2025 21 rugpjūčio

33 thoughts on “Audi

  1. Audi A6 yra tikrai geras ir patvarus atomobilis. Maniske yra 2001 metu 2,5.l ir as esu ja labai patenkintas. Kas be ko , kaip ir kiekvienas automobilis ,A6 turi taipat savu bedu… Didziausia problema yra variklio paskirstymo velenelis.

    Patariu nusipirkus iskarto nusiimti variklio dangti ir pasiziureti ar nera itrukimu ar aiskiu nusidevejimo zymiu ant veleno ir "Schlepphebeliu" -ziureti foto (lietuviskai nezinau). Taipat nusiimk karteri ir paziurek ar nera kokiu nors metalo gabaliuku jeme. Butinai isplauk variklio vidu (tam yra specialiu tepalu plovimui).Siaip patarciau nuo 150000km rimtai susirupinti velenelio pakeitimu… Jei ne – greitoje ateityje teks pasikeisti variklio galvute… Dirzelis pas A6 2,5 TDI keiciasi kas 120000 , bet patarciau bent kas 80000. Neduok keisti bet kam ,nes tai nera snargliu darbas…Siaip Vokietijoje si procedura gerai kerta per pinigine, o kaip LT nezinau..- Ps . kai uzkuri salta varikli niekada neduok gazu, o pirmas 10 minuciu pavaziuok ramiai. Jeigu pjausi salta – sitam varikliui yra peilis… Jeigu varai autostrada pilnu , niekada is karto sustojas neisjunginek variklio ,o leisk jam padirbti , nes ju turbinos sito nemegsta, o pakeisti turbo kainuos daug piniguciu. Nepirk automato – nes apie juos geru atsiliepimu nera… Jeigu kas – klausk.

  2. na kiek teko girdet is pazystamu, tai tiek kad variklis isties gerai traukia ir apskritai yra neblogas. reiks pasidometi tuo veleneliu. beje: kaip tau bagazine joje, didele? ir kaip pats salonas ar erdvus. esu pasiziureje vaizdeliu, tai bent jau vizualiai atrodo erdvus, o kaip is tikruju?

  3. phizx rašė:

    na kiek teko girdet is pazystamu, tai tiek kad variklis isties gerai traukia ir apskritai yra neblogas. reiks pasidometi tuo veleneliu. beje: kaip tau bagazine joje, didele? ir kaip pats salonas ar erdvus. esu pasiziureje vaizdeliu, tai bent jau vizualiai atrodo erdvus, o kaip is tikruju?

    Turiu limuzina. Vietos bagazineje per akis. Kad ranka pasiekti pertvara reikia ilysti i bagazine, kitaip jokiu sansu 😉

  4. MARIJUS1980 rašė:

    AS VAZINEJU PASSATU 99M.DRAUGAS AUDI A6 99M.JO MASINOS KAINA APIE 8000EURU MANO 5500E.O SKIRIASI TIK ISVAIZDA.VARIKLIAI VAZIUOKLE TAS PATS.

    A6 tai ne Pasatas…. Vien tik salono apdirbimas daug ka pasako… Niekada nepirkciau Pasato. Maniske kainavo 10 000€ ,ir ne trupucio nesigailiu ,kad pirkau,nors tu paciu metu gera Pasata galekjau paimti ir uz 7000€. Audi visada buvo ir bus keliais laipteliais auksciau…

  5. na del vaziuokles tai ka galiu pasakyti: nesvaik. passato vaziuokle labai lieva. ypac priekine pakaba. beje apskritai tie pasatai visi barskalai. beje rask tu man passata su 2.5 diesel varikliu. labai retas modelis, o man tu su 1.9 nereikia. beje passato variklis labai triuksmingas. kaip mikriuko kokio. na as pirkciau passata jei man reiktu grynai darbinio arklio, o dabar man reikia biski darbinio arklio ir biski prabangos 🙂

  6. NANANAS rašė:

    MARIJUS1980 rašė:

    AS VAZINEJU PASSATU 99M.DRAUGAS AUDI A6 99M.JO MASINOS KAINA APIE 8000EURU MANO 5500E.O SKIRIASI TIK ISVAIZDA.VARIKLIAI VAZIUOKLE TAS PATS.

    A6 tai ne Pasatas…. Vien tik salono apdirbimas daug ka pasako… Niekada nepirkciau Pasato. Maniske kainavo 10 000€ ,ir ne trupucio nesigailiu ,kad pirkau,nors tu paciu metu gera Pasata galekjau paimti ir uz 7000€. Audi visada buvo ir bus keliais laipteliais auksciau…

    nepasigyrei su ta savo kaina ? pas tave gal 2005 metu ? koza/roza televizoriai ir t.t.. ? Arba permokejai dachu**** su trupuciu 😉

  7. Liuxas":da70zhza] NANANAS rašė:

    [quote="MARIJUS1980 rašė:

    AS VAZINEJU PASSATU 99M.DRAUGAS AUDI A6 99M.JO MASINOS KAINA APIE 8000EURU MANO 5500E.O SKIRIASI TIK ISVAIZDA.VARIKLIAI VAZIUOKLE TAS PATS.

    A6 tai ne Pasatas…. Vien tik salono apdirbimas daug ka pasako… Niekada nepirkciau Pasato. Maniske kainavo 10 000€ ,ir ne trupucio nesigailiu ,kad pirkau,nors tu paciu metu gera Pasata galekjau paimti ir uz 7000€. Audi visada buvo ir bus keliais laipteliais auksciau…

    nepasigyrei su ta savo kaina ? pas tave gal 2005 metu ? koza/roza televizoriai ir t.t.. ? Arba permokejai dachu**** su trupuciu 😉
    Na yra pas ta mano audine visokiu pribombasu , bet ne tame esme. As ja pirkau beveik pries 3 metus.

  8. O TU PABANDYK PALYGINT TAS PRIEKINES TRAUKES PASSATO IR A6 TAIP SUDEJES KARTU.TAIP 2.5 D IR AS NESU MATES.BET DYZELIAI VISI TRAKTORIAI IR JEI NETAUPYCIAU PER AMZIUS NEPIRKCIAU DYZELIO.

  9. tame ir yra kad audi dyzeliai (bent jau 2.5) nera traktoriai. traktorius yra passatas su ziauriai riaumojanciu 1.9 varikliu. beje nusipirkau as ta audine, galvoju ai surizikuosiu. na kolkas patenkintas, tik technikines nepraejau nes duslintuva susivirint reikejo ir zibintus sureguliuot. o siaip pati masina patogi, nors isleidau 6500e, bet tikrai nesigailiu. visi navarotai kuriu man reikia, salonas tikrai erdvus, bagazine super. tik vieno nesuprantu: kodel kiti taip stumia ant audi? gal juos partrenke kokius 5 kartus butent audi? gal jie isisamonine kad net dabartines audi yra tas pats kas pries 18 metu gamintos bulkos? kas del passato: taip tai panasus automobilis. tik yra skirtumas: vw- liaudies audi. kitaip tariant jei neturi pinigu audi, pirk vw. panasus automobiliai, bet surinkimo kokybe, navarotai, varikliai ir dizainas: audi pusei. kaina, praktiskumas vw pusei.

  10. mano passatas nei barska nei tarska.gal tu navarotu ir maziau.norint prabangaus passato yra skoda superb,pabandykit pasidomet.as 1.9 tdi 66kw pirkau del ekonomijos.protingai vaziuojant iki 120km.7 l.man nevirsija.kiek audi 2.5tdi estu jei nepaslaptis?na o uz dizaina moket keliom stukem brangiau…sedau i draugo a6 2,5tdi pralekt,tai komforto skirtumo nemaciau,tik trauka gerokai skyres.palyginus golf ir a3.a3 surinkta ant golfo platformos.passatas buvo ir bus liaudies vezimu.tureciau daugiau pinigu,garaze stovetu ne vw,o bmw arba mb.

  11. Na maniske A6 2,5 TDI , 100km sunaudoja 7 – 7,5 ltr kuro ,net ir ijungus kondicionieriu… Bendradarbis vairuoja 1,9 TDI Pasata , jo suryja lygiai ta pati. Keista 🙄 …  Ps . savo VW Pasast jis pirko nauja. Dabar jau pralekes 130000 ,o jau 2 kartus keite galvutes tarpine . Keikia susirietes…. Pas Pasatus paskutiniu metu islenda labai daug gamyklinio broko .

  12. nas as dar nedaug vazinejaus, bet kiek kompas rodo: tai nuo 7-iki 9 ziurint kaip vaziuoji. kartas noris ramiai, o katais noris uzpjauti neblogai. na kas del audi b4: niekad nepirkciau. ta pati 80 tik kad navarotu daugiau( mazesnio turio varikliuose ju vistiek nera). beje pati masina golfo lygio. na as audi graboveziu nepavadinciau, aisku ne delto kad ji nusipirkau. paprasciausiai sias laikais pirkti sedana siek tiek kvaila, na bent jau man. darbas mano toks yra kad as daznai po lietuva vazineju nuosava ir veziuoju nemazas prekes, tai kai paturejau sedana galanta ir sita iskart pasijuto skirtumas. kartais net sedyniu lenkt nereikia. va kas graboveziai universalai: tai yra visi volvo (isskyrus v40) ir hondos (senesnis accord ir civic dar visai nieko, bet naujesni vemt vercia). skoda superb kaip jau zinai pirkti negaliu nes nera universalo, na nebent octavia, bet senesne man nepatinka, o naujesne tai super bet, 40-60k lt tikrai neturiu. ne delko rinkaus audi tai nes nebuvo is ko rinktis. kebulo tipas iskart sumazina pasirinkima. daug japonisku atkrito nes nera daug dyzeliu, o deti dujas kaip tipinis lietuvis nenoriu. vw dar visai nieko, bet turejau passata: aciu nebereikia. gedo vos ne kasdien, pakaba tiesiog kraupi, apie navarotus patylesiu, visas tarskejo braskejo, na nelaime o ne masina. nezinau gal toke tik pavyko nusipirkt. beto pamirsau paminet kad ten perexodnykas buvo. o naujesniam pasate tai atgrase lieva vaziuokle, ypac priekine, nzn ar ce tik gandu lygio, bet visi pazystami kuriems teko su passatu susidurt sako kad jei nori kad laikytu reikia labai priziuret.tai vat o dar kadangi man reiekjo tokio: pusiau darbinio arklio-pusiau prabangaus auto tai ir pirkau audi. beje tu a6 nera jau tiek ir daug pagrinde a4 ir b4.beje ne audi daugiausiai i avarija patenka, man atrodo kad bmw. visi tik issilaiko teises ir tipo jau geda jeigu perki ne bmw. aisku del avariju kalti ne bmw o ju vairuotojai.

  13. tavo audi irgi pakaba kraupi, ta pati, kaip ir passato b5, aliumine, kuri nx nelaiko lietuvos duobem vazinejant, o remontuot ja reikia, is esmes keiciant visas traukes naujom, nes pakeiti viena, kitos isibaladoja tuoj ir taip toliau ir pan. veleneliai tikrai nelaiko. as manau kad ta senesne a6 c4 kebule, jei su visais navarotais, gerene masina, nei sita, bet sita grazesne.

  14. na man nepatinka tai kad ta a6 c4 kebule beveik niekuo nesiskiria nuo tos c4. o kas del pakabos, tai jo audi irgi ne superine, tik daugiau nusiskundimu girdejau apie passata.

  15. phizx rašė:

    na man nepatinka tai kad ta a6 c4 kebule beveik niekuo nesiskiria nuo tos c4. o kas del pakabos, tai jo audi irgi ne superine, tik daugiau nusiskundimu girdejau apie passata.

    Nu ir pasakymas, niekuo nesiskiria 🙂

  16. traktoristas rašė:

    skiriasi dar buferiais, moldingais, priekinem lempom, tikimybe kad bent jau buvo oro paduska, c4 nuo a6 senos

    Moldingai tokie patys, jei neskaitei rasiau jau PEREINAMAS modelis 😆

  17. Liuxas rašė:

    traktoristas rašė:

    skiriasi dar buferiais, moldingais, priekinem lempom, tikimybe kad bent jau buvo oro paduska, c4 nuo a6 senos

    as aplamai sakiau apie skirtumus, o ne tavo turima auto

  18. skiriasi c4 nuo a6, bet nedaug. cia panasiai kaip paprastas III passatas nuo pereinamo. beje audi a6 turtingesne iranga. bet jeigu tektu rinktis sena a6, geriau pirkciau a4. dyzeliai pakankamai ekonomiski ir dinamiski.

  19. phizx rašė:

    skiriasi c4 nuo a6, bet nedaug. cia panasiai kaip paprastas III passatas nuo pereinamo. beje audi a6 turtingesne iranga. bet jeigu tektu rinktis sena a6, geriau pirkciau a4. dyzeliai pakankamai ekonomiski ir dinamiski.

    ir labai gerai ji traukia nepridurei 😆

  20. Sveiki!As irgi noreciau pasidalinti nuomone,del AUDI A6 2.5TDI 120KW, 163AJ, 2002 m. pabaiga, mulitronikas!Nusipirkau ja,pries pora menesiu,pradine kaina buvo 6900EUR,po savaites nusileido iki 6200eur,o atidave uz 5700eur. Pasirinkau universala,nes ziurejau sedana,bet istikruju,bagazine didele ir prailginta,bet beprasmiska,todel pasirinkau universala,kad aukscio butu.Bet cia jau kiekvieno atskiras skonis,koki varianta rinktis. As is viso norejau A8 pirkt,bet apsisprendiziau,kad neverta,tiek pinigu kist ,kad savo uzpakali veziuot. Mashina pirkau neziuredamas,tik is isvaizdos,nes neturiu as patirties,kaip reikia apziurinet mashina pries perkant.Ji atkeliavo is Italijos,is isvaizdos tvarkinga,koza-roza,viskas originalas,navarotu uztenka,salonas grazus.Matosi,kad buvo gerai paruosta pardavimui ir 100% buvo dazuta,bet padaryta gerai.Treciadieni,29.07.2009 atidaviau ja i servisa,geram zmogeliukui,kad man pakeistu pagrindini dirza,itempejus,pompa,rolikus,filtrus. Seip malonumas nepigus, detalems isleidau 1500LT + darbas 500Lt, nes darbo uztenka!Viska zmogeliuk padare normaliai,surinkdavo ja keikdamas,nes kazkas jau ikiso tenai savo rankas,nes buvo prihimicinta.Rolikai buvo vos givi,dirzai irgi,pompa irgi,guoliai vos judejo.Kaip as dar vazinejau,nusipirkau katina maise 😀 Dar pavaru deze mano labai sudetinga,nei pakesi normaliai filtra,nes jis imontuotas i deze ir tepalus sunkiau keist.Todel imkyt tiptronika!

  21. Kaip bebutu audi pakaba tikrai ne viena is geriausiuju jos pusiu. Kiek teko girdeti 1.9 daug patvaresni varikliai (kalbu apie a6). METEOR, italas ir su oda?! kazkas baisiai keisto ir nuostabaus… Siaip itala ziureciau paskutinej vietoj, nes ten su didelemis masinomis + dyzelis vazineja daug, pagrindas kalnai ir ju negaili. Su servisiniais tas pats kas lietuvoj- visi garaziniai (bilia vaziuotu). Mano buvusi irgi buvo italas, bet man papuole geras, problmu beveik neturejau, tik, kad visai kita marke, benzinas ir tokie varikliai sunkiai droziasi. Mamos irgi italas (volvo v70), tdi’nas (audi blokas) aiskiai buvo naudota kaip darbinis arklys, bet kaina buvo labai patraukli ir patys zinojom, kad ir pas mus dirbs kaip arklys. Treti metai ir vis dar plytas vezioja 😀 Meluociau jei sakyciau, kad audi mbloga masina, taciau ne kiekvienam ji limpa. Man kebulas grazus, vazuoja gerai, bet salonas nors tu ka nelimpa ir tu audi ant kiekvieno kampo ir visos kaip viena, noretusi kazko iskirtinesnio…

  22. Dabar jau turiu antra tokia audi (turejau 2.5TDi, dabar 2.8) Masinos tikrai geros, patikimos ir labai patogios. 2.8 variklis bent jau man zymiai maloniau vaziuojasi negu 2.5 ir prieziuros jam maziau reikia. Kuro sanaudos nemazos, bet masina dar nenuskurdino manes tiek, kad deciau dujas (nors kiek girdejau si A6 gerai sutaria su dujomis). Del isskirtinumo, tai galiu pasakyti tik tiek, kad perkant automobili kvaila i tai ziureti. Koks skirtumas, daug, ar mazai gatvese tu audi, jei masina gera tai negi verta jos nepirkti vien del to, nes ju daug vazineja gatvese? Pravazinejas daugiau nei metus laiko dziaugiuosi siomis masinomis ir nesiruosiu keisti.

  23. Liuxas rašė:

    Pas mane garaze 2 audines stovi. bet patikek, reiektu rinktis A6 ,ar pasata BANGINI ta, imciau pasata 😉 siuo atveju jis man KITOKESNIS ir bent jau kol kas ju nera kas antra masina gatvej, kaip audi A6 arba B4 arba A4 …  😉 kas antra avarija ivyksta kurioje dalyvauja audi ,nu tai cia dievo pirstas 😆 😆 del navarotu, pasakyk ko pvz naujas pasatas neturi,ka turi audi ? 😉 Man tiek A6 tiek PASATAS siuo atveju lygiaverciai, pasata 1.9 TDI pasiemus tikrai nesigaileciau, kondicionieriai, kozos rozos ir t.t.. o kaina per pus mazesne. Tuo labiau pirkt A6 grabovezi tik del to kad i darba nuvaziuot ar kartais i gamta mano manymu nesamone, kam tas grabovezis, nebent tau kaip sakei darbo sumetimais. Kiek zmoniu tiek nuomoniu, nei tu manes neitikinsi kad pasatas sudas pirkit audi, tiek as taves kad tiek audi, tiek pasatas geros auto, tik uz pavadinima AUDI moki papildomai 2k euro, uz kuriuos ant pasato susidedi RATUS jau ne is paprastu bei audio/video aparatura 😉
    cia tau kaip pvz pasato grabovezio (kokio tau reiketu 😉

    ….

Parašykite komentarą