2024 28 kovo

27 thoughts on “VR6

  1. Pagalvok kam tau tokia nesamone? Nu ir kas, kad galingas variklis, bet jis vistiek liks golfu. Beto jei kasnors suges tikrai neapsidziaugsi isigijes tokia egzotika, o dar kasko draudimas.
    Jei nori sportines tai ir pirk sportine.

  2. na kad tai egzotika tai nepasakyciau, juk tai ne kokia safrane 3.0l V6. o kasko tai net nesiruosiu drausti, juk ape 3 sneku. siaip as grieztai apsisprendes, bus golfas arba coradas, tik mane domina informacija apie motora.

  3. SIULYCIAU PABANDYT CORADO 1.8 KOMPRESORIU G60.IR TOS GALIOS JAM NETRUKSTA.APIE DOCHA TEKO GIRDET NEKOKIU ATSILIEPIMU.KURO SANAUDOS MAN BUVO APIE 7.5L.IR PRIEZIURA JO PIGESNE NEI VR6.MAN JIS BUVO MIELAS.

  4. raimazas rašė:

    na kad tai egzotika tai nepasakyciau, juk tai ne kokia safrane 3.0l V6. o kasko tai net nesiruosiu drausti, juk ape 3 sneku. siaip as grieztai apsisprendes, bus golfas arba coradas, tik mane domina informacija apie motora.

    O pagalvojai koks bus variklio stovis, tokiu metu automobilyje, jei jis padarytas galingas ir is jo buvo greziama maximum galios?

  5. Someone rašė:

    O pagalvojai koks bus variklio stovis, tokiu metu automobilyje, jei jis padarytas galingas ir is jo buvo greziama maximum galios?

    jei turi tokia masina tai nebutinai turi is jos maximuma spausti, o galinga varikli taip lengvai neuzdrosi. kitavertus viskas ismatuojama ir tikrai eina suprasti uzdrostas ar ne.

    nzn kodel bet VR6 traukia 🙂 kazkaip keistokai skamba kad 1.8 turi panasiai arkliu nei 2.8. o tu su motoru bedu turejai?

  6. As asmeniskai neturejau, nes nlb megstu sportines, atsivazinejau jau savo, dabar ramiai vazineju. Tik zinok, kad forsuota varikli uzpjovus tai tikrai daug bapkiu reiks ikisti. Beto ne tiek ir daug lietuvelei vr6 vazineja. Todel dalis reiks vezti is uzsienio, o tai reiskia didelius pinigus.

  7. PAS 2,8 128KW,O PAS 1.8 KOMPRESORIU G60 MODELI 118KW.IR JIS LENGVESNIS GEROKAI.SKONIO REIKALAS,BET MAN CORADO ATRODO GERIAU.O DALIU TIEK TO TIEK TO RASI.2.8 ES BISKI DAUGIAU BENZO.O JEI NORESI GALIOS DAUGIAU GALIMA KOMPRESORIU GALINGESNI MONTUOT.

  8. kad corado geriau atrodo tai faktas, bet golfu daug didesnis pasirinkimas. galios tai man ir 118 uztektu, bet as noriu suzinot kuris motoras patvaresnis, kokiam maziau gedimu pasitaiko ir kokie tie gedimai buna.

  9. Jeigu turi galimybe tiktai corado su kompresorium ir jokiu kalbu.Forsuotas motoras nera galvos smaugimas,tai yra darytas motoras ir nesvarbu ar tu galva zeminai ar tu alkunini issilengvinai,tai jau bus forsuotas ir forsavimas vien i galvos zeminima neieina.Gerai,kodel corado ??? Visgo jame yra turbina ir kiekvienas siek tiek ismanantis pasakys,kad turbininiam (nesikabinkit prie zodziu…) AG yra lengviau pakelt negu atmosferiniui.Tas vr6 greit atsibos ir traukos bus mazai o kai noresi kazka daryti kainuos nepigiai,o naudos nedaug bus.Visgi reiktu ziureti i prieky,kad butu kazkur judeti,o ne su vr6 pusasius nusukineti 🙂 Tuoj labiau ka sneketi apie normalaus vr6 pirkima,corado greiciau surastum ir pasirinkimas bus.

  10. na nei as ta galia kelsiu nei ka, tik noriu kad i kalniuka vaziuojant nereiketu antros pavaros jungti. na kita vertus imam toki varijanta: g60 turi 118KW o VR6 turi 128KW (be to kiek ziurejau corado nera su 2.8VR6, yra tik 2.9VR6 su 140KW) taigi turim 10KW skirtuma, ir nemanau kad vien turbinos pagalba eitu panaikinti ta skrtuma. plius dar sukimo momentas geresnis 128KW. tai kam smaugti motora keliant slegi ir mazinti jo tarnavimo laika jei galima tureti daugiau KW is karto. be to sioj sriti dar nieko neesu dares, tai kas garantuos kad pirmas blynas nebus prisviles?

    Someone rašė:

    SIULYCIAU PABANDYT CORADO 1.8 KOMPRESORIU G60.IR TOS GALIOS JAM NETRUKSTA.APIE DOCHA TEKO GIRDET NEKOKIU ATSILIEPIMU.KURO SANAUDOS MAN BUVO APIE 7.5L.IR PRIEZIURA JO PIGESNE NEI VR6.MAN JIS BUVO MIELAS.

    kiek supratau turejai tokia, papasakok apie gedimus ir pan…

  11. as neilgai ja teturejau.visu pirma variklis 1.8 nereikalauja dideles prieziuros ir remontas nebus brangus(cia blogiausiu atveju)juk tai paprastas 1.8 tik su komp.pvz.starteris tinka nuo paprasto 1.8.jis visa jega turi nuo 1 begio,nes komp.pradeda suktis vos uzvedus varikli.tai ne turbina ne nuo kokiu ten 2000 jungiasi.as gedimu neturejau.

  12. aaa… su kompresorium dar neesu susidures ir nelabai ysivaizduoju kaip jis atrodo… 😯 o yra kokiu kriteriju patikrinti to kompresoriaus bukle? (na pvz kai turbina i pabaiga tai dumina motoras) ir gal kas zino kiek jis turetu pusti?

  13. 220 tai cia mizeris, as su savo paseo gamykliniu standartu ir paprastom padangom 200-220 laisvai vaziuodavau. Va toks barskaliukas su 1,6 isspausdavo tiek tai 2,8 varikliu ir daugiau nei dvigubai daugiau kw tikrai daug greiciau turetu eiti, aisku aerodinamika prastesne guolio. O siap kiek spidometre parasyta tai tiek teoriskai turetu ir vaziuoti.

  14. vr6 golfai jau ejo su kita pakaba ir su kietesnem zemintom spyruoklem . Aisku norint kaip sakei 240 greiciau manevruot staigiai, jau reiketu vaziuokle persidaryt, tauciau kad 1 skelbime esantis golfas eitu minimum 220 tai garantuoju 😉 .

  15. Syncro rašė:

    Siuo klausimu sutinku su Liuxu,kad top speed dar neviskas.Man gal kokia 150 mazoka butu 🙂

    Kaiptik kuo didesne arkliu atsarga turi tu greiciau ir greiti ima ir max greitis didesnis.

Parašykite komentarą