Gal kas zinot koki zmogu vilniuje ar netoli vilniaus, kuris galetu turbo restauruot.
Turbo servisa ir pats zinau tik pazystamas geras tai norisi pigiau.
2000metu A6 1.8T 5V (anglas) su kazkokiu varyklio defektu, duma meta nesveikai. Nuemem turbo ir vaka radom karstojoje dalyje
Siaip ir priekiniai sparneliai tokie patrinti
Jei kas turite kokiu geru meistru tai buciau labai dekingas
864182828 ir 865251115 Raimis
Nemanau, kad apart turbo serviso dar ka nors rasi. As savo turbina taisiaus zirniu g., ten tas pats turbo servisas tik kitu pavadinimu.
Restauruot jau cia tikrai bus ka.Siaip nuvaziuok ten kur va dave adresa ir paklausk mazdaug kainos ir pasidomek naujos turbinos kaina.Naujas daigtas yra naujas.Tuo labiau,kad cia tikrai darbelio bus ja atgaivint.Tiesiog pasidomek kainom,gal nedaug skirsis naujos.
861286914- cia tas servisas zirniu gatvej. Su nuimta turba gaunasi pigiau. Manau kainuos 500-1000lt restauracija
Na standartine kaina.Nauja manau apie 1700 kainuos.
Nujauciu, kad uz restauracijos kaina galima butu paimt naudota, Zinoma jei masina pardavimui toks variantas tiktu, bet jei sau- loterija.
Nauja su akcija 1920lt, restauracija 1100, o shrote nuo b5passato 700-800lt.
Idejom nauja bet dabar kita beda. Kaista iki raudonumo karstoji dalis ir nera traukos lyginant su tokia pat audi. Kataliza ismusem, tepimas ir ausinimas geras. Gal cia su degimo kampu kazkas?
2k lt nesinoretu taip ismest beeksperimentuojant, gal geriau konsultuokis su specais. Galbut naujai turbo reikalinga prakatke, t.y. negalima jos drozt iskart. Jeigu taip kaista vadinas dega, galbut tepimas chrenovas, o gal ir su pacia turba ne viskas tvarkoj.
Vyrai nejuokaukit taip 😀 nes likimas bus toks kaip ir senosios turbinos,cia jos mirtis,gal ir buvo sio kaitimo priezastis.Jusu pasakymas su tepimu ir ausinimu viskas tvarkoj,kazkaip keistai skamba siuo atveju.Gali buti koks misinys netinkamas,bet kaistu tikrai ne taip ziauriai.
ausinimas ir tepimas buvo ok, o beda buvo tame, kad persokes buvo per 1 danti dirzas. Per karstos ismetamosios dujos ja ikaitindavo iki raudonumo 😉
O po tokiu pakaitinimu turbai neatsiliepe? Beje, klausimas truputy ne i tema: siandien gavau toki pastebejima, kad ismete maniske melyno dumo ( saltu varikliu nuspaudus dugna). Tai gali buti del salto variklio ar jau ruostis turba restauruot?
Siaip ant salto nepatartina spaust labai varyklio jei jis dar ir turbininis tai tikrai negerai. O siaip tai manau vazinek kol vaziuoja. Neprisitaupysi viskam.
Auto ne naujas tai gali islekt bet kas 😀
Turbo ne turbu, bendzas ar dyzelis ar net dujos niekam nera sveika, ant salto gazuoti, reik laukti kol variklis ant laisvu pasils.
Nejaugi
siaip tai tikrai, aisku kol auto yra nauja to nesijaucia, bet seniems varykliams taip yra geriau. Aisku mazai kas taip daro B-)