Sveiki. Sikart apie viesaji ir neviesaji transporta.
Manau, kad ne tik Vilnius susiduria su siomis bedomis, bet ir kiti didieji miestai. (nors kaimuose irgi reiketu naujesniu viesojo transporto priemoniu…)
siulau du variantus, is kuriu pasirinksite jums priimtinesni ir reikalingesni.
Idesiu 3ia varianta "nezinau", bet cia jau tik tiem, kurie tikrai nezino 😀
Cia mane domina, kas siandieninei Lietuvos jaunuomenei didesne vertybe : pasivaiksciojimas gamtoje ar pasivazinejimas automobiliu po miesta.
Someone rašė:
O tai kas garantuos kad jis neveluos ir kad kasnors jame nepasmardins? Nu tarkim kad ir neveluotu, vistiek reiktu einant is namu i laikrodi zvilgciot kad nepraziopsot, ir iki laiptines aisku neprivaziuos jis, tai paciam kazkur eit, gerai kai grazus oras, o kai ne…
Va kamsciuosse su masina stovet tai tikrai nervina, bet laimei tuo metu niekur man nereikia vaziuot.
Someone rašė:
Nemanau kad ekologija ir patogumas kolkas suderinami. Galetu buuti automobiliu varomu elekta, oru, va puikus pavyzdys bet kolkas tik viena toki tezinau, ir tai hibrida, eletra/benzinas Toyota Prius, kazkada buvo tokia mintis pirkti si automobili, nes megejas pakeliaut esu, tai ant kuro nemazai buciau sutaupes tik kad kaina jo man ddidoka. Manau kad tokiu eekologisku automobiliu gamyba butu naudingesne mazinant aplinkos tarsa nei kad viesojo transporto vystymas, nes zmones jau priprate prie savo automobiliu ir manau sunkaii ju atsisakytu. O jei ekologisku automobiliu atsirastu, tai turetu greiitai tokie susidomejimo sulaukti, juolab kad ju islaikymas labai pigus palyginus su dabartiniais, o kuro kainos viss auga…
Toyota Prius kaip paasirode buvo tiek uzsakymu kad vienu momentu net nebespejo gamint ju, taip kad tokios masinos paaklausa turi. As asmeniskai irgi tokia pirkciau jei tik ju butu ir isgaleciau ipirkt. Tai aisku kamsciu problemos neisspres, galbut net dar ju padauges, bet uztat oras mieste butu zymiai svaresnis.
Žinai, važinėtų žmonės ekonimiškai — ne po vieną automobilyje, o bent po du, kartu vyktų į darbą, į mokymo įstaigas, sumažėtų ir kamščių.
Bet aš už viešojo transporto tinklo puoselėjimą.
Kelius tavrko tegu, uzsienyje 100 kart daugiau masinu, o visi telpa.
Oni rašė:
As viena bendradarbi visada namo pavezu jei kartu darba baigiam, nes jis masinos neturi.
O as tai aisku kad us sava transporta balsavau, nes tai daug patogiau, reikia tarkkim is sodo bulviu atsivezt, tai sumeti maisiukus i bagazine ir iki pat laiptines gali davezt, o su viesu transportu kiek tamppymo iki stoteles butu. Arba lietus smarkiai lyja, o auttobuso reikia laukt, nu galima su skeciu eit, bet kam ten salt ir po balas braidyt kai tik isejas is namu gali sest i masina ir vaziuot. Jeigu as i darba vaziuociau viesuoju transportu tai reiktu per du aautobusus persest, nes nuo mano namu iki darbo neekursuoja toks, velgi kiek laipiojimo, laukimo, beto negaleciau iskart su darbiniais rubas vaziuot, o tampytiss juos tasej, o poto darbe persirenginet, o jei darba baigiu 3,00 nakties tai autobusai dar nekursuoja. o ir siaip nuosava masina gerai, nes niekas nevarzo, kada norri vaziuoji, kada nori sustoji, kur nori ten vaaziuoji. Ji yra tavo ir zinai kad niekas daugiau su ja nevazines ar joje nesedes be tavo leidimo, o viesajam transporte tai kvapas nemalonus, tai kokia bobute ar vaikai apsnerkste tureklus. Bet reikalingas ir viesasis trnsportas, nes yra zmoniu kurie neturi savo masinu arba negali ju nusipirkti, o gal nenori tiesiog. Kazkada ir as pats vaziavau su marsrutiniais taksi kai i miesta reikejo, nors galejau ir su masina vaziuot. Kazkai buvo atsibodus ji man vienu metu. Bet siaip as uz nuosava transporta, nes tai daug patogiau.
Antras variantas tiesiog pakankamai neįmanomas. Balsavau už pirmą.
O šiaip norėčiau dviračių takų.
As manu jog antras variantas cia geriau padetu, bet manau jis sunkiai imanomas cia gi kaimas, o kaimuose metro nebuna 😆
pixonas rašė:
as turejau omeny miesto transporta, o ne uzmiescio. As uz tokia politika, kad kol darbo dienos – masinas laikykime garazuose, o kai savaitgalis ir norime gamtos, sodu, isvyku – atsirakinkime garazus ir keliaukime masina.
pixonas rašė:
Persedimai nera jau toks nepatogumas, kai visuomeninis transportas yra idealus, neveluojantis ir nesmirdantis. Be to, su masina visa laika trankytis mieste daug bangiau plius paciam reikia vairuoti. Nesakau, kad blogai paciam vairuot, as ir pati kartais megstu, bet kai gyvenu mieste, kuriam tas visuom.transportas yra veik idealus, nematau net prasmes masinos turejimui. nebent retesnems isvykoms uz miesto.
Laipiojimas, laukimas taip pat nusibraukia, kai visuom.transportas tampa beveik idealiu. as cia nejuokauju.
Cia dabar ne uzsienio tema, bet kai atvykau i sali, kurioje dabar gyvenu, pamaciau, kaip reikia tvarkytis su tokiomis problemomis, kaip automobiliu skaicius keliuose. Problemu reikia ieskoti visuomeniniame transporte ir zmoniu smegenyse 🙂
Banshee rašė:
Del dviraciu taip pat pritariu.
Bet ar del to, kad 2as variantas atrodo neimanomas, reikia numesti rankas?
bet del automobiliams skirtu nauju keliu statybu mazeja miesto gamtovaizdis… prisimink akropolio statyma prie vingio parko, viaduko statyma per seskines oza , velgi tiesiamas del akropolio…
apskritai akropoliai turi but uz miesto, kaip kad maxima baze..
nezinau, kodel kitu saliu valdzia negriauna gamtos, o puoseleja ja, tvarko parkus…
del elektros masinu pritariu, bet tai nesumazins masinu. o kuo daugiau masinu, tuo bukesni zmones ir nesusimasto, kad ne gamta reikia mazinti ir kelius stayti, o reikia mazinti automobiliu skaiciu.
Be to, elektrines masinos manau dar ilgai bus tokios brangios, tad negreit galesime jas isigyti.
dar kai kas – ne tik Lietuvoj, bet apskritai dauguma zmoniu per daug galvoja vien apie save. vien apie ju patoguma etc. visur vyrauja tas "as". kodel negalvojame apie aplinka, kurioje gyvename. negi norime sauso miesto be medziu, be "plauciu", tik gatviu gatviu , pastatu ir dauuug masinu…
pazistu ne viena suomi, kuris pasakojo, kad vazinedavo su masina kone 10 metu, bet kai pradejo gereti visuom.transporto padetis mieste, jie atsisake masinos visiskai. jiems jos tiesiog nebereikia. nebereikia uz benza moket, nebereikia visu kitu patikrinimu, metiniu mokesciu moket, nebereikia centre ieskot, kur pastatyt… nes juos pilnai patenkina visuom.transportas.
pvz, kas dar gerai Suomijoj, tai , kad praktiskai visuose keliuose autobusams duodama atskira linija. sitaip autikai nepatenka i kamscius ir neveluoja.
beje, kad kas nepasmardintu autiku – sakau, cia tokia sistema, kad zmones ilipti privalo tik pro priekines duris, siuo atvjeu vairuotojas kas karta atlieka kontrolieriaus role ir jeigu bando ilipti koks girtas ar smirdintis zmogus, ji tiesiog ispraso lauk. 😉 as apie toki idealu transporta ir kalbejau.
Cia viskas paprasta tie kurie neturi masinu ir teisiu balsuos pries nuosavus automobilius ir keliu tavrkyma, o tie kurie turi – uz.
Cia gincas be pabaigos nes abieju ir pliusu ir minusu gali atrasti. As asmeniskai uz nuosava automobili, su viesuoju transportu tikrai nebusi toks mobilus kaip su savo automobiliu ir cia jau gincytis beprasmiska.
Nesutinku Tomai.
Tipo lieki prie nuomones, kad geriau galvojam TIK apie save ir nekreipiam demesio, ko imasi (kokio ziaurumo) pvz maxima vien del to, kad miesta vis daugeja masinu. bet nauju keliu tiesimas neispres problemos. 😉
Aura101 rašė:
Nereik taip isijausti, jei zinai kur masina padet tai nereik toliausiai statyt, beje kaip visi bomzai trulike? Saltis ziema, karstis vasara? Automobilije to nebuna, smirda jei pats apsiperdi, karsta kai prisikaitini arba ac neijungi.
Ps. As suprantu tavo vaikiska idealizma ir svajones padaryti, kad visiems mum butu gyventi geriau. Tu ne pirma ir ne paskutine.
TOMAZZ rašė:
Tai nera nei vaikiskumas, nei idealizmas. Man tik buvo idomi kitu nuomone, kaip jie noretu sprest problema. As zinau, kad su musiska valdzia kol kas tai yra neimanoma, bet kas man draudzia klausti visuomenes nuomones apie esama situacija??
Be to, tu ir toliau laikaisi isikandes "galvoju tik apie save". nu negi negeda? gal atsikvoset laikas, kad pasaulis ne vien apie tave sukasi? ar tu nesuvoki mano pasakymo esmes ar kaip cia yra nesuprantu…
gal suprasi, kai prades reiketi vazineti butent piko metu..
Nebijok vazineju ir pike esu praleides ne viena desimti valandu, todel gerai zinau kaip kas. O musu Lietuviskiems kamsciams tooli iki pvz. Vokietijoje ten kai istringi tai be 4-5val neisvaziuosi. Nesupranti pati ka rasai as ne apie save galvoju, bet zinau viena, automobilis yra gerai, o prie gero greit priprantama, todel niekas ir nesiruosia atsisakyti automobilio, o luzeriai be ratu ir stumia ant tokiu nes paprasciausiai pavydi.
…na čia šiaip pasisakysiu…
Rytas, lyja, visur tamsu ir visi pikti.. "Kamščiai" nežmoniški… Tačiau gerb. agarmis sėda į mikriuką, važiuoja A raide pažymėtu keliu, greitai, tvarkingai, laiku atvažiuoja į darbą, dar pasiskaito važiuodamas rytinę spaudą, be jokių nervų, iki darbo pradžios dar likęs geras pusvalandukas, pasidarau kavutės ir ramiai sau galiu kokiam nors forume pasėdėti…
Laukiu juk savo "ratuotų" kolegų, kurie išvažiavę iš namų tokiu pačiu laiku kaip ir aš vis vėluoja į darbą, arba atbėga paskutinę sekundę.. Juk kamščiuose prasėdėjo, dar ir mašinos nerado kur pastatyti, tai nuo toliausiai kulniavo… Visi sušilę įbėga ir puola prie darbo…
Na, tai kur čia tas Malonumas? 😆
agarmis rašė:
Sedi agramis darbe ir staigiai gauna zinia, kad skubiai reik buti kitame miesto gale, bendradarbis seda is salia darbovetes pastatyta automobili ir nuvaziuoja, o agramis keblina i stotele arba laukia takso.
Taigi be automobilio kaip be ranku, visur tai su mikriku, tai su taksi ar panasiai, as jau nekalbu apie tai, kad lb daug mikriku vairuotoju yra epileptikai, as pats zinau 5tokius kurie kaune vazineja. O kai pats vairuoji tai daug saugiau gali jaustis, nei sededamas prie girto taksisto.
As jau sakiau karta ir pasakysiu, tie kurie automobilio neturi ir stumia ant ju, nes supranta, kad su masina daug patogiau.
TOMAZZ rašė:
as nepavydziu tiems, kurie turi masinas. as pati kazkada ja isigysiu, turiu teises ir moku vairuoti ir zinau, ka reiskia vairuoti Vilniuje, nes tai dariau apie 3 men su tevo masina.
Gerai, sakai prie gero greit priprantama. Bet raikia but ant tiek ispindejusiems, kad nepasiziuret, kas aplink dedasi?
Ta prasme, sakai, kad liksi ir busi lietuviu net tada, kai tavo kaimynai atsisakys automobilio?
As juk sakiau kaip pavyzdi, kad laaaaabai daug suomiu vyru atsisake savo automobiliu miesto zonoje. Jie juos vairuoja vaziuodami uz miesto ar i ilga kelione. Kodel nepaimt pavyzdzio is kitu , o tik teigt, kad mes niekad to nedarysim, nes mums NEPATOGU.
As nesakau tau eik ir daryk taip, bet tiesiog man istrigo vien tavo nuomone.
Vis delto dabar kodel yra tiek daug masinu mieste as suprantu. Juk visuom.transportas ne tik veluojantis, bet ir smirdantis bei uziantis pro visas puses.
agarmis rašė:
Pasistenk savo mintis sutalpinti i viena posta.
TOMAZZ rašė:
Pats turbut taip vazineji ir padadarei bumt ir dabar esi luzeris(tautietis be masinos) ir vazinji mikru
TOMAZZ rašė:
Tai tu tipo vadini tuos, kurie neturi masinos, luzeriais vien del to, kad jie neturi kazkokios masinos????????? Be to, kokia teise turi teigt kazka apie zmogu, kai visiskai nezinai jo gyvenimo praeities…
Blyn pasibaisejau eilini karta savo tautieciu (net geda sakyti) mastymu…
O siaip mikru ir greiciau ir pigiau . Sutinku su agarmiu.
P.S. Sorry Tomai, kad nepagalvojau del savo dvieju paskutiniu post’u patalpinimo. Kitakart atsizvelgsiu 🙂
Nu zinok galim pabandyti, kas greiciau nuvaziuos per visa miesta(nesvarbu kuri) ar as su masina ar tu su mikriku, bet kurio paros metu su automobiliu bus greiciau, beje kaip su viesoju transportu sakykim 1nakties? Pagalvojai? Takso as pats esu kelis kart laukes po 30-40minuciu. Kokia tikimybe, kad kokia chebra nesugalvos patikrinti kas pas tave rankinuke ir po sijonu?
Niekada nenorėjau turėti daikto, į kurį kiši pinigus ir nieko negausi… o jei Tomui patinka mest pinigus į balą, tai tegu geriau vaikų namams atiduoda, gal kažką naudingo įsigytų vaikai… 😆 Patys iš savęs juokiasi…
agarmis rašė:
Nu zinai… masinos pirkimo pinigu ismetimu nepavadinciau, aisku nebent kai zmogus perka masina brangia ir taip isivaizduoja investaves pinigus, bet automobilio pliusus galima ilgai vardinti
O tu pagalvojai, kad masina reikalinga netik i darba nuvaziuot?
Kasdien labai toli važiuoji?
taip, mašina turi pliusų, tačiau tikrai ne tiek daug,. kad kiščiau pinigus į ją… Na nebent nusipirksi naują mašiniuką už kokių 100 tūks, tada gal ir pasivažinėsi be vargo kelis metelius… BET… Geriau tuomet investuot į nekilnojamąjį turtą tokias sumas, o ne į orą išmest.. 😆
agarmis rašė:
Uzsisvajojai, noredamas nusipirkti tokia masina su pedagogo alga turetum kokius 10m nevalgyti, negerti ir aplamai negyventi, gal tada ir susitaupytum tiek. Su pedagogo alga geriausiu atveju su audine 100 vazinet galetum
nežinai kiek ir iš kur aš uždirbu, taip kad nelabai gali skaičiuot.. 😉
TOMAZZ rašė:
O tu pameni apie ka as tema kuriau? Nebent cia ne man buvo skirta.
As nesu uz DABARTINI visuom.transporta, o uz "busimaji" (jei toks kada nors bus), kuris nustelbtu net automobilius….(mieste!) . Juk ne vienam poste akcentavau, kad issitraukiam masinas tada, kai varom kur toli i uzmiesti…
Del mikriku nezinau. Su jais niekad nevazinejau, todel negaliu sakyti nei pries, nei uz. Faktas tik tas, kad pigiau 🙂
As esu vairaves vokietijoje miunchene piko metu tai patikek visoi lietuvoi tiek nera masinu kiek vienam mieste. Ir viskas tvarkingai juda, nera nei lb dideliu kamsciu, tik vat kai autobane ivyksta avarija nezmoniskas kamstis susidaro.
Pas mus lietuvoi kamsciai visokie todel, kad prastai isvystita keliu infastruktura, vilniui neesu daug vazinejas, bet kiek vazivau tai tikrai maciau nemazai bedu su keliu zenklinimu ir sviesoforais, kaune taspats, lb daznai megsta uzlusti sfiesoforai. Bet didziausia problema vaziavimo mieste yra vairuotoju kultura. Visi pypina keikiasi, rekauja langus atsidare, o dar privaziave kruvos kaimieciu su savo geldomis, kurie nei zenklu pazysta nei posukius rodo ir sustot megsta daznai, kaip daznai buna, kai koks lauzas suluzta vidury gatves ir uzkisa visa kelia. Reikia neilesiti i miesta senesniu nei 15m masinu arba tokioms technikini padazniti bent karta i metus. O del tarsos tai zinojai, kad tik 5% viso co2 ir kito sudo ismesto i atmosfera yra is automobiliu, didziaja daly tersia ivairios dideles gamyklos.
OK. Vokietija. Sutinku, ten dauuug masinu, nes gyvena labai dauuug zmoniu ir ten labaiiii diiiiideli miestai 😀
Nemanau, kad Lietuva galėtų lygintis su užsieniu….
Lietuva unikali sudziu salis. As pirma patogesne proga gaves nesiu skudurus is jos.
TOMAZZ rašė:
nesigincyju… agarmis rašė:
irgi nesigincyju…
jus abu visisikai teisus. bet pagalvojus, as juk ir nelyginu uzsienio su Lietuva. as tik tikiuosi ( 👿
Bet supranti tavo lyginimas nera geras, nes lygini tik su viena salimi lietuva, daugiau pavyzdziu paieskok tada bus geresnis lyginimas, paziurek i vokietija, italija, sveicarija, austrija, prancuzija.
TOMAZZ rašė:
Kitose šalyse dar ir dviratį mėgsta, visai kitoks požiūris į tai 🙂
Nu zinok nera daug saliu, o jei ir megsta tai gyvena max 5km nuo darbo, nes isivaizduok kiek laiko uztruktu atvaziuoti is priemiescio iki centro su dviraciu kokioje romoje, zenevoje ar berlyne.
Nu tai jeigu didelis atstumas tai visai kitas dalykas
Parodyk, man bent viena didmiesti, kur nedieli atstumai. Tam ir reikalingi automobiliai, nes viesasis transportas buna sausakimsas, smirdantis ir siap sudinas, o atomobilije gali nusistatyt norima temperatura, klausytis ko tik nori, net kava gerti kol vaziuoji iki darbo, o db pabandyk viesajame trensporte isgerti puodeli kavos, manau daugiau pateks ant tave nei i vidu.
Tačiau gali papulti į kamštį ar panašiai
Kava galima išgerti darbe :))
Darbas nebutinai turi būti kitam miesto gale
be abejo, kol stovėsi kamštyje, tai ne tik gali spėti kavos atsigerti…bet gal ir visą darbą padaryti pvz su laptopu.. Tuomet kyla klausimas – kam tada į darbą "važiuoti" 😆
Beje, įdomu tik kokia vairavimo kokybė bus geriant kavą, skaitant laikraštį ar kalbant telefonu… nesistebiu, kad vyksta "karas keliuose"…
agarmis rašė:
Pas mane automatas, masinoje todel as su viena ranka nors ir drocinti galiu ir vistiek uz tave geriau vaziuosiu.
Tuomet sėkmės metant pinigus į balą… 😉
O koks cia pinigu ismetimas?
Tiesioginis…
Tai dabar asiliuk paskaiciuojam kur cia pinigu ismetimas.
Tu sakai, kad automobilis yra pinigu ismetimas? Taip?
Tada padarom eksperimenta katras greiciau is kauno centro nuvyks iki vilniaus centro, tu su autobusu tarukiniu ar dviraciu ar as su masina?
Ir tada pagalvok, jei as bent karta per savaite vykstu i vilniu, kaip man labiau apsimoka?
Galima, aš padėsiu. Papasakosiu istoriją. Važiavom mes iš, tarkim, Antakalnio Vilniuj iki Šilainių Kaune. Penktadienis, manęs išvažiavo iš Kauno 15 val. Pas mane Vilniuj buvo apie 16.30 val. Išvažiavom iš Vilniaus 17.00. Nuo Antakalnio iki autostrados reikia visą miestą pervažiuot. Jei geriau pažinotų Vilnių, būtų važiavęs pro Lazdynus, ten kamščiai mažesni būna. O bet tačiau… Pabandyk Vilniuje penktadienį 17.00 atsidurt Geležinio vilko g. arba Savanorių pr 😯 Taigi, autostradoj buvom maždaug 19.00. Iki Kauno dar valanda kelio, taigi, jau 20.00, o dar sustojom pavalgyt ir kavos, tai dar maždaug 30 min. Jau 20.30 val. Šilainių autostrados tiltas per Nerį užkištas taip, kad maža nepasirodė. Kamštis beveik nuo Savanorių iki Megos. Dar kokią valandą prastovėjom, nors savo langus pro mašinos langą mačiau. Namie buvau beveik 22.00.
Dabar paskaičiuojam. Sėdu Antakalny į troleibusą ir už 20 min. būnu stoty. Tada sėdu į traukinį Vilnius – Kaunas, kelionė trunka maždaug valandą ir 10 min. Tada Kaune susistabdau mikriuką arba pagaunu autobusą ir dar už 20 min. būnu namie. Paprasta matematika – su mašina beveik 4 val. su traukiniu vos 2 val. O traukiny galiu ir kavos pagert, ir knygą paskaityt, ir pamiegot. Visa laimė, kad tada su mašina ne man reikėjo vairuot.
O zinai, ka tai parodo, ogi nieko.
Paprasciausiai tu nezinojai kelio todel ir meteisi, as kaune piko metu galiu pervaziuoti visa miesta per 15min nes zinau kaip nulupta kauna, o del vilniaus tai irgi nebutu daug problemu, nes dabar yra tokie irengimai kaip gps, kurie greiciausia marsruta parenka.
Beje i savo kelione iskaiciavai puses valandos pasisedejima kavineje, nors net ne tu vairavai, i keliones trukme negalima iskaiciuoti visu stabtelejimu pamyzt, su tokiu kaip tavo pavyzdziu as greiciau su dviraciu nuvaziuosiu nei jus su visais pasisedejimais kavinese.
Už traukinį, trūlą ir mikriuką kiek sumokėsi? O kiek benzo išdeginsi kamščiuose?
O kas patogiau? Beto su tokia logika pesciom arba su dviraciu aplamai uz dyka viskas. Palygink kiek komforto automobilyje ir traukinyje.
nevaryk ant traukiniu, bo gausi i duda! Man traukiniai labai patogus, faini dalykeliai…
Bet tu Tomazz, nepastebi, kad visus argumentus ismeti laukan ir vis tiek palieki masina be jokiu minusu? 🙂 Gi jiem komforto trukumas.
Jei jum nereik daug vazineti tada ir viesasis transportas gerai, bet jei vazineji daug ir tarp miestu. Tai be automobilio neapsieisi.
Someone rašė:
pamirasia viena dalyka, kad jei gps parinks tau greiciausia marsruta tai nereiksia, kad ten kamsciu nebus.
Bet as siaip irgi uz nuosavas masinas ir man atrodo beprasmiska lygint ja su viesuoju transportu
Zidanas rašė:
Zinok ne viena ir ne du kartus gps naudojau nepazystamame mieste ir tikrai greiciausia marsruta parenka, net jei ir kamstis yra. Beto jei internetas veikia delniniam kompe tai aplamai gali gps pagalba gauti visus pranesimus apie kamscius ir avarija tavo marsrute.
aga, aš šiandien net pėsčiomis visur greičiau nuėjau mieste, nei supyyyp mašinos nuvažiavo… Ir juokinga pasidarė, kad taaaip jau gerai ta mašina, nors… va taip va… 😆
Taip ir sakyk, neturiu pinigu masinai, todel pesciom vaikstau.
Nemėtau pinigų veltui 😆
Nes ju neturi, juk pedagogas esi
Manau, tema ne apie mane, o apie transportą 😉
agarmi, ėjai streikuot?
Jis forume streikavo.
Ėjau.
P.S. o čia galima susieti su šia tema?… 😆
Ar patys moderatoriai visiškai nepaiso taisyklių ir nusikalba…
čia nėra demokratijos taip kad ir teisybės neieškok :]
Nežinau.
Nu tai kam rašyt tada, jei nežinai? Kad daugiau žinučių būtų?;D
Edvardas4K rašė:
Ne tiesiog sakau kaip yra. 😛
Traukinyje gali pavalgyt, atsigert, pamyžt, pamiegot ir dar bala žino ką padaryt gali nesustojant :))
Nepavadinciau vaziavimu viesame transporte poilsiu. Gyvenant paciame mieste GAL ir vazineciau su mikriukais i darba, bet auto vistiek tureciau. Gyvenu 1km nuo stoteles, iki darbo 35 km, davaziuot iki jo uztruktu minimum 2h (persedimu turbut 5), o ir kaina keliones paskaiciavus visai ne juokinga pasidaro (i dvi puses apie 20lt), su auto iseina vos 10lt. Kiekviena savaite bent po karta vaziuoju i sodyba, autobusas vaiksto viena kart i diena ir tai tik i viena puse (grizta visai pro kitur), labai daznai zvejoju- cia jau apie viesaji transporta isvis kalbos jokios nera, kas dien tenka reikalais sukinetis po miesta, kas kart vis kitur, su viesuoju transportu isproteciau turbut. Iki krautuveles 2km kelio, iki norm parduotuves apie 5km (max baze). Tad be masinos bent as negaliu zengt ne zingsnio. O gyvenant mieste nuobodu gyvenima (zinant tik darba ir namus) automobilis zinoma nereikalingas, nes viskas ko reikia po ranka.
Skipper rašė:
Aš tai nesu prieš automobilį. Taip, tai komfortas ir patogumas, ir pavyzdžiui, tavo gyvenimo būdu automobilis tiesiog būtinas. Ir jau tikrai be jo neišsiversi gyvenant kaime, o dirbant toli, mieste.
Bet klaidinga manyt,kad automobilis tiesiog mirtinai reikalingas bet kurioje situacijoje. Pvz: aš tai gyvenu apie 250 m. nuo stotelės, iki darbo autobusu tiesiu keliu per 25-30 min. be persėdimo nuvažiuoju (aplenkdamas kamščius, nes yra A juosta). Nors automobilį ir turiu, bet jį naudoju tik retkarčiais (pvz: į parduotuvę savaitei užsipirkt, prie jūros šeimą nuvežt). Bet į darbą tai tik VT ! Nes žinau kad auto ne mažiau kaip valandą kamščiuos stovėsiu (nors komfortas ir visai kitoks) ir dar pastatyt neturėsiu kur (dirbu tokioj vietoj , kur iki artimiausios aikštelės 500 m., o stotelė beveik tiesiai prie darbovietės)
Na, manau kad automobilis yra fainas ir naudingas dalykas, bet tikrai ne mirtinai reikalingas, kaip kai kam atrodo. tai priklauso nuo individualios situacijos.
Kodel visi galvoja, kad as kaime gyvenu? 😀 ) O dirbu kaime, tiesa tas kaimas visai kitame Vilniaus gale. Kol jo nebuvo tol jis ir nebuvo reikalingas, tik jam atsiradus- be jo niekaip… O del kamsciu- kas zino tas juos apvaziuoja. Piko metu stengiuos nelyst i miesta, o jei tenka, yra begales keliuku, kuriais galima be didesnio vargo nukakt i reikiama vieta.