 5cilindru, visi juos ziauriai keikia, (cia apie benza) , atreguliuot sake beveik neimanoma tiksliai ir pan.

    Nu nu 😆

    viskas gerai su tais penkiu cilindru varikliai. Vieni is patvariausiu, didele dalis Audi vazineja su jais. O kai ideda dujas kurios šaudo tai ir pareina viskas, po to benzu nevaziuoja.

  13. liuxai galva plaunuos kiekviena diena mazdaug 70C temperaturoj 😀 visos audi nuo 1988 cinkuotos, 100%! kad tu toks ekspertas, tai pasakyk kaip tu is akies matai kuri masina cinkuota, kuri ne? dazus gal pratrini? jeigu kokia audi is gamyklos isejo cinkuota, vokietis sudauze, lietuvis dauzta nusipirko, cinkas pazeistas, silke surudijo, o tu eini pro saly ir galvoji , kad masina necinkuota.
    kas del 5 cilindru, tai vienintelis minusas mechaninis ipurskimas, nes dazniausiai buna, kad isideda dujas, jos sauna ir lekste esanti vadinamajame " krabe" susilanksto, tada variklis graziai nedirba. o jei tvarkinga tai tas mechaninis ipurskimas nieko blogo. su tevu vaziavom is ruskyno su audi coupe, bet ta senesne nei bulka, 5 cilindrai variklis, tik ivaziavus i lietuva radiatorius truko, stodavom kas kiek laiko pilti vandeni, tai nakti atsidarius kapota variklis sviete raudonai kaip ikaites buvo, bet namus pasiekem. sakau cia neuzmusamas variklis

  14. lolas rašė:

    liuxai galva plaunuos kiekviena diena mazdaug 70C temperaturoj 😀 yra 88metu, ir necinkuota, beje ten giminaitis savo namie masinas kala, tai aiskino kad yra zenklas kazkoks ant to lipduko kur dazu marke , ir dar kazkur imusta i metala, bet kur tai nepamenu, bent jau ta musiske kai paziurejo to kas visosm yra nebuvo.,…

  15. Ke-jetronic rašė:

    nuo 87-88 metu visas cinkavo. Iki to cinkavo dalinai arba ne. O jei masina dauzta buvus, tai cinkas bus nuejes ir lenda rudys.

    Rudziu nerasi niekur, bet vat tu zenklu kad kebulas cinkuotas nera….

  16. Liuxas":uks1q3ck] Syncro":uks1q3ck][quote="Liuxas":uks1q3ck][quote="Syncro rašė:

    [quote="Liuxas rašė:

    Jei del cilindru skaiciaus, tai kogero nera prastesnio variklio nei 5cilindru, visi juos ziauriai keikia, (cia apie benza) , atreguliuot sake beveik neimanoma tiksliai ir pan.

    Nu nu 😉
    autoriui:
    papasakosiu apie audi B4 1.9TDI 66kw, nes pats tokia turiu. pirkau ja del to,kad tai vidutines klases automobilis su mini klases automobiliu ekonomiskumu. vaziuodamas 80-90km/h greiciu itelpu i 4L/100km.,o siaip vaziuodamas misriu rezimu skaiciuoju 5L/100km. uzsiveda net per didziusius salcius. minusai:priekinei sakiu salemblokai pareina kas 10.000km. bet jie yra 4vnt ir kainuoja po 9Lt., o pasikeiciu pats garaze. geras meistras sake,kd tai ne automobilio beda,o tiesiog lietuvos rinka uzversta nekokybiskomis autodetalemis.

  17. Mr.D":2wmnw6nq] Liuxas":2wmnw6nq][quote="Syncro":2wmnw6nq][quote="Liuxas":2wmnw6nq][quote="Syncro rašė:

    [quote="Liuxas rašė:

    Jei del cilindru skaiciaus, tai kogero nera prastesnio variklio nei 5cilindru, visi juos ziauriai keikia, (cia apie benza) , atreguliuot sake beveik neimanoma tiksliai ir pan.

    Nu nu 😉

    Audi penkiu cilindru (5gang) variklio darbo taktas yra 1-2-4-5-3, bet keista, kad nuorodoje nurodoma 1-3-5-4-2.

  18. Ke-jetronic rašė:

    Syncro rašė:

    Aha,puikus pastebejimas . 😆

    nu as tos tiesos netikrinau, bet manau cia gincytinas reikalas. juk ten nenurodo kad tai butent audi schema. gal tai saab,volvo ar kitu varikliu schema

  19. Sveiki. Neradau niekur reikiamos temos. Taigi, cia: turiu volkswagen passat 93 metu 1.9 dyzelis. iprastas pasatas, 50kw. Ar imanoma pastatyti turbina? Kiek mazdaug kainuotu ir kokie nuostoliai(degalai ir t.t.)?Gal kas zino, kur daroma cia(vilnius)?
    Traukos nera jokios, zinoma, pigumas vazinejant didelis, 5 litrai…

Parašykite komentarą