2024 16 balandžio

15 thoughts on “Žemas ūgis

  1. Litovec2 rašė:

    as tai isvis nesuprantu is kur cia kas istrauke, kad zaidziant kasi daugiau paaukt galima /:)

    Aš tai nesu girdėjus, kad krepšinis padeda.. kad baseinas tai taip ; ]

  2. Reikia gerai valgyti – produktus kurie turi kalcio. Iš sporto, plaukimas tikrai padeda, bet čia reiktų ne metų ir ne dviejų plaukiojimo jei nori keletą centimetrų paaugt, reikia derinti plaukimą su sportu kuris labiausiai padeda paaugt – kojų bei nugaros tempimo pratimai. Mūsų stuburas sudarytas iš 33 diskų, tarp kurių yra tarpeliai, jei dažnai darysi tempimo pratimus nugaros sričiai, tie tarpeliai padidės ir užsifiksuos, turėtum ir paaugt :). Panašiai ir kojų sričiai, nors kojos ir nesudarytos iš diskų, tačiau kaulai jungiantys blauzdą bei šlaunį taipogi nėra sujungti, ir tempiant kojas, taipogi galima paaugt. Pasiieškok tempimo pratimų internete (angliškai jei ką – stretching).

    O šiaip, pasakysiu, svarbu ne ūgis, o laikysena, vaikščiok tiesa nugara, pasitempus (tik ne persitempus). Negaliu žiūrėt į sulinkusias panas, nesvarbu, ar jos 160 ar 180.

  3. Ievuukas rašė:

    Litovec2 rašė:

    as tai isvis nesuprantu is kur cia kas istrauke, kad zaidziant kasi daugiau paaukt galima /:)

    Aš tai nesu girdėjus, kad krepšinis padeda.. kad baseinas tai taip ; ]

    Šeip padeda dėl augimo krepšinis, pagalvokim, kodėl visi krepšininkai aukšti? :))
    Kabėk ant skersinio geriau, tempimo pratimus daryk, gali ir baseine paplaukiot. Šeip apie 70 procentų augimo sudaro kokie genai, o kad miegosi tam tikru laiku, ar sveikai valgysi, nepaaugsi labai daug. Bergždžias reikalas.

Parašykite komentarą