Taigi susigalvojau laikyt varavimo teises. Bet norėčiau eksternu, kad nereiktų ten vaikščioti į tas teorines pamokas.
Norėjau paklausti, jei kas žino, kokie yra pliusai, minusai, koks kainų skirtumas.
Kiek teko skaityt, kad išsilaikius teorijos egzaminą, paskui reikia registruotis ir nusipirkt 20val. pravažiavimo. Tai čia tada bet kurioj vairavimo mokykloj galima, ar toj firmoj "Regitra"?
Ir dar, gal kas žinot, kur geriau prisiregistruot mokytis vairuoti, Klaipėdoj. Kur normalūs instruktoriai ne isterikai 😉
O kaip pas tave reikalai su praktiniu vairavimu , su kokia transporto priemone ir daugmaž kiek valandų esi pravažinėjus? Čia svarbiau , nes teoriją tai iškalsi.
Ne teorijos nekalsiu, teoriją suprasiu 😕
😆 sakai suprasiu – optimistė , na gerai. Kaip jautiesi už vairo? Baisu ar ne? Pedalus , bėgius moki valdyti? Vienu žodžiu turi jausti mašiną , rankos ir kojos turi žinoti kas kur ir automatiškai viską rasti. Reikia atvažinėti valandas. Tai praktika. Geriausiai treniruotis namuose , o paskui tik regitra ir kiti formalumai. Jei mašinų nebijai – atmūčini kursus , pravažiuoji ir laisva , kaip sakant su visais ant ura praeini.
hmz…na kad leistu teorijos egza laikyt tai reik popieriuku,kad isklausius kursus ir sveikatos paskaitas.. o siaip teorija galima ismokti sprendziant ket testus , ne skaitant knygute, tai…. per daug nuobodu ,kad ka isliktu…
o norint issilaikyti vairavimo egzamina, poros valandu aiskteleje tikrai neuzteks , jei nkd nevazinejei…
ryt varysiu vairavima laikyti ir as brr …uzknisa jie labai prie kikevienos smulkmenos kabinasi… 👿
Stasy, aš mašinų nebijau, svajoju kuo greičiau važinėt 😉
As irgi labai noriu mokytis vairuot, bet… kolkas dar ne… ech 😆
😉
Imagine patikek net ir zenklai lenveui ismokastmai sprendziant bilietus, o dar be to yra testas, visu kalsuimu perziura ir pan…
hehe nenuvareu vakara pamigau 😆
o tie kas laikosi ta prasme vairaviom tai mazdaug is 10 koki 3-4 is pirmo karto islaiko gereusiu atveju…
Vis dėlto nusprendžiau laikytis teises paprastai, kartu su drauge sakėm eisim 😆
geras sprendimas , bet važinėti , praktiką už tave nieks napadarys. Būna žmonės kur ir per metus neįsikerta į važinėjimo niuansus.
Į tas kalbas kad kabinėjasi ir pan. nereikia kreipti dėmesio. Važiavimas svarbu. Svarbu jausti mašiną , matyti ne tik į priekį bet ir aplink. Bet kam galima dėl važiavimo pastabas duoti , net ir su keleto metų stažu ir daugiau. Geriausia , prieš laikant kursus , būtų patiems namuose pasimokinti važinėti , kad ir tam pačiam kieme. Tai labai gera praktika.
taip tikra tiesa ,kad turi masina jaust, nes kitaip nk gero nebus, o kad jaustum masina taip reik daug vaziavimo praktikos ir jeigu paredadntis vaziuoti tai nemanau ,kad tos 20 valandu pakanka ismokti tikrai gerai vaziuoti… reikia daug vazinet lb gerai vazineti su skirtingom masinom…
skems kursuos Imagine…oij paziovausi tu ten sededama 😆
Stasy, taip suprantu… che che, įdomu būtų kieme pas mane mokytis važinėti. Ten vos mašiną gali apsukt 😆
kruvini prisiminimai man apie tuos kursus 😆 brr
😆
😆
O mašinoj nebereikės svaigt – tik žiūrėsi į visas puses kad tu kam nors , ar kas nors kitas bumt nepadarytų. Reikės ne mažai atidumo ir dėmesio. Ir pirma ir pati geriausia pamoka kai pirmą kartą į ką nors įvažiuoji. 😆
Tikiuosi man to atidumo nepritrūks, Stasy 😕
ta proga pasigirsiu , kad vakar issilaikeu 😆
Sveikiju. 😀
dekavoju 😆
latifa rašė:
nu , kietai , kietai jau čia 😆
Latifa , sankabą gerai įvaldei?
Na žinai, kaip pirmas kartas po daugybės metų, tai neblogai, Stasy. Kol kas pamirštu kartais patraukt koją nuo gazo, kai minu sankabą 🙂
o joa Stasys sankaba mano drauguze 😉
o ką veidrodėliai , kliūna už stulpų? Na čia ne veidrodis ant sienos 😆