2025 20 sausio

14 thoughts on “TURBO restauracija

  1. Restauruot jau cia tikrai bus ka.Siaip nuvaziuok ten kur va dave adresa ir paklausk mazdaug kainos ir pasidomek naujos turbinos kaina.Naujas daigtas yra naujas.Tuo labiau,kad cia tikrai darbelio bus ja atgaivint.Tiesiog pasidomek kainom,gal nedaug skirsis naujos.

  2. Nauja su akcija 1920lt, restauracija 1100, o shrote nuo b5passato 700-800lt.
    Idejom nauja bet dabar kita beda. Kaista iki raudonumo karstoji dalis ir nera traukos lyginant su tokia pat audi. Kataliza ismusem, tepimas ir ausinimas geras. Gal cia su degimo kampu kazkas?

  3. 2k lt nesinoretu taip ismest beeksperimentuojant, gal geriau konsultuokis su specais. Galbut naujai turbo reikalinga prakatke, t.y. negalima jos drozt iskart. Jeigu taip kaista vadinas dega, galbut tepimas chrenovas, o gal ir su pacia turba ne viskas tvarkoj.

  4. Vyrai nejuokaukit taip 😀 nes likimas bus toks kaip ir senosios turbinos,cia jos mirtis,gal ir buvo sio kaitimo priezastis.Jusu pasakymas su tepimu ir ausinimu viskas tvarkoj,kazkaip keistai skamba siuo atveju.Gali buti koks misinys netinkamas,bet kaistu tikrai ne taip ziauriai.

  5. O po tokiu pakaitinimu turbai neatsiliepe? Beje, klausimas truputy ne i tema: siandien gavau toki pastebejima, kad ismete maniske melyno dumo ( saltu varikliu nuspaudus dugna). Tai gali buti del salto variklio ar jau ruostis turba restauruot?

  6. Siaip ant salto nepatartina spaust labai varyklio jei jis dar ir turbininis tai tikrai negerai. O siaip tai manau vazinek kol vaziuoja. Neprisitaupysi viskam.
    Auto ne naujas tai gali islekt bet kas 😀

Parašykite komentarą